کل نماهای صفحه

۲۰ بهمن ۱۳۹۴

وحدت روحاني با خامنه اي در پشتيباني از جنايتهای پاسداران در سوريه وعراق و حمايت از اسد


روحاني: اگر پاسداران در عراق و سوريه نبودند امنيت نداشتيم و به توافق اتمي نمي رسيديم
شمخاني با تهديد كشورهاي منطقه گفت اگر در سوريه نمي جنگيديم تهران و اهواز و همدان ناامن بود
آخوند روحاني، رئیس جمهور فاشيسم ديني حاكم بر ايران، در روز 19 بهمن در تجليل از دست اندركاران مذاكرات اتمي در يك اعتراف بيسابقه گفت: «اگر نیروهای مسلح ما امنیت این کشور را حفظ نمی‌کردند و سرداران رشید ما در بغداد و سامرا و فلوجه و الرمادیه و... ایستادگی نمی‌کردند و اگر در دمشق و حلب به دولت سوریه کمک نمی‌کردند و اگر شهامت ارتش و سپاه و بسیج و ناجا نبود ما امنیتی نداشتیم که بتوانیم به این خوبی مذاکره کنیم».
اين يك اذعان بيسابقه به اين حقيقت است كه هيچ تفاوتي در رويكرد روحاني با خامنه اي و ديگر سران فاشيسم ديني حاكم بر ايران و سپاه پاسداران و نيروي تروريستي قدس با مسأله سوريه و عراق نيست و روحاني نيز به همان اندازه در جنايتهای جنگي  و جنايت عليه بشريت در منطقه سهيم است و بايد در مقابل عدالت قرار گيرد.
از سوي ديگر اظهارات رئيس جمهور رژیم آخوندی بار ديگر اين حقيقت را به اثبات مي رساند كه رژيم آخوندي از دست‌اندازي به منطقه و اشغال آشكار و پنهان سوريه و عراق حداكثر استفاده را براي باجگيري و كسب امتيازات بيشتر از غرب در مذاكرات اتمي كرده و مي كند.
بي جهت نيست كه مقاومت ايران پيش از اين بارها اعلام كرده است مخرب‌ترين سياست، سكوت در مقابل جنايت اين رژيم در داخل و خارج ايران به بهانه مذاكرات يا توافق اتمي است. سياستي كه به طور معكوس باعث تشويق اين رژيم در ادامه پروژه هاي اتميش نيز مي شود.
در روز دوشنبه 20 بهمن پاسدار شمخاني، دبير شوراي عالي امنيت رژيم   و از نزديكان روحاني نیز در مراسم تشيع جنازه شماري از كشته شدگان سپاه پاسداران در سوريه گفت: اگر اينها در سوريه كشته نمي شدند «تهران‌مان نا امن بود، همدان‌مان، اهوازمان نا امن بود». وي با تهديد كشورهاي  منطقه و غرب گفت: »در برخورد با كشورهاي منطقه یی و فرامنطقه یی حامي تروريسم، هرگونه اقدامي كه قادر به انجامش باشيم تو حوزه هاي مختلف آن رو انجام مي‌دهيم».
دبيرخانه شوراي ملي مقاومت ايران
20بهمن 1394 (9 فوريه2016)

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر