کل نماهای صفحه

۱۲ دی ۱۳۹۵

خبر فوری - پاسدار جنایتکار غلامعلی قلی زاده در سوریه کشته شد وخامنه ای دستور داده است او را هم بعد از آتش بس مستشار جا بزنند

خبر فوری - پاسدار جنایتکار غلامعلی قلی زاده در سوریه کشته شد وخامنه ای دستور داده است او را هم بعد از آتش بس مستشار جا بزنند

دبی-العربیه.نت فارسی
خبرگزاری‌های ایران از کشته شدن یکی دیگر از فرماندهان سپاه پاسداران در سوریه خبر داده‌اند. این خبر در حالی منتشر شده که از هفته گذشته در سوریه آتش بس سراسری بر قرار شده است.
گزارش‌های منتشره، نام فرمانده مقتول را «سردار پاسدار غلامعلی قلی‌زاده» اعلام کرده‌اند. او از کسانی است که در جنگ هشت ساله عراق و ایران نیز شرکت داشت.
رسانه‌های ایرانی توضیح نداده‌اند که این فرمانده سپاه پاسداران، در چه منطقه و چگونه کشته شده است و تنها به این مساله بسنده کرده‌اند که او بنا به تعبیر خودشان «در حین مبارزه با ترویست‌های تکفیری» کشته شد.
"رژیم نگفت مستشار رده بالای او که در جبهه نباید باشد چگونه بدست تروریستها!!!هدف قرار گرفته وبهلاکت رسیده است ومستشار در جبهه نبرد چه میکند؟"
نظام ایران و حکومت سوریه، تمام مخالفان نظام بشار اسد را «تروریست» توصیف می‌کنند.
خبر کشته شدن این فرمانده سپاه پاسداران در حالی منتشر می‌شود که از هفته گذشته بنا بر توافقی که با میانجی‌گری روسیه و ترکیه حاصل شد، آتش بسی سراسری در سوریه میان نیروهای دولتی و مخالفان مسلح برقرار شد.
بنا بر اعلام ارتش ازاد سوریه، این آتش بس گروه داعش و شبه نظامیان کُرد را مستثنی کرده است.
اپوزیسیون سوریه، نظام این کشور را به نقض آتش بس در چند منطقه متهم کرده و هشدار داده در صورت ادامه این روند، جنگ را از سر خواهد گرفت.
رژیم وپاسداران ایران می‌گوید نیروهای اعزامیش به سوریه، در نبرد‌ها شرکت ندارند و فقط نقش مستشاری و آموزشی دارند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر