کل نماهای صفحه

۹ آذر ۱۳۹۴

ايران: سپاه پاسداران، واكنش حقيرانه جمهوري اسلامي نسبت به مجروج يا كشته نشدن قاسم سليماني

ايران: سپاه پاسداران، واكنش حقيرانه جمهوري اسلامي نسبت به مجروج يا كشته نشدن قاسم سليماني


قاسم سليماني قاتل و جلاد هزاران مردم عراق و سوريه و ايران
بدنبال انتشار خبر مجروح شدن شديد قاسم سليماني بوسيله خبرگزاريهاي مختلف، رژيم آخوندي دستپاچه شده و يكي از مهره هاي خودش را به صحنه فرستاد، تا اين خبر را تكذيب نمايد.
همه آگاهان و ناظران از نوع تكذيب جمهوري اسلامي ايران چنين استنباط ميكنند كه مجروح شدن قاسم سليماني حقيقت دارد. جمهوري اسلامي ايران بدليل تاثيرات بسيار كاهنده اي كه در ميان نيروهاي سپاه پاسداران بسيجي و مخصوصا نيروهاي سپاه در سوريه و عراق خواهد گذاشت، از تائيد اين خبر خوداري كرده اند و سعي كرده اند به نوعي آن را رفع و رجوع كنند. در حالي كه براي پايان دادن به اين خبرهاي كه از جانب خبرگزاريهاي مختلف نقل شده است، جمهوري اسلامي ايران كافي است كه قاسم سليماني را به صحنه بيآورد، چرا كه قاسم سليماني  هميشه عكس  خودش را در صحنه هاي مختلف از جمله در عراق و سوريه بنمايش مي گذارد تا قدرت نمايي كند.
اگر خبر صحت ندارد، پس چرا قاسم سليماني طي مصاحبه اي يا حضور در جمعي، به همه اين شايعات پايان بدهد. ولي تكذيب از قول يك منبع ناشناس بيش از هر چيز ديگري صحت اين خبر را به اثبات مي رساند

 كشته شدن يا مجروح شدن قاسم سليماني بدنبال حسين همداني و بيش از تعداد زيادي از سرگردگان سپاه در سوريه كه خيلي ها بدرستي ميگويند، “سوريه قتلگاه نيروهاي سپاه پاسداران گرديده است“، يك ضربه مهم و استراتژيك به خامنه اي است.
البته سوال اينجا خامنه اي تا كي مي تواند به اين بازي موش و گربه ادامه بدهد ؟ و روزي كه ناچار شد به واقعيت اين خبر اعتراف كند، آن وقت بايد بهاء بسيار زيادي براي آن بپردازد 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر