کل نماهای صفحه

۱۴ آذر ۱۳۹۴

از درون رژیم: "اندیشه سازان نور" و وضعیت در حال موت قاسم سلیمانی


اطلاعیه کمیسیون امنیت و ضد تروریسم شورای ملی مقاومت ایران در 7 آذر 1394 جزئیات وضعیت وخیم جراحات سرکرده نیروی سپاه قدس سرلشگر پاسدار قاسم سلیمانی که در جبهه حلب، در اثر اصابت یک موشک تاو در نزدیکی او بشدت مجروح و در حال موت قرار دارد، را افشا نمود. مرکز فکری سپاه قدس موسوم به "اندیشه سازان نور" به ریاست سرتیپ پاسدار سعدالله زارعی از فرماندهان ستادی نیروی قدس سپاه مأموریت یافت با هدف جلوگیری از ضربه روانی در بین نیروهای سپاه و مزدوران وابسته به سپاه قدس و جلوگیری از دامن زدن به اختلافات درونی در سطوح بالا سپاه که مخالف رفتن و کشته شدن فرماندهان سپاه در جبهه است، چاره اندیشی کند.
در بررسی موسسه "اندیشه سازان نور" مطرح شد که:
1)   اطلاعیه کمیسیون امنیت و ضدتروریزم مجاهدین با جزئیات مفصلی مجروح شدن "حاج قاسم" را مطرح کرده که پاسخگوئی موثر به آن، تنها وقتی میسر است که سردار! یک حضور علنی داشته باشد. در حالیکه "حاج قاسم" چند کلام هم نمیتواند بطور معمول صحبت کند.
2)   تلاش های گسترده اطلاعات حفاظت توانست اطلاعات مجروح شدن و بویژه وضعیت وخیم "حاج قاسم" را مخفی کند و اخباری که اجبارا در صحنه حادثه و در بیمارستان دمشق عده ای با آن مواجه شدند را کنترل نماید ولی با اطلاعیه کمیسیون امنیت مجاهدین خبرهائی که جسته و گریخته بویژه در جبهه حلب بین رزمندگان درز کرده بود را به اطلاعات یقینی تبدیل میکند و در شرایطی که روزانه نیروهای سپاه و شبه نظامیان با آن مواجه هستند، در روحیه ها تإثیر منفی بالائی خواهد داشت.
3)   بعداز حادثه کشته شدن سردار! حسین همدانی، در سطح فرماندهان نیروی سپاه با موجی از زیر سئوال بردن جنگ در سوریه مواجه بودیم که با ورود سرلشگر (پاسدار) محمدعلی جعفری فرمانده سپاه و علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت و مطرح کردن اینکه اگر در سوریه نجنگیم در تهران به سراغ ما میایند آنرا تا اندازه ای مهار کردیم ولی این خبر میتواند بطور گسترده تر این نغمه ها را در سپاه به فریاد تبدیل کند.
4)   راه کارهای مقابله:
·       مدتی به سکوت برگزار کنیم تا شاید وضعیت جسمی "حاج قاسم" به نقطه ای برسد که بتواند  یک حضور علنی داشته باشد و با اتکای آن تبلیغات گسترده علیه غیر واقعی بودن اطلاعات مجاهدین به راه بیاندازیم
·       از آنجا که پزشکان چشم انداز روشنی از وضعیت سلامتی "حاج قاسم" که بتوان اینکار را کرد نمیدهند، مدتی سکوت کنیم تا وضعیت سردار! به نقطه ای برسد که بتوان یکی دو جمله کوتاه با صدای خودش ضبط کنیم و بعنوان مصاحبه ای در جبهه از او پخش شود.
·       از آنجا که معلوم نیست چند روز یا حتی چند هفته دیگر سردار میتواند یک صحبت عادی بکند، این راه کار هم جواب ندارد.
·       یک مصاحبه (بدون تصویر و صدا) از سردار! تنظیم کنیم و آنرا در یکی سایت های رسمی مانند خبرگزاری فارس، خبرگزاری تسنیم یا ... منتشر و بقیه از آن نقل کنند.
·       از آنجا که وضعیت "حاج قاسم" معلوم نیست و اگر اتفاقی برایش بیفتد (در اثر این جراحات بمیرد) به اعتبار رسانه های سپاه لطمه میخورد. پیشنهاد میشود این مصاحبه از یک سایت ناشناخته منعکس گردد.
5)   بدنبال بررسی 5 راه کار فوق، راه حل یک مصاحبه بدون صدا و تصویر (در واقع جعلی) در سایت الوقت که از سایت های موسسه "اندیشه سازان نور" برای خبر و شایعه پراکنی در  کشورهای خارجی و عربی آنرا راه اندازی کرده اند تصویب شد. که بدنبال آن خبر مجعولی از مصاحبه با قاسم سلیمانی سرکرده سپاه قدس در سایت الوقت درج گردید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر