کل نماهای صفحه

۱۲ آذر ۱۳۹۴

خبر فوری - یک جت جنگی دیگرروسیه توسط رزمندگان سوریه در لاذقیه هدف قرار گرفت

 صدمه دیدن یک جت جنگی دیگر روسی در جبل الترکمان اطراف لاذقیه در حالی که مشغول بمبباران بود

إعطاب طائرة حربية روسية في سماء ريف اللاذقية

اورینت نت

 تلویزیون تی آر تی ترکیه گفت که یک هواپیمای جنگی روسیه عصر پنجشنبه در جبل اکراد اطراف لاذقیه تماما آسیب دید
این هواپیمای جنگی در حالی مورد اصابت قرار گرفت که مشغول بمیاران اطراف لاذقیه بوده است.
این تلویزیون اعلام کرد که بعد از اصابت این هواپیما توسط رزمندگان دور زیادی از آن متصاعد گردید.
اطلاعات زیادی از این حادثه در دست نیست.
هفته قبل هم یک جت جنگنده روسیه توسط جنگنده های ترکیه سرنگون شده بود این جت از نوع سخوی 24بوده که توسط اف 16 های ترکیه اصابت قرار گرفته بود
قالت قناة "تي آر تي" التركية إن طائرة حربية روسية تم إعطابها، عصر الخميس، في جبل الأكراد بريف اللاذقية. يأتي ذلك في وقت تعرّضت فيه المناطق المحررة بريف اللاذقية إلى عدد من الغارات الجوية الروسية.

ونقلت القناة التركية عن نشطاء قولهم إن "الدخان تصاعد من الطائرة الروسية بعد استهدافها من قبل الثوار" دون ورود مزيد من المعلومات عن الحادثة.

وكانت تركيا أسقطت الأسبوع الماضي طائرة حربية روسية من طراز SU-24 من قبل مقاتلتين من طراز F-16 تركيتين بعد اعتراضها بالمجال الجوي لبلادهما.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر