کل نماهای صفحه

۶ آذر ۱۳۹۴

ضربات پی در پی بین المللی بر پیکر ولایت فقیه - حمله پلیس آذربایجان به حسینه دست سازولابی رژیم


سایت موسوم به قبیله مسلمان از سایتهای حکومتی نوشت

یورش مسلحانه پلیس آذربایجان به حسینیه شیعیان

قبیله سلمان


 مطالب مرتبط
یک لابی رژیم که دوست ومزدور احمدی نژاد بود در دادگاه محکوم شد

"دیودونه" برای «انکار هولوکاست» به دو ماه زندان محکوم شد



دیو دونه دوست ومزدوررژیم وخصوصا احمدی نژاد است و
با رها دستگیرومحکوم شده است
عکسی که میبینید عکسهای احمدی نژاد با باند دیو دونه میباشد که علاوه بر سال 2009 روز سه شنبه 21بهمن 2013 به تهران رفت وبا احمدی نژاد ملاقات کرد 

عكس ديودونه و احمدي نژاد: اهداي «كونل طلايي» به احمدي نژاد براي بازگشت وي  در جهان سياست.

سایت ار اف ای فرانسه نوشت"دیودونه" برای «انکار هولوکاست» به دو ماه زندان محکوم شد


mediaDieudonnéPhotos AFP
باز هم مطالب مرتبط 
سعودی برخى رهبران حزب الله لبنان را در لیست سیاه تروریسم قرار داد

پلیس آذربایجان امروز ( پنجشنبه )هنگام اقامه نماز ظهر و عصر به حسینیه شیعیان یورش برد و تعدادی از نمازگزاران را به خاک و خون کشید.

به گزارش آران نیوز به نقل از رسانه های آذری، گارد ویژه پلیس آذربایجان ظهر امروز پنج‌شنبه پنجم آذرماه به حسینیه شیعیان شهرک “نارداران” در نزدیکی حرم “بی‌بی رحیمه(س)” یورش برده و اقدام به تیراندازی کرد.

در این حمله مسلحانه که به هنگام اقامه نماز ظهر و عصر صورت گرفت، ۴ تن از شیعیان از جمله «عباس حسین» به شهادت رسیده و ده‌ها تن دیگر به شدت زخمی شدند. گفته می شود، پلیس حاج طالع باقرزاده روحانی سرشناس و همچنین دست‌کم ۱۴نفر از شیعیان را دستگیر و به مکانی نامعلوم منتقل کردند. مجروحان این درگیری به نزدیک‌ترین مرکز درمانی منتقل شده ا ند که حال برخی از آنان وخیم گزارش شده است.

شاهدان عینی اظهار داشته اند: نیروهای گارد ویژه ابتدا با باتوم وارد مسجد شدند و سپس اقدام به تیراندازی کردند. آنان همچنین قصد داشتد حاجی طالع باقر اُف را نیز دستگیر کنند که با واکنش نمازگزار مواجه شدند. بنا به اعلام وزارت کشور جمهوری آذربایجان در این حمله مسلحانه، ۲ تن از عناصر گارد ویژه پلیس کشته شدند.

همچنین عناصر پلیس آذربایجان با یورش به منزل حجت‌الاسلام والمسلمین «ذوالفقار میکائیل‌زاده» از دیگر شخصیت‌های مطرح شیعه این کشور، واقع در “خردلان” باکو، وی را به دلایل نامعلوم مورد ضرب و شتم قرار داده و دستگیر کردند. این درحالی است که حجت‌الاسلام میکائیل‌زاده به هیچ عنوان در درگیری حسینیه شیعیان “نارداران” حضور نداشته است.

وزارت کشور جمهوری آذربایجان نیز طی بیانیه ای اعلام داشته که گروه مسلمان بیرلیکی که توسط طالع باقر زاده، ذوالفقار میکاییل زاده، اِلمان آقایف و ابوالفضل بنیاداف تشکیل شده ، گروه مسلح تروریستی است که قصد اقدامات خرابکارانه ای داشته است. گفتنی است در هفته های اخیر فشار حاکمیت و رسانه های وابسته به دولت آذربایجان بر دیتداران و روحانیون آذری تشدید شده بود و پیش بینی می شد که دست به اقدامات خشن و سخت دست بزنند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر