کل نماهای صفحه

۲۳ مهر ۱۳۹۴

از درون رژيم: قاسم سليماني كه همراه حسين همداني به سوريه رفت، بعداز او دنبال چيست؟


از درون رژيم: قاسم سليماني
 كه همراه حسين همداني به سوريه رفت، 
بعداز او دنبال چيست؟

اخبار مرتبط حتما بخوانيد
در روز دوشنبه 13 مهر 94 پاسدار قاسم سليماني فرمانده سپاه قدس بهمراه پاسدار حسين همداني با خامنه اي ديدار كردند تا طرح عمليات ويژه اي در حلب سوريه را به تصويب خامنه اي برسانند. اين طرح از ريسك بالائي برخوردار بود. و براي انجام آن ناچار بودند كه در سطح بالاترين فرماندهان در منطقه عمليات حضور داشته باشند. در همين رابطه بود كه پاسدار حسين همداني به پسرش وهب گفت كه ممكن است آخرين مأموريتش باشد و اگر برنگشت وصيت كرد كه او را در همدان به خاك بسپارند.
پاسدار حسين همداني بهمراه پاسدار قاسم سليماني در 14 مهر 94 به سوريه رفتند و در اطاق عمليات در جبهه حلب همداني مستقر شد. ريسك بالا عمل كرد و پاسدار همداني بهمراه چند فرمانده عملياتي ديگر قدس از جمله سرهنگ پاسدار “فرشاد حسونی زاده “ و سرهنگ پاسدار “حمید مختاری فر(مختاربند)“ در پنجشنبه 16 مهر 94 بهلاكت رسيدند.
از آنجا كه اين ضربه سنگيني به پاسداران و فرماندهان روحيه باخته سپاه قدس بود، قاسم سليماني از سوريه به تهران بازنگشته تا شايد بتواند اين عمليات ويژه را به نتيجه برساند تا با آن به روحيه باخته هاي سپاه روحيه اي بدهد. ولي برخلاف ارزيابي هاي پاسدار قاسم سليماني بسرعت اين عمليات انجام نشد، غيب پاسدار قاسم سليماني بر سرجنازه جانشينش در سوريه و حتي پيامي در اين مورد باعث شايعاتي در سپاه شد كه ضربه ديگري بر روحيه پاسداران بود. كه بالاخره رژيم عليرغم تلاشش براي سري نگهداشتن حضور سليماني در سوريه تا پايان اين حملات ناچار شد كه امروز حضور وي را در سوريه علني كند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر