کل نماهای صفحه

۲۲ آذر ۱۳۹۴

جراحت قاسم سليماني خطرناك است سايت الجزيره :12سپتامبر2015




  
امروز اپوزسيون ايران در خارج از كشور تاكيد كرد كه ژنرال قاسم سليماني فرمانده سپاه قدس سپاه پاسداران در درگيريهاي اخير سوريه به سختي مجروح شده است و همانطور كه منابع سوريه قبلا گزارش كرده بودند جراحت وي جزيي نيست.
شوراي ملي مقاومت در بيانيه اي گفت به اطلاعاتي از داخل سپاه پاسداران دست يافته است كه خاطر نشان مي‌كنند جنرال سليماني 2هفته قبل در جنوب حلب در اثر اصابت تركش خمپاره به سرش شديدا مجروح شده است و اضافه كرد كه ارتش آزاد سوريه خودروي سليماني را هدف قرار داده است كه در اثر آن وي بصورت خطرناكي زخمي شده است و بهمين دليل وي با هليكوپتر به دمشق و از آنجا به تهران منتقل شده و به بيمارستاني كه متعلق به سپاه پاسداران است برده شده است. خود روي سليماني در محلي بود كه وي از آنجا بر عمليات سپاه پاسداران و نيروهاي شبه نظامي تحت كنترل خود نظارت مي‌كرد.
اپوزسيون توضيح داد كه تا امروز حداقل” 2 عمل جراحي بزرگ بر روي وي انجام شده و حال وي خيلي وخيم است و ملاقات وي ممنوع مي‌باشد“  .
شوراي ملي مقاومت ايران عبارت از ائتلافي است كه برجسته ترين آن سازمان مجاهدين خلق است.
منابع سوريه گزارش كرده بودند كه سليماني در درگيريهاي رژيم و جناحهاي جنگنده در جنوب غرب حلب كمي زخمي شده است.
بنا به گفته منابع امنيتي سوريه كه در صحنه نبرد هستند چند روز قبل سليماني در حمله اي كه جناحهاي جنگنده در جنوب غربي حلب انجام دادند مجروح شده است و همينطور ديدبان حقوق بشر سوريه تاكيد كرد كه سليماني در درگيريهاي جبهه شهر العيس در حومه جنوب حلب كمي زخمي شده است.
به نوبه خود خبرگزاري رسمي ايران(ايرنا) از قول سرتيپ رمضان شرف سخنگوي سپاه پاسداران ” ادعاهايي كه بعضي از رسانه ها ”در رابطه با زخمي شدن سليماني“ راه انداخته اند را تكذيب كرد و گفت وي در سلامتي كامل بسر مي‌برد و با سرحالي كامل به كارهايش مشغول است.

۲ نظر: