کل نماهای صفحه

۱۵ بهمن ۱۳۹۴

مافياي ترور وحذف فيزيكي بيت ولايت فقيه شماه5- يك دست كردن سپاه وارتش وحذف فيزيكي افرادي كه مانع بودند

مافياي ترور وحذف فيزيكي بيت ولايت فقيه شماه5- يك دست كردن سپاه وارتش وحذف فيزيكي افرادي كه مانع بودند
 

ماجرای سقوط هواپیمای فلاحی و جهان آرا همراه با چند فرمانده بالا ارتش وسپاه كه همسوي باند مافيايي ولايت فقيه خميني نبودند

بعد از اين تروها وحذف فيزيكي چند تن صيادشيرازي با محسن رضائي با هم به قدرت رسيده وپاي سپاه را در همه امور باز كردند


گزارش زير را بخوانيد وابهامات سقوط كه چيزي جز ترور وحذف فيزيكي نبود را خواهيد دير اگر چه نگفتند معلوم است چرا نگفتند

هفتم مهرماه سال ۶۰ هواپیمایی در حوالی تهران سقوط کرد و سرلشگر فلاحی، سرتیپ نامجو، سرتیپ فکوری، یوسف کلاهدوز و محمدعلی جهان‏ آرا به شهادت رسیدند. کمک خلبان این پرواز تمام جزئیات حادثه را شرح داده است.

 با اين حذف فيزيكي



راه هر گونه كودتاي احتمالي را بستند ونيروهاي انقلابي ارتش را با وحدت صياد شيرازي ومحسن رضائي دستگير واخراج كردند نقش خامنه اي در اين رابطه غير قابل چشم پوشي است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، سی و سه سال پیش در 7 مهر سال 1360 پنج تن از فرماندهان رده بالای ارتش و سپاه که جهت تقدیم گزارش عملیات ثامن‏ الائمه به امام خمینی (ره) عازم تهران بودند در نزدیکی های تهران با سقوط هواپیمای سی 130 به شهادت می رسند.
این هواپیما با 40 نفر سرنشین و 27 مجروح و پیکر 32 تن از شهدای عملیات ثامن‏ الائمه از فرودگاه اهواز به مقصد تهران به پرواز در آمده بود، اما در 30 کیلومتری فرودگاه مهرآباد در جنوب غربی کهریزک دچار سانحه شد و آتش گرفت.

در نتیجه این سانحه 49 نفر از سرنشینان هواپیما از جمله؛ پنج فرمانده ارشد جنگ به نام های سرلشکر ولی‏ الله فلاحی، جانشین ستاد مشترک ارتش، سرتیپ موسی نامجو، نماینده امام در شورای عالی دفاع و فرمانده دانشکده افسری، سرتیپ جواد فکوری، فرمانده نیروی هوایی و مشاور در ستاد مشترک ارتش، یوسف کلاهدوز، قائم مقام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و محمدعلی جهان‏ آرا، فرمانده سپاه خرمشهر جان باختند.




روزنامه های جمهوری اسلامی و اطلاعات دو روز بعد فهرستی از شهدای احتمالی حادثه سقوط سی- 130 منتشر کردند که در هر دوی آنها نامی از شهید محمد جهان‌آرا نبود. رادیو و تلویزیون نیز همچون مطبوعات که آن زمان بیشتر اخبارشان متاثر از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری بود، اشاره‌ای به نام فرمانده شهید سپاه خرمشهر نکرد.

این سکوت خبری ادامه داشت تا این که سپاه در اطلاعیه مراسم چهلمین روز شهادت سرنشینان سی 130 در مدرسه فیضیه قم، در کنار نام 4 فرمانده شهید ارتش و سپاه، به نام شهید محمد جهان‌آرا نیز اشاره کرد.
در این اطلاعیه روز 18 آبان ماه منتشر شد، آمده بود: «به مناسبت چهلمین روز شهادت سرداران شهید برادران ارتشی فلاحی، نامجو، فکوری و برادران پاسدار کلاهدوز، جهان‌آرا و دیگر شهدای سانحه هوایی مجلس بزرگداشتی در شهر خون و قیام در مدرسه فیضیه قم از ساعت 14:30 تا 16:30 امروز (دوشنبه) برپاست به پاس احترام به خون این شهیدان عزیز و تاکید بر ادامه راه‌شان تا پیروزی نهایی اسلام بر کفر و همگام با روحانیت متعهد و بیدارمان در این مجلس شرکت می‌کنیم».




هرچند ابهام‌ها درباره دلایل سقوط هواپیمای سی-130 ارتش پابرجاست و روایت‌های گوناگونی از واقعه بیان شده است

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر