کل نماهای صفحه

۷ اسفند ۱۳۹۴

خامنه ای وجنگ هژمونی با رفسنجانی وسط نمایش انتخابات، تبلیغات و تیغ‌کشی انتخاباتی!

 خامنه ای وجنگ هژمونی با رفسنجانی


امروز در نمایش جمعه تهران، صحبت اصلی آخوند صدیقی نماینده و امام جمعه خامنه‌ای، راجع به انتخابات بود. در حالی که بر اساس قانون خود رژیم باید از ساعت 8صبح روز پنجشنبه 6اسفند، تبلیغات انتخاباتی متوقف می‌شد؛ اما در جمعه‌بازار امروز تهران، عمده حرفهای نماینده و امام جمعه خامنه‌ای درباره انتخابات و اینکه به چه کسی رأی بدهید و به چه کسی رأی ندهید، بود؟

 واقعیت این است که در این دیکتاتوری قرون‌وسطایی یک قانون بیشتر حاکم نیست و آن هم قانون جنگل است! یعنی قانون را کسی تعیین و تفسیر می‌کند که زورش بیشتر است. بنابراین شکلک انتخابات، از اول تا آخرش، یک بازی درونی رژیم برای تقسیم قدرت است و مطلقاً هیچ ربطی به مردم ندارد. اما حتی بین خود آنها هم، طرفی که زورش بیشتر است، قواعد بازی را رعایت نمی‌کند. کما این‌که آخوند صدیقی در حرفهای امروزش آدرس رفسنجانی و روحانی و باند آنها را داد و گفت به میانه‌روها و کسانی که به غرب تسلیم شدند، رأی ندهید و متقابلاً تندرو را، مثل خود خامنه‌ای، انقلابی و اسلامی و… توصیف کرد و گفت به اینها رأی بدهید! این در حالی است که همین‌ها را خود شورای نگهبان به‌اصطلاح تعیین صلاحیت کرده، اما همان‌طور که گفته شد، قانون، قانون جنگل است!

 نکته جالب دیگر این است که اصلاً شورای نگهبان به دستور خامنه‌ای از اول، آخوند صدیقی را با این مقصود رد صلاحیت کرد و پیه تناقض بزرگ رد صلاحیت نماینده و امام جمعه خامنه‌ای در تهران را به تن خود مالید تا او بتواند برای سومین هفته متوالی در نمایش جمعه تهران ظاهر شده و همین حرفها را بزند و وسط نمایش انتخابات، سخنرانی تبلیغات انتخاباتی کرده و باند مقابل را زیر آتشباری سنگین بگیرد و با دجالگری و خواندن روایت، نه تنها آنها را لعنت کند، بلکه کسانی را هم که به آنها رأی بدهند، شایسته لعنت بداند.

 همچنین آخوند صدیقی، ضمن صحبت مفصل راجع به نفوذ و نفوذی، اعتراف کرد که نظام، از سه جانب مورد تهدید نفوذ دشمنان قرار دارد و گفت: «یک نفوذ وجود ستون پنجم دشمن در بالاترین مواضع نظام است تا فکر یک مسئولی را عوض کند.

 نوع د‌وم نفوذ از جانب کسانی است که در دانشگاههای غرب درس خواندند و آنها را آنطور که غربیها می‌خواهند بار آوردند. نوع سوم نفوذ هم، استحاله مردم است».

 حالا جا دارد از آخوند صدیقی سؤال شود که این چه نظام درب و داغانی است که دشمن از همه طرف به آن نفوذ کرده و حتی جامعه را هم استحاله کرده است؟! پس بفرمایید کجای این رژیم سالم است؟!

 واقعیت این است که نفرات هر دو باند یک مشت وطن‌فروشند که بر اساس منافع حقیر خود، هیچ ابایی ندارند که تمام دارییهای مردم و منابع کشور را تسلیم بیگانگان کنند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر