کل نماهای صفحه

۸ آذر ۱۳۹۴

قاسم سلیمانی از دور خارج شد - تلاشهای مذبوحانه ومضحک سپاه پاسداران برای پوشاندن وضعیت ودرحال مرگ قاسم سلیمانی

قاسم سلیمانی در حال مرگ - تلاشهای مذبوحانه ومضحک سپاه پاسداران برای پوشاندن وضعیت درحال مرگ قاسم سلیمانی

از زمانی که قاسم سلیمانی در جنوب حلب توسط رزمندگان سوری شکار شد  تا رسیدگی اولیه وانتقال به تهران وبیمارستان بقیه الله سپاه تمام تلاش اطلاعات وامنیت سپاه وبخصوص بخش ویژه ای که این مسئولیت را داشت  این شد که کاری کند که این خبر حتی به نزدیکترین لایه هم درز نکند.
برای این کارکمیته ای تشکیل شد که علاوه بر حفاظت اطلاعات وجلوگیری از درز خبر اقداماتی صورت گیرد که با هر نوع شایعه  یا خبرسازی مقابله نماید  مهمتر از همه اینها بخش ویژه هم این مسئولیت را بعهده گرفت که قبل از هر چیزضمن عادی جلوه دادن اوضاع مربوط به قاسم سلیمانی وحضورش در سوریه وجبهه حلب طرح فریب را بدقت اجرا نماید.
این بخش از کار به دو اکیپ واگذار شد اکیپ اول دادن عکس وخبرهای کوتاه که این جور جلوه کند که قاسم سلیمانی طبق معمول در سوریه دارد کارش را میکند .
اکیپ دوم اما که به سخنگووروابط عمومی سپاه پاسداران یعنی شریف واگذارشد شمن بی توجهی خبری وکم اهمیت دانستن آن اشاره ای به تاریخچه خبرهای قبلی شده ومنبع آنها را به اسرائیل بچسباند که ضرب خبر ویا احتمال باورها کم نماید.
سپاه واین کمیته یک مرز سرخ داشت که نباید به کانالهای مجاهدین اشاره ای شود وخبر را به اسرائیل وصهیونیست ها باید چسباند اما اطلاعیه اول مقائمت ایران میز این کمیته را چپ کرد که این کمیته مجبور شد ضمن تگذیب خبر بگوید که فاسم سلیمانی در سلامت هستند همین نه یک کلمه بیشتر ئنه یک کلمه کمتر که شدیف هم همین ریل را کامل اجرا کرد.
اطلاعیه اولیه زخمی شدن قاسم سلیمانی میزسپاه را چپ کرد.
یعنی وقتی اطلاعیه مقاومت ایران صادر شد وبطور گسترده ای در مطبوعات  ورسانه های مجازی وحتی سایت های فارسی زبان کشورها انعکاس یافت ووزارت خارجه ها هم موضع گرفتند سیستم اطلاعات وامنیت واکیپ ویژه مجبور شدند با سناریوی مضحک تری وارد صحنه شوند.
این داستان مصادف شد با سقوط جت جنگنده روسی توسط ترکیه از این نقطه بخش فریب دست به کار شد وسناریوئی ساخت که وانمود کند قاسم سلیمانی در سوریه است وفرماندهی نجات خلیان روسی را هدایت میکند در حالی که قاسم سلیمانی توسط رزمندگان سوری شکار وبا مرگ رست وپنجه نرم میکرد این داستان مضحک را برای عادی جلوه دادن وضعیت سلامتی قاسم سلیمانی ویک طرح حساب شده فریب بود .
اما اطلاعیه دیگری به رسانه ها کشیده شد وهمه میز اطلاعات حفاظت اطلاعات و...را کامل چپ کرد حالا آنها نمیدانند چه کنند وکمیه مربوط به قاسم سلیمانی وبخش ویژه هم مخ گیجه گرفتند ومانند قاسم سلیمانی به کما رفتند
طرح عادی جلوه دادن سلامتی قاسم سلیمانی وطرح ضد تبلیغات وفریب سپاه را در زیر بخوانید وبخندید
جزئیات عملیات نجات خلبان روس توسط کماندوهای آموزش دیده توسط ایران/ سرلشکر سلیمانی، فرمانده عملیات
بخش خارجی الف، 5 آذر 94
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۵ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۳۲
ناگفته‌های عملیات کماندوهای ارتش سوریه و کماندوهای ویژه حزب الله لبنان برای آزادسازی خلبان روسیه از چنگ تروریست‌ها منتشر شد.

جزئیات اجرای عملیات نجات یکی از دو خلبان جنگنده سوخو ۲۴ ارتش روسیه که توسط جنگنده های ارتش ترکیه سرنوگون شد، برای اولین بار منتشر شد.

در این گزارش اعلام شده که عملیات آزادسازی خلبان روس از چنگ تروریست‌ها با مدیریت شخص سرلشکر سلیمانی صورت گرفته و در آن ۶ کماندو از حزب الله و ۱۶ کماندو از ارتش سوریه به عمق مواضع تروریست‌ها پشت خطوط جنگی نفوذ می‌کنند.

متن کامل گزارش خبرگزاری روسی اسپوتنیک را در ذیل می‌توانید بخوانید:

طی هفته گذشته اخباری مبنی بر زخمی شدن و حتی شهادت سردار قاسم سلیمانی منتشر شده بود و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران هم این اخبار را تکذیب کرد ولی رسانه های غربی و عربی تلاش کردند به این شایعات دامن بزنند.

من روز گذشته در جلسه ای این مورد را از یکی از افراد بسیار نزدیک به ژنرال سلیمانی جویا شدم و وی نیز این اخبار را از ریشه تکذیب کرد و اظهار داشت سردار سلیمانی نه فقط کاملا سالم است بلکه در خطوط مقدم جبهه نبرد با تروریست هایی که تلاش دارند به مرز و بوم ایران نزدیک شوند و آسایش شهروندان ایرانی را بر هم زنند، مستقر است.

به دلایل امنیتی معمولا دشمنان آقای سلیمانی دائما سعی می کنند چنین اخباری را منتشر کنند و در انتظار واکنش می باشند تا هم مطمئن شوند وضعیت سلامتی وی چگونه است و هم اینکه اگر بتوانند وی را رد یابی کنند تا مورد حمله قرار دهند. به هر حال ژنرال سلیمانی جزو افرادی است که هم تروریست های سوریه و عراق و دیگر کشورها به دنبالش هستند و هم اسرائیل.
ادامه سناریومضحک را بخوانید

بماند که اگر بنده خدا سرما هم بخورد و برای معالجه به بیمارستان مراجعه کند از تیر وترکش خوردن تا سرطان و سکته قلبی و… را به وی می بندند. روز گذشته خبر آزادی خلبان روس در رسانه ها منتشر شد. نفس خبر آزادی این خلبان و پس لرزه های خبری هدف قرار گرفتن هواپیمای روسی توسط ترکیه آنقدر زیاد بود که بسیاری به اصل چگونگی موفقیت عملیات پشت خطوط دشمن نپرداختند.

با یکی از افسران سوری که از دوستان قدیمی بنده است و در لاذقیه مستقر می باشند تماس گرفتم و داستان را از وی جویا شدم که وی ماجرا را به شرح ذیل روایت نمودند.

پس از سقوط هواپیمای روسی بلا فاصله هلیکوپترهای روس جهت نجات خلبان دست به کار شدند اما با آتش شدید ارتش آزاد سوریه (همان به اصطلاح مخالفین میانه رو مورد حمایت غرب) و ترکمان های وابسته به ترکیه و استفاده آنها از موشک ها و تسلیحات پیشرفته ای که اخیرا به دستشان رسیده مواجه شدند در این ماجرا یک امدادگر روس هم کشته شد.

اطلاعات موثق مبنی بر اینکه تعدادی از یگان های ویژه ترکیه جهت اسارت خلبان روس و باج گیری از روسیه به مکان اعزام شده اند به دست آمده بود.
ناشیانه تر از این نمیشد تاتر اجرا کردقاسم سلیمانی شاخش شکسته ولی باز هم پهلوان پنبه شاخ شکسته را ول نمیکنند
به ادامه سناریو مضحک سپاه توجه کنید
*** سرلشکر سلیمانی، فرمانده عملیات آزادسازی خلبان روس
در گیرودار برنامه ریزی برای عملیات مجدد جهت آزادی سریع خلبان روس، سردار سلیمانی با روس ها تماس می گیرد و به آنها اطلاع می دهد که یک یگان ویژه جهت نجات خلبان روس آماده کرده و پیشنهاد داد به دلیل اینکه این یگان ویژه متشکل از نیروهای ویژه حزب الله لبنان و کماندوهای سوری آموزش دیده توسط ایران است وآشنایی کامل با جغرافیای مکانی دارند، عهده دارند عهده دار عملیات زمینی گردند و نیرو هوایی روسیه پشتیبانی وآتش بار هوایی و اطلاعات ماهواره‌ای را برای آنها تامین کند و تعهد می دهد که خلبان روس را صحیح و سالم برگرداند، در نهایت همین هم شد.

......واما سکانس پایانی را ببینید که چقدر ناشیانه هی اصرار میکند که قاسم سلیمانی سالم است که هیچ مشغول فرماندهی میباشد

افسر سوری اظهار داشت ژنرال سلیمانی اصرار داشتند خود شخصا بر ریز عملیات نیروهای خود نظارت داشته باشند و تا اطمینان از موفقیت عملیات اتاق عملیات در کنار آنها بودند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر