کل نماهای صفحه

۱۷ مهر ۱۳۹۴

هواپیماهای جنگی فرانسه مواضع داعش را در سوریه مورد حمله قرار دادند

هواپیماهای جنگی فرانسه مواضع داعش را در سوریه مورد حمله قرار دادند

mediaازسرگیری حملات هواپیماهای جنگی فرانسه به مواضع داعش در سوریه. عکس‌تزئینی استBen Job / Reuters
هواپیماهای جنگی فرانسه نیمه‌شب پنجشنبه به جمعه ٩ اکتبر، بار دیگر مواضع داعش در سوریه را هدف حمله قرار دادند. به گزارش خبرگزاری فرانسه، این بار نیروی هوایی فرانسه استحکامات داعش در منطقه "رقه" پایتخت خودخوانده این گروه را هدف قرار است.

"ژان‌- ایو لودریان" وزیردفاع فرانسه، بر اهمیت مبارزه با «دشمن» تأکید کرده و گفته است: «تهدید برای فرانسه از سوی داعش می‌آید، زیرا در سوریه است که مرکز بلقوه توطئه‌های تروریستی علیه فرانسه قرار دارد و نفرات خارجی را برای انجام مأموریت‌های تروریستی علیه فرانسه آموزش می دهد». وی گفت به این ترتیب، دشمن اصلی فرانسه، داعش است
وزیر دفاع فرانسه گفت: جنگنده های "رافال" فرانسه، بمب های خود را بر روی اردوگاه‌های آموزشی داعش فروریخته اند و هدف‌ها کاملاً نابود شده‌اند.
به گفته ژان‌- ایو لودریان، این حملات ادامه خواهند یافت و همه نقاطی که برای ما تهدید محسوب می‌شود هدف قرار خواهند گرفت.
وزیر دفاع فرانسه افزوده است: ما اطلاع داریم که در سوریه بویژه در اطراف "رقه"، مراکز آموزش تروریست‌ها برپا شده است تا افراد برای اعزام به اروپا، از جمله فرانسه، برای انجام سوءقصد آموزش داده شوند.
فرانسه حملات خود علیه داعش را در چارچوب مصوبات سازمان ملل انجام نمی‌دهد، وزیر دفاع فرانسه می گوید: اقدامات ما بر اساس قوانین بین‌المللی «دفاع مشروع» انجام می‌گیرد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر