کل نماهای صفحه

۹ اسفند ۱۳۹۴

خامنه ای وشکست شاخصهایش درنمایش بین باندها - کریمی قدوسی در مشهد حاشیه‌ساز شده است

خامنه ای وشکست شاخصهایش درنمایش بین باندها - کریمی قدوسی در مشهد حاشیه‌ساز شده است





عدم راهیابی جواد کریمی قدوسی از حوزه انتخابیه مشهد به مجلس، موجب تنش در این شهر شده است. کریمی قدوسی از اعضای جبهه پایداری و نماینده کنونی مجلس از شهر مشهد است.
بیشتر بدانید
جواد کریمی قدوسی، از اعضای جبهه پایداری، (زادهٔ ۱۳۴۴ در مشهد) نمایندهٔ حوزهٔ انتخابیهٔ مشهد و کلات در دورهٔ هشتم مجلس  بوده‌است.[۵] او با کمتر از ده درصد آرای واجدان شرایط در شهر مشهد به نمایندگی این شهر رسیده است.[۶] در سابقهٔ ایشان، فرماندهی بسیج خراسان رضوی دیده می‌شود.[۷]
او توسط گروه مجمع مطالبه مردمی (از گروههای اصولگرای مشهد که به سعید جلیلی نزدیک است) متهم شده است که در زمانی که فرماندهی بسیج را به عهده داشته است در فعالیت‌های انتخاباتی غیرمجاز مانند توزیع فهرست‌های انتخاباتی (هوالمطلوب) در پایگاه‌های بسیج نقش داشته است.[۸]



وبسایت "سحام" به نقل از منابع محلی از این شهر نوشته است، در پی عدم راهیابی جواد کریمی قدوسی از حوزه انتخابیه شهر مشهد به مجلس، اصولگرایان این شهر به فرمانداری فشار آورده‌اند تا حوزه‌هایی که آراء اصلاح‌طلبان در آن در اکثریت است، ابطال شود تا کریمی قدوسی بتواند به مجلس راه پیدا کند.

بر اساس برخی گزارش‌ها، تعدادی از بسیجیان با تحریک احمد علم‌الهدی، امام جمعه این شهر، در مقابل ساختمان فرمانداری تجمع کرده و به آشوب و بلوا روی آورده‌اند. گفته می‌شود که نیروهای یگان ویژه پلیس در ساعات پایانی شامگاه شنبه، در مقابل فرمانداری تجمع کرده‌اند تا بتوانند این بحران را مدیریت کنند.

شب گذشته گفته می‌شد که وزیر کشور برای کنترل بحران به مشهد رفته است، اما امروز سخنگوی وزارت کشور سفر رحمانی فضلی به مشهد را تکذیب کرد.
دویچه وله

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر