کل نماهای صفحه

۲۳ دی ۱۳۹۵

مزدوران جنایتکار وچند جانبه بی دین وبی هویت - مدال روسيه بر سينه فرمانده یک گروه عراقى وابسته به ایران به خاطر نقشش در جنگ حلب

مزدوران جنایتکار وچند جانبه بی دین وبی هویت - مدال روسيه بر سينه فرمانده یک گروه عراقى وابسته به ایران به خاطر نقشش در جنگ حلب


بی-العربیه.نت، فارسی

سایت "گزارش جنگ در سوریه و عراق" از اهداى مدال توسط مقامات وزارت دفاع روسیه به شبه‌نظامیان عراقی عضو "لواء ذوالفقار" وابسته به ایران به خاطر نقش این گروه در جنگ تصرف حلب شرقی، گزارش داده و به گوشه‌اى از اقدامات این "گروه جهادى شیعی" اشاره کرده است.
در این گزارش آمده که عکس ابوشهد الجبوری، فرمانده "لواء ذوالفقار" گروه شیعی عراقی وابسته به ایران در سوریه، با مدال روی سینه دریافتی از مقامات وزارت دفاع روسیه برای نقش‌آفرینی در تصرف حلب شرقی، ۱۵ دسامبر ۲۰۱۶ منتشر شده است.
ابو شهد الجبوری فرمانده شبه‌نظامیان "لواء ذوالفقار"
لواء ذوالفقار برای اولین بار در نیمه‌ی سال ۲۰۱۳ از گروه عراقی دیگر وابسته به ایران فعال در سوریه، به نام "لواء ابوالفضل‌العباس"، منشعب شد.
بر اساس گزارش‌ها، این اتفاق در پی آن رخ داد که پاره‌ای از شبه‌نظامیان عراقی به عملکرد فرماندهان هماهنگ‌کننده ارتش سوریه حاضر در گروه عراقی اعتراض کرده بودند که این امر به درگیری درون‌گروهی انجامید و ۲ عراقی و ۳ سرباز سوری کشته شدند.
از آن پس گروهی از شبه‌نظامیان "لواء ابوالفضل‌ العباس" انشعاب کردند و تحت فرماندهی ابوجعفر الاسد، أبوشهد الجبوری و فاضل صبحی، ملقب به ابوهاجر گروه مستقل خود را بنیان نهادند، ضمن آنکه همکاری نزدیک با دیگر گروه‌های شبه‌نظامی عراقی نظیر "لواء امام حسین" را ادامه دادند و با حدود ۲ هزار سرباز خود در ملیحه، حجیره، داریا و جوبر در دمشق، زبدانی، قلمون، قنیطره و دورین در لاذقیه به کار گرفته شدند.
ابو شهد الجبوری فرمانده شبه‌نظامیان "لواء ذوالفقار"
با مداخله نظامی روسیه در سوریه و آغاز فاز تصرف حلب شرقی، این گروه وابسته به ایران به این شهر منتقل شده و در ترکیب نیروهای مهاجم عمل کردند.
و اینک ارتش روسیه با دادن مدال به یکی از فرماندهان این گروه عراقی وابسته به ایران در سوریه قدردانی می‌کند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر