کل نماهای صفحه

۱۲ آذر ۱۳۹۴

بازهم داعش مناطقی را که از ارتش آزاد سوریه گرفته بود به ارتش جنایتکار اسد تحویل داد

بازهم داعش مناطقی را که از ارتش آزاد سوریه گرفته بود به ارتش جنایتکار اسد تحویل داد



من جديد .. تنظيم "الدولة" يسلم مناطق في ريف حلب لقوات الأسد

در تکرار سناریوی تحویل دادن مناطی که داعش از ارتش آزاد پس گرفته بود دیروزداعش چهارشنبه نقاط جدیدی از حلب شرقی یعنی زیر فرودگاه کویرس راتحویل ارتش اسد ومزدوران پاسدار خامنه ای داد.
خبر نگار ارتش آزاد گفت که میلیشاها وپاسداران خامنه ای بر روستای الاکوله غربی ورسم العبد اطراف فرودگاه مسلط شدندبدون اینکه با داعش یک شلیکی تبادل شود 
نیروهای اسد گفتند با گرفتن این نقطه بسیاری از مناطق دیگر در تیرس آنها قرار گرفته است.
گفته میشود  یک ماه بعد از اینکه فرودگاه را داعش تحویل نیروهای اسد وپاسداران داد وبا گرفتن رسم العبد اینک داعش این امکان را به نیروهای اسد داد که به جاده مهم خناصر که مهمترین مسیر امدادوتدارکات  رسانی به حلب میباشد که داعش آنها را خالی کرده وتحویل اسد داده است مسلط شوند.
این از مجموع اقداماتی بود که داعش در هماهنگی با اسد از 2ماه قبل شروع کرده وهنوز ادامه دارد قبلا هم داعش اطراف زندان مرکزی وزندان الاحداث واطراف جبل عنتر وکارخانه سیمان در اطراف حلب شمالی را تحویل نیروهای اسد در شهرک صناعه والبریج داده بود.
رژیم با اینهمه کشته دادن وحتی با زخمی شدن  قاسم سلیمانی میخواهد اسد را حفظ کند اما ببینید ارتباط داعش با نیروهای پاسداران ونیروهای اسد تا کجا هماهنگ شده میباشد آنوقت خامنه ای وپاسدارانش وشخص اسد نعره ها ی مبارزه با تروریزم وداعش را تا کجا سر میدهند آنها محکوم به نابودی هستند.تاریخ مصرف آنها حتی با ورود روسیه هم در حال تمام شدن است.
 اورینت نت
 في تكرار لسيناريو تسليم المناطق التي سيطر عليها تنظيم الدولة الإسلامية "داعش" من الثوار ، أقدم التنظيم يوم أمس الأربعاء على تسليم مناطق ونقاط جديدة في ريف حلب الشرقي إلى قوات الأسد.

وأكد ناشطون أن قوات الأسد والميليشيات الشيعية استولت على كامل قرية ‫‏"العاكولة الغربية" و"صوامع ‫‏رسم العبد" في محيط مطار كويرس بريف حلب الشرقي، وذلك عقب انسحاب ‫‏تنظيم "داعش" دون ورود وقوع أية اشتباكات بين الجانبين.

ونشر موقع "مراسل سوري" صوراً تظهر سيطرة قوات الأسد على "صوامع ‫‏رسم العبد" جنوب مطار ‫‏كويرس‬ العسكري، حيث تؤمن الإرتفاع الشاهق لمنطقة الصوامع تغطية نارية لقوات الأسد مناطق واسعة في الريف الشرقي.

وتأتي هذه التطورات بعد أقل من شهر من سقوط مطار كويرس العسكري في يد قوات الأسد، عقب انسحاب تنظيم الدولة الإسلامية "داعش"، وقبل فك الحصار عن مطار كويرس بإسبوع، تمكنت قوات الأسد من استعادة السيطرة على طريق "خناصر"، الذي يعتبر أهم خط إمداد إلى مناطق سيطرتها في مدينة حلب، وذلك بعد انسحاب مماثل لتنظيم الدولة الإسلامية.

انسحاب "داعش" من طريق "خناصر" سبقه بأيام انسحاب مماثل للتنظيم من مدينة السْفِيرة الاستراتيجية بريف حلب الجنوبي الشرقي، وذلك بعد ساعات من تمكن التنظيم من السيطرة على عدة أحياء من المدينة.

كذلك أقدم تنظيم الدولة الإسلامية "داعش" أيضاً قبل شهرين من الآن على تسليم المواقع التي احتلها سابقاً من الثوار في المنطقة الحرة ومحيط سجن حلب المركزي وسجن الأحداث ومحيط جبل عنتر ومعمل الاسمنت بريف ‫حلب‬ الشمالي إلى قوات الأسد الموجودة في المدينة الصناعية وحندرات والبريج.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر