کل نماهای صفحه

۱۲ دی ۱۳۹۵

علی مملوک  وزیر اطلاعات وامنیت وولید معلم وزیر خارجه ، دو مهره جنایتکار بشار اسد که هردو تحت امر سفارت خامنه ای در دمشق  وقاسم سلیمانی مردم خود را قتل عام میکردند در تهران

علی مملوک  وزیر اطلاعات وامنیت وولید معلم وزیر خارجه ، دو مهره جنایتکار بشار اسد که هردو تحت امر سفارت خامنه ای در دمشق  وقاسم سلیمانی مردم خود را قتل عام میکردند در تهران

مطلب مرتبط
سپاه پاسداران خامنه ای وشبه نظامیان مزدورشان تصمیم دارند جنگ در سوریه ادامه دار نمایند

در یک دیدار منطقه ای امروز یکشنبه تهران شاهد حضور وزیر خارجه نطام جنایتکار اسد ولید معلم ورئیس امنیت سوریه علی مملوک برای دیدار با مقامات ایرانی بود.
آنها  بر سر جلسه ماه آینده در استانا در قزاقستان صحبت کردند که قرار است با راه حل سیاسی بحران سوریه را به سرانجام برساند 
اورینت نت
في زيارة إقليمية، شهدت العاصمة الإيرانية طهران اليوم الأحد، حضور وزير خارجية نظام الأسد وليد المعلم، ورئيس مكتب الأمن الوطني علي مملوك، في لقاء مع المسؤولين الإيرانيين وذلك تمهيداً لاجتماع "أستانا" المقرر عقده أواخر الشهر الجاري.
علی مملوک کیست:
او یک ژنرال جنایتکار بشار اسد است که بعد از هشام بختیار که در انفجار دمشق بهلاکت رسید جای این قاتل مردم سوریه را گرفت  لقب او ابو ایهم ومتولد 1946 میباشدعلی مملوک به دست آهنین بشار اسد معروف است
بخاطر سرکوب مردم ومعاضه وقتل عام ها ودستگیریها وشکنجه های زیاد در لسیت تحریم های اتحاد اروپا وآمریکا قرار دارد
او متهم است که در انفجارهای لبنان دست داشته که با وزیر لبنانی میشل سماحه دراین کشتار وانفجارهای دست داشته است
ویکی پیدیا نوشته :اللواء علي المملوك ضابط سوري لقبه ابو ايهم من مواليد دمشق 1946 البحصة عائلته من الشراكس القادمين مع حملة ابراهيم باشا في القرن التاسع عشر. يعود تاريخ عائلته الى أحمد باشا المملوك قبل مئة عام والمدفون في مقابر عائلة المملوك بمقابر الدحداح بدمشق[1] كما ان لعائلته فروع في كل من لبنان وفلسطين ومصر. واحد من ابرز القادة الامنيين السوريين، يحظى علي مملوك بثقة كبيرة من الرئيس السوري بشار الاسد وقد عينه رئيسا لمكتب الامن القومي خلفا لهشام بختيار الذي قتل في تفجير بدمشق، وقد شغل سابقا منصب مدير امن الدولة، فرض عليه كل من الاتحاد الأوروبي والولايات المتحدة عقوبات اقتصادية بتهم قمع المظاهرات اثناء الثورة السورية. علي مملوك متهم حالياً بمحاولة تفجير الوضع في لبنان بالاتفاق مع الوزير اللبناني ميشيل سماحة الذي اعترف مؤخراً بنقله متفجرات بسيارته لتنفيذ اغتيالات لقائمة من الأشخاص بالاتفاق مع علي مملوك.[2]

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر