کاظم صدیقی خطیب جمعه ۱۳ نوامبر تهران، از حسن روحانی رئیس جمهوری ایران به شدت انتقاد و سخنان اخیر او را در افتتاحیه نمایشگاه مطبوعات «نیش‌دار» توصیف کرد.
به گزارش خبرگزاری ایسنا، صدیقی در این باره گفت: «دایشان مطالبی گفتند که نیش داشت. قرآن کریم به پیامبر می فرماید از چه کسی دفاع می کنید و به چه کسی حمله می کنید؟»
او ادامه داد: «کسی که در راس دستگاه اجرایی است و بعد از رهبری عالی ترین مقام را دارد باید عصبی برخورد نکند و نیش دار صحبت نکند. ادبیاتش باید طوری باشد که مومن شاد کن باشد. حیف است که یک نفر نسبت به بیگانگان خیلی رعایت ادبیات را بکند اما در حمله به خودی ها و مومنین و متدینین و خدمتگزاران جور دیگری صحبت کند.ایشان در حصار جریان قرار بگیرد حیف اش است. این نوع ادبیات را هم ما در شان یک رئیس جمهور نمی بینیم.»
حسن روحانی روز یکشنبه این هفته، ۱۷ آبان در مراسم گشایش نمایشگاه مطبوعات، برخی رسانه‌ها را «پلیس مخفی» توصیف و عنوان کرد که این رسانه‌ها حاشیه امنیتی دائمی یافته‌اند و از تنبیه و توقیف و تهدید مصون شده‌اند.
رئیس جمهوری ایران با اشاره‌ای کنایه‌آمیز به قوه قضاییه گفت که «اگر نمک فاسد شود، کار سخت می‌شود».
این سخنان واکنش شدید صادق آملی لاریجانی رئیس قوه قضائیه ایران را به دنبال داشت. او سخنان روحانی را مصادق افترا و تهمت دانست و گفت: «اگر قوه مجریه فاسد شود، اگر دولت فاسد شود و اگر رئیس‌جمهور فاسد شود کار سخت می‌شود».