کل نماهای صفحه

۸ دی ۱۳۹۴

وزارت بدنام اطلاعات - اعتراض علمای اهل سنت ایران علیه بیانات توهین‌آمیز حیدر مصلحی


اعتراض علمای اهل سنت ایران علیه بیانات توهین‌آمیز حیدر مصلحی
حیدر مصلحی وزیر سابق اطلاعات در دولت احمدی نژاد در جمع فرماندهان سپاه امام رضا که به مناسبت تجمع حکومتی ۹ دی گرد هم آمده بودند مدعی شده که «امروزه طلحه و زبیرها به میدان آمدند و ما برای مقابله با این فتنه باید خود را بیش از گذشته ‌آماده کنیم و در حفظ و حراست از مسیر و جایگاه امام بیش از پیش بکوشیم.»
 اظهارات حیدر مصلحی را سایت ایرانی آمدنیوز روز جمعه 25 دسامبر منتشر کرده است.
به دنبال این اظهارات جمعی از علمای اهل سنت ایران طی بیانیه‌ای که روز شنبه 26 دسامبر منتشر کردند و نسخه‌ای از آن برای العربیه‍.نت فارسی ارسال شده این اظهارات را توهین آشکار به صحابه پیامبر و کل مسلمین قلمداد کردند متن بیانیه از این قرار است:
انا لله و انا الیه راجعون
متاسفاته در کشاکش مراسم و مجالس هفته وحدت شاهد هتاکی و جسارت نابخردانه و غیر علمی حجه الاسلام حیدر مصلحی به اصحاب برگزیده رسول الله صلی الله علیه وسلم و بویژه دو تن از عشره مبشره و حواریان این بزرگوار هستیم.
ضمن محکوم کردن این عمل شنیع بر اساس فتوای مقام رهبری در مجازات اهانت کنندگان به مقدسات اهل سنت ، خواستار پیگیری و مجازات نامبرده هستیم .
امیدواریم با حداقل برای یک بار هم که شده کردارتان ،گفتارتان را تایید نماید شاید که بیش از این دیوارهای اعتماد فرو نریزد.
جمعی از علمای اهل سنت ایران
شهروندان اهل سنت ایران دولت این کشور را به اعمال تبعیض و اهانت آشکار به اعتقادات‌شان متهم می‌کنند، دولت ایران اما همواره آنرا رد می کند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر