کل نماهای صفحه

۴ اسفند ۱۳۹۴

کشته شدن شماری از پاسداران و شبه‌نظامیان در نبردهای شمال حلب سوریه

 کشته شدن شماری از پاسداران و شبه‌نظامیان در نبردهای شمال حلب سوریه
اتاق عملیات فتح حلب اعلام کرد رزمندگان در یک تهاجم گسترده و غافلگیرانه موفق شدند از سه محور خط اولیه دفاعی نظامیان اسد در غرب شهر حلب را شکسته و به مواضع دشمن نفوذ کنند.

ارتش آزادی سوریه ابتکارعمل را مجدداً در حلب به‌دست می‌گیرد. با وجود هزاران حمله هوایی روسیه، فرزندان سوریه راههای خود را خوب می‌شناسند و به آن کاملاً اشراف دارند.

اتاق عملیات حلب، یک جبهه غیرمنتظره در غرب شهر حلب باز کرده است. این عملیات از 6 محور از منطقه مناشر منیان در جنوب شروع شده و به فامیلی هاوس در غرب تا منطقه اوبری در شمال گسترش یافته است.

رزمندگان در همان ساعتهای اولیه عملیات موفق شدند، خط اول دفاعی نظامیان اسد را در هم‌شکسته و به مواضع آنان نفوذ کنند. 
رزمندگان بیش از 50تن از عناصر اسد را به هلاکت رسانده و ضمن انهدام یک نفربر زرهی و چند توپ، خسارتهای مادی زیادی به دشمن وارد کردند.

همچنین ارتش آزادی در یک عملیات غافلگیرانه دیگر، منطقه مسکونی در محله اشرفیه را باز پس گرفت. دشمن قصد داشت که جاده کاستلو در حلب را قطع کند اما با وجود بمبارانهای شدید روسیه، رزمندگان ارتش آزادی توانستند تلفات سنگینی به دشمن وارد کرده و طرح آنها را ناکام بگذارند.

کشته شدن شماری از پاسداران و شبه‌نظامیان در نبردهای شمال حلب سوریه

به گزارش منابع محلی، با ورود نیروهای تقویتی ارتش آزادی در شمال حلب، تلفات دشمن در این منطقه افزایش یافته است.

در جبهه دیگر در شمال حلب، رزمندگان ارتش آزادی بر ارتفاعات طاموره در شهرک نبل که محل تجمع پاسداران و شبه‌نظامیان رژیم ایران است، مسلط شدند. رزمندگان فیلمی منتشر کردند که اجساد پاسداران و شبه‌نظامیان مزدور عراقی را بر روی ارتفاعات طاموره نشان می‌دهد.

رسانه‌های رژیم اسد یک هفته کامل بود که بر طبل تسخیر این ارتفاعات توسط پاسداران آن هم در سایه بمبارانهای شدید روسیه، می‌کوبیدند.

یک فرمانده صحنه:
حومه شمالی حلب در وضعیت خطرناکی بود اما الآن به لطف خدا با ورود نیروهای تقویتی به این منطقه شامل برادرانمان در جیش العزه وضع بهتر شده است. آنها این مناطق را پشتیبانی می‌کنند.، این نیروها با حفر خندق و ایجاد استحکامات و به‌کارگیری انواع سلاحها، ابتکارعمل را در صحنه به دست گرفتند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر