کل نماهای صفحه

۲۹ آذر ۱۳۹۴

خامنه ای و اولویت مساله جانشینی برای نظام

خامنه ای و اولویت مساله جانشینی برای نظام 



این روزها مساله جانشینی ولی فقیه زهر خورده ارتجاع  بطور ناگهانی به اولویت نظام تبدیل شده است،  بصورتی که گفته میشود باند خامنه ای روی این موضع و راه حلهای آن کارمیکنند، هدف اصلی باند خامنه ای این است که به نحوی رفسنجانی را از حذف نمایند. این که رفسنجانی چه خواهد کرد، این که آیا خامنه ای میتواند رفسنجانی را حذف کند این که جنگ هژمونی چه خطراتی را برای نظام بوجود می آورد را به آینده موکول میکنیم . ولی سوال اصلی این است که چه مساله ای باعث گردیده، باند خامنه ای با این همه گرفتاریها و مشکلات عدیده که سر تاپای نظام را فرا گرفته است وارد مساله جانشینی خامنه ای شده اند ؟
چرا رژیم شرایطی که در گرماگرم انتخابات مجلس و خبرگان قراردارد، درشرایطی که باشکست های استراتژیک در سوریه و یمن وعراق مواجه است، در شرایطی که جبهه نظامی او با زخمی شدن قاسم سلیمانی و یا بقولی مردن او بهم ریخته است
بیشتر بخوانید

قاسم سلیمانی وفیلم صحنه سازی جدید سپاه قدس برای وانمود کردن سلامت قاسم سلیمانی وپوشاندن اصابت تاو از ناحیه سر وگردن


 درشرایطی که کنار زدن بشار اسد بیش از هر زمانی  در معادلات بین المللی قوت گرفته است، در شرایطی که برجام هنوز به نقطه تعیین تکلیف نرسیده است، در شرایطی که رژیم زیرشدید ترین فشارهای اقتصادی با کاهش قیمت نفت قرار گرفته ودر شرایطی که حرکت های اجتماعی در داخل رشد چشم گیری کرده است و ... اولویت نظام جانشینی ولی فقیه شده است؟
درروزهای اخیر مساله جانشینی ولی فقیه ارتجاع را، اول بار رفسنجانی در یکی از صحبت هایش لوداد ولی بعد خرچنگ نظام و بقیه آن را تایید کردند.
وقتی که مساله ای بصورت اورژانس به اولویت یک نظام تبدیل میشود باید اتفاق مهمی افتاده باشد و یا این که اتفاق مهمی در آینده نزدیک در حال اتفاق افتادن است. این اتفاق مهم حکایت از بحرانی بودن وضعیت جسمی خامنه ای دارد که از سال گذشته خبرهایی ازوضعیت وخیم جسمی اوگزارش شده بود . سال گذشته گفته شد بود، خامنه ای بیش ازیک سال و اندی دوام نیاورده و به دلیل مبتلا بودن به سرطان پرستات در انتظار مرگ به سر میبرد تاشرش را از سر مردم ایران کم کند.
مطالب مرتبط

خامنه ای ودرد بی درمان بحران جانشینی - سرشاخ شدنهای جدی با رفسنجانی

یک خبرنگار روسی  بعدازطرح مساله جانشینی خامنه ای، در

 مورد وضع جسمی خامنه ای گفته  است:‌ برخی ازقسمتهای بدن 

خامنه ای ازکار افتاده و درحال حاضر دربیمارستان بستری شده 

است .
همگان میدانند که مرگ خامنه ای پایان نظام ولایت فقیه میباشد.

از آنجا که در نظامهای دیکتاتوری همه چیز به دیکتاتور بند است و به قول خودشان عمود خیمه نظام میباشد .مرگ خامنه ای به مرگ کل نظام ولایت فقیه منجر میشود. برخلاف خمینی که در آستانه مرگش، منتظری راعزل کرد تا تضادهای درونی اش را سمت و سو بدهد، آتش بس را پذیرفت و جام زهر را سر کشید و از شعارهای استراتژیک اش عقب نشینی کرد از همه مهمتر این که ،برگ جنایتکارانه جدیدی در سرکوب با قتل عام  ۳۰۰۰۰ نفر رو کرد
در این رابطه بیشتر بخوانید 

خميني جام زهر آتش بس را سر كشيد ولي زندانيان سياسي را قتل عام كرد1- متن فتواي قتل عام با دست خط وامضاي خميني در سال 1367


خميني - قتل عام زندانيان سياسي - 27تير1367 خميني جام زهر را سر كشيد 7مرداد قتل عام مجاهدين در زندان را شروع كرد

وبدینطریق توانست جامعه را قفل کند وازطرف دیگر ازطریق مماشات با غرب بقایش را برای مدتی تضمین نماید، خامنه ای  از هیچ نظر در موقعیت خمینی قرار ندارد و هیچکدام از اهرمها ی او را در اختیارندارد. خمینی با اتوریته ای که داشت،با قساوت کامل توانست خط خودش را به پیش ببرد ولی خامنه ای ضعیف تر از آن است که بتواند در زمینه های فوق کوچکترین مانوری انجام بدهد.
در نتیجه ، برای رژیم ولایت فقیه و جانشینان آن اکنون یک راه باز میماند آنهم سرنگونی تمام عیار همه جناحها و دسته بندیهای آن می باشد .
خامنه ای و رژیمش اکنون آب از سر ش گذشته و هیچ کسی نمیتواند آن را نجات بدهد. این رژیم یک راه دارد شرش را از سر مردم ایران کم کرده و جای خودش را به یک حکومت مردمی و دموکراتیک بدهدویا منتظر طوفان ریشه کن کننده وسرنگون کننده باشند. مردم ومقاومت ایران در این شرایط وظایف سنگینی به عهده دارند و سالیان گذشته نشان داده است که به شایستگی از پس مسولیت های خود ش بر آمده است.
به یک برنامه موزیکال در رابطه عظما توجه کنیدکلیک کنید


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر