کل نماهای صفحه

۱۳ دی ۱۳۹۵

عکس‌های جدید از مهاجم مسلح به کلوب شبانه استانبول هنگام تیراندازی به مردم

عکس‌های جدید از مهاجم مسلح به کلوب شبانه استانبول هنگام تیراندازی به مردم

دبی-العربیه.نت فارسی
پلیس ترکیه عکس‌های جدیدی از عامل حمله مسلحانه به کلوپ شبانه رینا در استانبول ترکیه منتشر کرده است.
این حمله که بامداد یکشنبه ۱ ژانویه هنگام جشن‌های سال نوی میلادی روی داد، دستکم ۳۹ کشته و ۶۹ زخمی برجای گذاشت.
عکس‌های منتشره که مهاجم مسلح را نشان می‌دهد، از دوربین‌های مدار بسته کلوب شبانه گرفته شده است.
گزارش‌ها می‌گوید که مهاجم مسلح هنگام ورود، لباس بابا نوئل به تن داشته و پس از انجام کشتار، این لباس را از تن درآورده و فرار کرد.
خبرگزاری آناتولی به نقل از منبعی مرتبط با تحقیقات جاری توسط دفتر دادستان کل در استانبول و دفتر سازمان مبارزه با تروریسم در این استان، گزارش به دست آوردن این عکس‌ها را منتشر کرده است.

نیروهای سازمان مبارزه با تروریسم در اداره امنیت استانبول از راه تصاویر دوربین‌های مداربسته، موفق شدند مشخصات چهره مهاجم را شناسایی کنند.
روزنامه بریتانیایی دیلی میل هم نوشته است که نیروهای پلیس ترکیه در تعقیب مهاجم مسلح، ۸ منزل متعلق به اشخاص مظنون به ارتباط با حمله را بازرسی کرده و شماری را هم بازداشت کردند. گروه داعس مسئولیت حمله را بر عهده گرفته است.

همچنین نیروهای پلیس در حال تحقیق از ۸ تن هستند که که اکثر آن‌ها از قزاقستان و قرقیزستان‌اند. این در حالی است که مهاجم همچنان فراری است.
این روزنامه نوشته است که نیروهای پلیس، راننده تاکسی که مهاجم مسلح را به کلوب شبانه رسانده بود، پس از چند ساعت بازجویی آزاد کردند. آن‌ها از این بازجویی از او سوال‌هایی درباره مشخصات ظاهری مهاجم و مکانی که او را سوار کرده، مطرح کردند.

در هیمن راستا، سخنگوی دولت ترکیه گفت که نیروهای امنیتی به شناسایی کامل مهاجم مسلح به کلوب شبانه استانبول، نزدیک شده‌اند.
او افزود که اطلاعاتی درباره اثر انگشت و مشخصات اصلی ظاهری مهاجم به دست آورده‌اند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر