یک خبر تایید نشده ؛

سفر جدید سردار سلیمانی به مسکو / پوتین خطاب به فرماندهان روس : دوست من قاسم به اینجا آمده است

تحولات سوریه، عراق، یمن و لبنان، محور مذاکرات سلیمانی-پوتین بوده است.
مثلث آنلاین :سردار قاسم سلیمانی هفته گذشته با هدف پیگیری محورهای دیدار پوتین با رهبر انقلاب، در سفری سه روزه به مسکو، با ولادیمیر پوتین رئیس جمهور و مقامات بلندپایه نظامی و امنیتی این کشور دیدار و گفتگو کرده است.
تحولات سوریه، عراق، یمن و لبنان، محور مذاکرات سلیمانی-پوتین بوده است.
پوتین در جلسه مشترکی که با حضور سردار سلیمانی با فرماندهان ارتش روسیه برگزار شده است، وی را با عنوان "دوست من، قاسم" معرفی کرده است.
ساعت 1546یک سایت دیگر رژیم نوشت العربیه بنقل از فارس نوشت که سردار سلیمانی با پوتین دیدار کرد
اصلا نه جا بخورید ونه تعجب کنید این اولین یار نیست  که سپاه تروریستی قدس دست به فریب خبری میزنداین یک سلسله سناریو وداستان بافیهای مضحکی است که از اتاق فکر واطلاعات وامنیت سپاه تروریستی قدس وبیت خامنه ای در میاید که وانمود کنند قاسم سلیمانی زخمی نیست واز ناحیه سروگردن جراحت سنگین برنداسته وبا مرگ هم دست و پنجه نرم نمیکند.

العربیه نوشت قاسم سلیمانی از ناحیه سر بشدت مجروح شد ودر خطر مرگ قرار دارد

چرا درحالی که قاسم سلیمانی در حال مرگ ودر سی سی یو بود گفت که در حلب با فلانی عکس گرفت یا فرماندهی عملیات نجات خلیان روسی با سلیمانی بوده است؟
چرا مصاحبه ساختگی در باره رکن آبادی از قاسم سلیمانی در سایت های دست چندم زدند؟
چرا اطلاعیه پخش کردند واعلام کردند که سردارسلیمانی در دانشگاه بهشتی سخنرانی خواهد کرد ؟
مگر نمیدانستند که او در حال مرگ است وباز این دروغها وسناریوهای فریب را رفتند ؟

پاسدار حسین فدائی به قاسم سلیمانی وحسین همدانی پیوست

چرا خوب میدانند اگر سالم بود که نیازی به سناریو سازی ای که باعث آبرو ریزی شود نبود اما به آنها گفته شد اشکالی ندارد آبرو برود ولی ما ظرفیت اعلام این خبر را نداریم نظام از شدت بحرانها وشکستهای پی در پی در سوریه واین ضربه نفس گیر توان اعلام این خبر آنهم در رابطه با مجروح شدن قاسم سلیمانی راندارد چه رسد در رابطه با...والا یک صندلی میگذاشتند یک فیلم 1دقیقه ای از او پخش میکردند وتمام میشد . حتی اگر یک کم هم سالم وقابل نشان دادن بود نشان میدادند آری نظام ولایت واطلاعات بد نام سپاه قدس میخواهدکش بدهد ودر یک جای مناسب خبر مجروح شدن وشاید مرگ قاسم سلیمانی را اعلام کند که ضرب خبر با کش دادن ویا سناریو سازی وبا طرح فریبهای خبری گرفته شود ولی نظام در شرایطی قرار دارد که از همه سو بحران بدبختی وشکست وضربه میریزد درد رژیم با بلوف وسناریو سازی وجعل خبردوا نمیشودطوفان قیام وسرنگونی در راه است آنوقت است که این عفونت تاریخ ودردهای مزمنش با ریخته شدن در زباله دانی تاریخ پایان خواهد یافت آن روز دیر نیست