کل نماهای صفحه

۱۵ مرداد ۱۳۹۵

وحشت تماميت نظام آخوندي و سپاه پاسداران از ديدار محمود عباس و مريم رجوي

وحشت تماميت نظام آخوندي و سپاه پاسداران از ديدار محمود عباس و مريم رجوي

دیدار رئیس تشکیلات فلسطین با مریم رجوی حاوی پیامهای مهمی است
یک مهره تحلیلگر باند خامنه‌ای: دیدار محمود عباس با مریم رجوی را به هیچ‌وجه نباید دست‌کم گرفت بنابراین است که تعیین کننده‌ترین رویارویی در غرب آسیا شکل بگیرد!
سه روز پس از دیدار رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت با رئیس دولت فلسطین و به‌دنبال صدها مطلب و موضعگیری وزارت‌خارجه و ارگانها و مقامات ریز و درشت حکومت آخوندی در رسانه‌ها و رادیو تلویزیون حکومتی و از جمله موضعگیریهای سرکردگان سراسیمه سپاه جهل و جنایت و نیروی تروریستی قدس، سپاه پاسداران خلافت خامنه‌ای، روز ۱۲مرداد ۹۵ از پیامهای مهم این دیدار به هول و هراس افتاده و نوشته است: دیدار رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین با مریم رجوی حاوی پیام های مهمی است؛ پیام هایی که برخی صاحبنظران معتقدند سالهاست جنبش فتح سعی دارد به مخالفان سیاستهای منطقه‌ای و جهانی نظام منتقل کند.
اخبار درز کرده از این دیدار نیز این گمانه زنی مطرح شده را تأیید می‌کند که… . انتخاب سازمانی مانند (مجاهدین)، حکایت از برنامه‌ریزی جدی در پشت پرده دارد.
اما این اولین بار نیست که تشکیلات خودگردان و در رأس آن محمود عباس تلاش می‌کند در مقابل نظام خود را به غرب و سیاستهای منطقه آن, نزدیک کند؛ از دید محمود عباس جمهوری اسلامی ایران دشمن اصلی تشکیلات خودگردان بود
در همین حال رسانه‌های حکومتی با درج اظهارات یک مهره تحلیلگر باند خامنه‌ای نوشتند:
مهدی محمدی تحلیلگر مسائل سیاسی در کانال تلگرام خود نوشت: دیدار محمود عباس با مریم رجوی را به هیچ‌وجه نباید دست‌کم گرفت. هیچ امر تصادفی در این صحنه وجود ندارد. بنابراین است که مسأله فلسطین از پیش پا برداشته شود, گروههای اپوزیسیون علیه نظام متحد شوند و تعیین کننده‌ترین رویارویی در غرب آسیا شکل بگیرد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر