کل نماهای صفحه

۴ اسفند ۱۳۹۴

اسرار پشت پرده ها: درد دل یک جانباز ۷۰ درصدی با قاسم سلیمانی جنایتکار به دنبال انتشار خبرهایی مبنی بر مجروح شدن شدید قاسم سلیمانی ، از ناحیه گردن ..

اسرار پشت پرده ها: درد دل  یک جانباز ۷۰ درصدی با قاسم سلیمانی جنایتکار به دنبال
انتشار خبرهایی مبنی بر مجروح شدن شدید قاسم سلیمانی ، از ناحیه گردن ..
.

درد دل یک جانباز ۷۰ درصدی با قاسم سلیمانی جنایتکار


درد دل  یک جانباز ۷۰ درصدی با قاسم
سلیمانی جنایتکار




به دنبال انتشار خبرهایی مبنی بر مجروح شدن شدید قاسم سلیمانی ، از ناحیه گردن
در اطراف حلب و سکوت معنی دار آخوندها در مورد صحت و یا عدم صحت این خبر و دیده
نشدن قاسم سلیمانی برای مدت طولانی در انظار عمومی و پخش عکسهای قدیمی از این
پاسدار قاتل به جای انتشار عکس جدید از او،
سوالات و ابهاماتی زیادی در مورد سرنوش این جنایتکار در اذهان شکل گرفته
است. جنایتکاری که دستش به خون بیگناهان بسیاری از مردم  ایران و عراق و سوریه و لبنان و یمن آغشته است
، برغم تلا ش زیاد رژیم و صدور دستور العمل های مختلف برای مخفی نگه داشتن این خبر
،  این سوال و ابهام حتی در میان بسیجیان و
پاسداران جنایتکار و بدنه رژیم هم ریشه دوانده است. براستی واقعیت چیست ؟ بر سر
قاسم سلیمانی چه آمده است ؟
نامه زیر نگرانی و غم و غصه یک جانباز ۷۰ درصدی به نام علیرضا میباشد که  بر روی فیس بوک خودش گذاشته که ما عینا آنرا در
زیر می آوریم .
«حاج
قاسم رخ بنما
سردار عارف حاج قاسم ، شیر بیشه ولایت ، من یک جانباز ۷۰درصدی هستم
درگوشه خانه ام به تو می اندیشم . مدتهاست که  به هر سایتی و هرخبر گزاری که سر میزنم یکی از
نامهای آشنایی که با آن برخورد میکنم قاسم سلیمانی است ، ولی در چند روز اخیر ، خبرها
رنگ و بوی دیگری پیداکرده است.  احساس
میکنم که گاه اصلا دلم نمیخواهد آنها را ببینم و یا بخوانم . خبرها زیاد است، نمیدانم
خودت هم  آنها را دیده ای یانه؟  احساسی شبیه به  خوف و رجا در درونم هست، نمی خواهم آنها را باور
کنم با خودم میگویم که نه این ها همه دروغ است، تبلیغات دشمنان نظام  و ....  است.
ولی برخی اوقات ناخدا گاه افکار شیطانی وارد ذهنم میشود و قوت میگیرد و با
خودم میگویم اگر خدای نکرده ...... چه میشود ؟


ادامه مطلب دا اینجا بخوانید

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر