کل نماهای صفحه

۱۴ مرداد ۱۳۹۵

موضعگیری برجسته‌ترین مقامات فلسطینی علیه یاوه‌های هیستریک آخوندها

موضعگیری برجسته‌ترین مقامات فلسطینی علیه یاوه‌های هیستریک آخوندها

موضع‌گیری دبیرکل کمیته اجرایی سازمان آزادیبخش ملی فلسطین در پاسخ به یاوه‌های هیستریک و ترس‌آلود رژیم آخوندی پس از دیدار رئیس کشور فلسطین پرزیدنت محمود عباس با رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت ایران خانم مریم رجوی
صائب عریقات: رژیم ایران بایستی از دولت فلسطین عذرخواهی کند نمی‌توان اهانت رژیم ایران را به رهبری فلسطین پذیرفت و رهبری فلسطین در قبال چنین اظهاراتی ساکت نخواهند ماند.
پایگاه خبری 24 (امارات) 2 اوت 2016:
(صائب) عریقات به 24 (گفت) : (رژیم) ایران بایستی از دولت فلسطین عذرخواهی کند.
صائب عریقات دبیرکل کمیته اجرایی سازمان آزادیبخش فلسطین خاطرنشان ساخت که رهبری فلسطین با نگرانی حمله شدید مسئولان (رژیم) ایران به پرزیدنت محمود عباس را دنبال می‌کند و ریاست فلسطین و سازمان آزادیبخش چنین توهینی را به رهبری خلق فلسطین رد می‌کنند.
صائب عریقات گفت: «نمی‌توان اهانت (رژیم) ایران را به رهبری فلسطین پذیرفت و رهبری فلسطین در قبال چنین اظهاراتی مدت طولانی ساکت نخواهند ماند» ؛ او از حکومت ایران خواستار عذرخواهی از پرزیدنت عباس به‌خاطر اظهارات مسئولان (رژیم) ایران شد.
وی افزود که این اولین باری نیست که مسئولان (رژیم) ایران به شخصیتهایی از دولت فلسطین اهانت می‌کنند؛ سازمان آزادیبخش و ریاست (فلسطین) در مقابل چنین اظهاراتی تماشاچی نخواهند بود.
او توجه داد که رهبری فلسطین همواره برای ایجاد روابط خوب با همه نیروهای منطقه‌یی و جهانی و جنبش‌های آزادیبخش در سراسر جهان تلاش می‌کند.
(صائب عریقات) اشاره کرد که در صورتی‌که رهبری فلسطین عذرخواهی دیپلوماتیکی از حکومت ایران دریافت نکند، درصدد اتخاذ موضعی است که فضای بین طرفین را مخدوش خواهد کرد.
الوطن العربی اول اوت ۲۰۱۶:
دکتر احمد المجدلانی وزیر پیشین فلسطین، دبیرکل جبهه مبارزه مردمی فلسطین و عضو کمیته اجرایی سازمان آزادیبخش فلسطین: حمله (رژیم) ایران به عباس انحطاط سیاسی (است)
سازمان آزادیبخش فلسطین، حمله (رژیم) ایران به محمود عباس رئیس دولت فلسطین را تحولی کیفی در ضدیت (رژیم) ایران با رهبری فلسطین توصیف و تأکید کرد که (سازمان آزادیبخش فلسطین) بعد از آنچه که از معاون وزیر خارجه (رژیم) ایران حسن شیخ الاسلام در رابطه با پرزیدنت عباس منتشر شد، دست‌بسته نخواهد نشست.
احمد مجدلانی عضوکمیته مرکزی سازمان آزادیبخش (فلسطین) گفت: «حمله (رژیم) ایران به پرزیدنت (محمود) عباس، یک انحطاط سیاسی ناشایست و غیرقابل‌قبول است»
مجدلانی افزود: «رهبری فلسطین در امور داخلی هیچ کشوری در جهان دخالت نمی‌کند، در حالی‌که (رژیم) ایران، علاوه بر نقشش در از هم‌گسیختن صف فلسطین و تحکیم این جدایی، به‌طور آشکاری در امور داخلی فلسطین دخالت می‌کند و از گروه‌های مسلحی که مخالف سازمان آزادیبخش فلسطین هستند، حمایت می‌کند.
وی از (رژیم) ایران خواست قبل از صحبت راجع به پرزیدنت عباس دخالتش را در امور داخلی فلسطین متوقف کند و خاطرنشان کرد که رهبری فلسطین درصدد اعلام موضع رسمی در قبال آن چیزی است که معاون وزیر خارجه (رژیم) ایران مطرح کرده است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر