کل نماهای صفحه

۱۲ دی ۱۳۹۵

خبر فوری - حمله مسلحانه به زندانی در بحرین و فرار شماری از محکومان در پرونده‌های تروریستی

خبر فوری - حمله مسلحانه به زندانی در بحرین و فرار شماری از محکومان در پرونده‌های تروریستی



دبی-العربیه.نت فارسی

یکشنبه اول ژانویه ۲۰۱۷، زندان «جو» در بحرین هدف حمله مسلحانه قرار گرفت که به فرار شماری از محکومان در پرونده‌های تروریستی و کشته شدن یک نیروی پلیس انجامید.
به گفته خبرنگار العربیه در منامه پایتخت بحرین، این حادثه ساعت های اولیه صبح یکشنبه یکم ژانویه روی داد. او خاطرنشان کرد که هنوز اطلاعات رسمی درباره چگونگی حمله مسلحانه وجود ندارد اما آن چه حتمی است، کشته شدن عبدالسلام سیف از نیروهای پلیس بحرین هنگام مقابله با مهاجمان است.
او ادامه داد که شمار زندانیان فراری، احتمالا به 10 تن می رسد و همه آن ها از محکومان در پرونده های تروریستی همچون حمله به نیروهای امنیتی و کارگذاشتن بمب برای هدف قرار دادن شهروندان بودند.
خبرنگار العربیه، فرضیه احتمال خطرساز بودن فراری ها برای شهروندان را رد کرد و گفت نیروهای امنیتی، حضوری گسترده دارند و در ایست های بازرسی شهرهایی که احتمال می رو فراری ها به آن جا بروند، شمار نیروهای امنیتی افزایش یافته است. او همچنین پیش بینی کرد که احتمالا در ساعت های اندک آینده، شماری از فراری ها دستگیر شوند.
او همچنین گفت که بعید است فراری ها توانسته باشند از گذرگاه های زمینی (پل ملک فهد) یا دریایی یا هوایی، فرار کنند چرا که حضور نیروهای امنیتی گسترده است.
عبدالسلام سیف یکی از نیروهای پلیس در جریان مقابل با مهاجمان به زندان کشته شد
پیش از این، وزارت کشور بحرین در حساب کاربری خود در توییتر، از روی دادن یک «حمله تروریستی» خبر داده بود که طی آن «مرکز اصلاح و باز پروری در جو، هدف حمله قرار گرفت. در این حمله عبدالسلام سیف یکی از نیروهای پلیس در جریان مقابل با نیروهای تروریست، شهید شد».
وزارت کشور بحرین افزود: «این حمله به فرار شماری از محکومان در پرونده‌های تروریستی انجامید. در پی حادثه اقدام‌های امنیتی و قانونی لازم در خصوص حادثه، اتخاذ شد».
این وزارت خانه ادامه داد: «دستگاه‌های امنیتی، عملیات تحقیق و جستجو برای دستگیری عوامل تروریستی که در حمله دست دارند و همچنین محکومان فراری را آغاز کرده‌اند و تدابیر لازم در این زمینه اتخاذ شد».

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر