به گزارش خبرنگار العربیه از یمن، ارتش و نیروهای مقاومت مردمی این کشور، پادگان "المکلکل" در شهر تعز را به کنترل کامل خود درآوردند.
ارتش یمن با برخورداری از حمایت زمینی نیروهای مقاومت مردمی و پوشش هوایی نیروهای ائتلاف عربی، پیشروی‌های مهمی به ویژه در تعز داشته که منجر به فرار و عقب‌نشینی کودتاگران زیر آتش توپخانه و تانک شد، به این ترتیب زمان شکستن محاصره شهر تعز نزدیک‌تر می‌شود.
نیروهای قانونی یمن، دایره محاصره کودتاگران در چندین نقطه نظامی از جمله در وسط یمن را تنگ‌تر کرده، موفقیت‌های چشمگیری را در میدان‌های نبرد محقق ساختند.
از سوی دیگر منابع مقاومت مردمی یمن به خبرگزاری آسوشیتدپرس گفتند که ارتش میهنی یمن و نیروهای مقاومت به زودی محاصره شهر تعز را خواهند شکست و پس از نبردهای سنگین با شبه‌نظامیان و نیروهای صالح رئیس جمهوری مخلوع یمن، تنها چند کیلومتر تا تحقق این هدف باقی مانده است.
برخی منابع تاکید کردند که نیروهای مقاومت پس از کنترل جاده 50 هم‌اکنون در حال پیشروی به سوی جاده 60 در شمال شهر تعز هستند و در اثر آتشباری توپخانه و گوله‌های تانک نیروهای دولتی، شبه‌نظامیان از مواضع خود در شمال غربی تعز عقب‌شینی کردند.