کل نماهای صفحه

۷ آذر ۱۳۹۴

قاسم سليماني بالاترين فرمانده تروريست خامنه اي در بيمارستان بقيه الله با مرگ دست و پنجه نرم ميكند

لینک به منبع


  عکس ازسایت اسرار پشت پرده ها
قاسم سليماني كه شخصا به پوتين وعده داده بود كه در صورت بمباران اپوزسيون سوريه تعادل قوا در جبهه ها بسرعت تغيير ميكند و سپاه پاسداران با حزب الله مناطقي كه از در سه ماهه دوم 2015 بشار اسد از دست داده را مجددا تسخير خواهند كرد، نه تنها موفق نشد كه منطقه را از نيروهاي مقاومت سوريه بازپس بگيرد بلكه بعداز هلاكت سرتيپ پاسدار همداني و بيش از 80 فرمانده پاسدارش هم اكنون خودش در بيمارستان بقيه الله سپاه با مرگ دست پنجه نرم ميكند.
اطلاعيه كميسيون امنيت شوراي ملي مقاومت ايران در 28 نوامبر 2014 افشا كرد كه: « بر اساس گزارشهاي رسيده از درون سپاه پاسداران، پاسدار قاسم سليماني سركرده جنايتكار نيروي تروريستي قدس دو هفته پيش در جبهه جنوبي حلب از چند نقطه از جمله سر به خاطر اصابت تركش به شدت مجروح شده است. خودروي قاسم سليماني كه بر عمليات پاسداران و ديگر نيروهاي مزدور نظارت مي كرد، توسط ارتش آزاد سوريه مورد آتشباري قرار گرفت.
بر اثر شدت جراحتهای وارده او بلافاصله توسط هلي كوپتر پاسداران به دمشق برده شد و پس از معالجات اوليه به تهران انتقال يافت و در بيمارستان موسوم به« بقيه الله» متعلق به سپاه پاسداران در خيابان ملاصدراي تهران بستري شد و تا كنون حداقل دو بار مورد عمل جراحي قرار گرفته است. وي در طبقه هفتم اين بيمارستان، در بخش مراقبتهاي ويژه (بخشC7 ) بستري و ممنوع الملاقات است. گروه پزشكان جراح به رياست دكتر غلامرضا فرزانگان متخصص اعصاب و مغز بر وضعیت او نظارت دارند، دكتر عليرضا جلالي رئيس بيمارستان بقيه الله به طور مستقيم وضعيت سليماني را دنبال مي كند. رئيس بخش C7 دكتر امير داوودي است و پاسدار شيخي رئيس هماهنگ كننده بخش C7 است....»[1]
به گزارش يك حزب منشعب شده از حزب الله در 28 نوامبر 2015 رامي عبدالرحمان رئيس حقوق بشر سوريه در لندن فاش كرد كه قاسم سليماني در منطقه العيس  كه فرماندهي عليه مقاومت سوريه را در جنگ حلب فرماندهي ميكند در اثر اصابت موشك تاب به محل فرماندهي او بشدت مجروح شد
آقاي محمد سيد المحدثين مسئول كميسيون خارجي شوراي ملي مقاومت ايران در يك مصاحبه اختصاصي با روزنامه الشرق در 26 نوامبر 2015 بدنبال مجروح شدن شديد قاسم سلماني در مورد اينكه چرا خامنه اي مجبور شده كه بالاترين فرمانده تروريست خود را به جبهه درگيري بفرستد، گفت:  آنچه كه تهران  انجام مي دهد نشان دهنده اهميتي است كه رژيم آخوندها به نبردهاي حلب و جرياناتي كه حول آن درمنطقه مي گذرد ميدهد. خامنه اي  عليرغم از دست دادن تعداد زيادي از فرماندهاي بالاي سپاه در اين نبردها طي روزها وهفته هاي گذشته، و مجروح شدن شديد قاسم سليماني كه ناچارا او را به تهران منتقل كردند، سرتيپ پاسدار اسماعيل قاآني جانشين قاسم سليماني در نيروي قدس (نفر دوم اين نيرو) را به فرماندهي آن جبهه فرستاده است. 

خامنه اي  از هيچ چيزي كه در چنته داشته براي شكست دادن اراده سوريها و نيروهاي مسلح اپوزيسيون سوريه كوتاهي نكرده و نخواهد كرد.
آقاي محدثين تأكيد كرد كه بعد از ورود روسيه به جنگ سوريه و تلفاتي كه نيروهاي سپاه پاسداران و حزب الله لبنان كه شاخه اي از سپاه پاسداران به حساب مي آيد و نيروهاي ديگر وابسته به رژيم كه از عراق و افغانستان و پاكستان  و غيره آورده متحمل شدند (بويژه هلاكت سرتيپ پاسدار حسين همداني بالاترين فرمانده نظامي در صحنه سوريه در اكتبر 2015 و در بستر مرگ قرار گرفتن قاسم سليماني)  نشان مي دهد كه رژيم ولايت فقيه در آستانه شكست نهايي در سوريه است .
داعش و اسد
روزنامه الشرق در ادامه مي نويسد: سيد المحدثين گفت كه غلبه بر داعش و سرنگوني بشار عملياتي واحد است چرا كه هردو آنها هم رژيم و هم شبكه داعش دو روي يك سكه هستند ، در رابطه با سخنان روز سه شنبه باراك اوباما كه خواستار كنار رفتن اسد از قدرت شد و به كساني كه مي خواهند به بهانه جنگ با داعش با اپوزيسيون مشروع سوريه بجنگند هشدار داد و گفته بود كه اين كار بحران را پيچيده تر و منطقه را به يك جنگ طولاني تر سوق خواهد داد، سيد المحدثين گفت  رژيم ايران تنها طرفي است كه بيشترين زيان را از كنار رفتن اسد خواهد ديد براي همين با تمام وجود و هر آنچيزي كه در توان دارد براي باقي ماندن اسد در حاكميت بكار خواهد گرفت ، ليكن واقعيت روي زمين نشان مي دهد كه رژيم ايران از شرايط خيلي سختي رنج مي برد، و شكست آخوندهاي ايران در سوريه فاشيسم ديني حاكم بر ايران را در لبه پرتگاه قرار خواهد داد

ايران اسرار

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر