کل نماهای صفحه

۲۴ بهمن ۱۳۹۴

سه 3تانک منهدم و21کشته در روز شنبه از نیروهای اسد وپاسداران در اطراف درعا

3تانک منهدم و21کشته در روز  شنبه از نیروهای اسد وپاسداران در اطراف درعا

امروز شنبه رزمندگان سوری با نیرئهای اسد که با حمایت میلشیاهای مزدور سپاه پاسداران در جمرک شهر درعا درگیر شده ودها تن از آنها را بهلاکت رساندند
خبرنگار اورینت اعلام کرد
مزدئران اسد درحال حمله بودند که رزمندگان سوری آنها را مسلسل سنگین متوقف ودها تن از آنها را بهلاکت رساندند  
اتاق عملیات بنیان مرصوص اعلان کرد که شنبه 3تانک منهدم و21 تن از نیروهای اسد بهلاکت رسیدند
همچنین رزمندگان پادگانی در حی المنشهکه متعلق به اسد بود را با موشکهای فیل هدف قرار دادند
در مقابل هواپیماهای روسی 30 حمله هوائی در 24ساعت گذشته در مناطق درگیری انجام داده است تا امنیت وحفاظت برای نیروهای جنایت کار اسد ومزدوران سپاه پاسداران ایجاد نماید
خبرنگار اورینت نت اعلام کرد با وجود این بمبارانها نیرئهای اسد با تلافات زیاد هیچ پیشروی ای نداشتند
تصدى الثوار اليوم السبت لمحاولة قوات الأسد مدعومة بالميليشيات الشيعية التقدم باتجاه جمرك درعا البلد القديم، وقتلوا العشرات منها.

وقال مراسل أورينت، إن عناصر النظام حاولت التقدم باتجاه الجمرك من محور بنايات سجنه عبر الطريق الحربي، ليقوم الثوار بالتصدي لها واستهداف القوات المهاجمة بالرشاشات الثقيلة، ما أوقع العشرات منها بين قتيل وجريح.

وأعلنت غرفة البنيان المرصوص عن تمكنها يوم أمس من تدمير 3 دبابات وقتل 21 عنصرا من النظام، بعد محاولة الأخيرة التقدم على محوري حي المنشية وقطاع القاعدة العسكرية، كما استهداف الثوار المربع الأمني في المدينة بصواريخ من نوع فيل.

في المقابل شنّت الطائرات الروسية 30 غارة جوية في أقل من 24 ساعة على مناطق الاشتباكات في محاولة منها، تأمين المواقع التي تحاول عناصر النظام التقدم فيها، وأكد مراسلنا، أنه رغم هذا القصف العنيف لم تتمكن عناصر النظام من إحراز أي تقدم.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر