کل نماهای صفحه

۴ دی ۱۳۹۴

خامنه ای وحکومت فاسدش وحشت از ”موتور محرک ”

لینک به بهای آزادی


روزنامه حکومتی شرق در امتداد جنگ و دعوای باندی بر سر هژمونی در انتخابات پیش رو گفتگویی با احمد شیرزاد، یکی از مهره‌های باند رفسنجانی انجام داده است. این کارگزار رژیم که پیش از این عضو مجلس ارتجاع هم بوده، به نارضایتی مردم اعتراف کرده و ضمن اذعان به این‌که جوانان چه در فضای حقیقی و چه در فضای مجازی موتور محرک هستند گفته است: «بارها دیده‌ایم هر بار این مجموعه به حرکت درآمده، همه را به حرکت درآورده و محاسبات را برهم زده است. »....
این کارگزار رژیم اذعان می‌کند که مردم به‌ویژه جوانان بین 20 تا 30سال و دانشجویان ناراضی‌اند و با حرکتهای اعتراضی خودشان محاسبات رژیم را بر هم می‌زنند. حالا این سؤال پیش می‌آید که آیا این نارضایتی آنچنانکه این کارگزار رژیم در جنگ هژمونی، آن را تنها به باند رقیب مربوط می‌کند واقعیت دارد یا ناراضیتی تمامیت رژیم را در برمی‌گیرد؟
پاسخ این سؤال را می‌شود از حرکتهای اعتراضی جوانان و دانشجویان دریافت. به‌عنوان نمونه اعتراضات آذربایجان که چند روز ادامه داشت و جوانان و دانشجویان در آن نقش عمده‌ای داشتند، یا مجموعه اعتراضات 16آذر با شعار «مرگ بر دیکتاتور» و «دانشجو می‌میرد، ذلت نمی‌پذبرد».
نگاه کوتاهی به این اعتراضات نشان می‌دهد که این اعتراضات، تمامیت رژیم را نشانه رفته است و خشم و نفرت جوانان و دانشجویان را از تمامیت این رژیم نشان می‌دهد. اعتراضاتی که همین روزها هم ادامه دارد.
چند نمونه ازتازه‌ترین این اعتراضها این مسأله را بهتر روشن می‌کند:
اصفهان- 29آذر- شماری از دانشجویان دانشگاه پردیس موسوم به باهنر اصفهان با تجمع در مقابل سلف‌سرویس این دانشگاه نسبت به کیفیت پایین غذا و قیمت بالای آن دست به اعتراض زدند.
تهران- 29آذر- درگیری جوانان با نیروهای سرکوبگر هنگامی که آنان قصد جمع کردن بساط دستفروشان را داشتند. در این درگیری 2تن از مزدوران گوشمالی داده شدند.
تهران- 29آذر- شماری از دانشجویان  دانشگاه تهران  و علوم پزشکی در پی احضار دو تن از دانشجویان بعد از اعتراضهای 16آذر، در یک تجمع اعتراضی نسبت به این اقدامات سرکوبگرانه رژیم، تجمع اعتراضی برگزار کردند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر