کل نماهای صفحه

۲۸ مهر ۱۳۹۴

چرا روحاني وخاتمي از جنايتكاراني چون لاجوردي وحسين همداني تقدير ميكند؟؟


چرا روحاني وخاتمي از جنايتكاراني چون لاجوردي وحسين همداني، تقدير ميكنند!؟ ولي با لاجوردي وحسين همداني انقلابيون وقيام كنندگان را سركوب ميكنند


.

سئوال چرا خاتمي وروحاني براي دو جاني قاتل وقصاب فرزندان ميهن اينهمه مايه ميگذارند وآن رتبه ها را به اين دو پليد ترين موجودانسان نما پيشكش ميكند مگر آنها رئيس جمهور يا ”مردم” نيستند ؟.
جواب بسيار روشن، منفي است .
خاتمي سانسورچي خميني ورئيس تبليغات جنگ بوده ودر تنور جنگ با تبليغات كذب وبراي قدس از طريق كربلا ميدميد، وقتي او بفرمان خميني در جنگ ميدميد حسين همداني جوانان ودانش آموزان را در حالي كه دجالانه به گردنشان كليد بهشت آويزان كرده بودند در تنور جنگ ميريخت ولاجوردي هم در زندانها استخر خون راه انداخته بود وبه فرمان خميني به دختران باكره تجاوز ميكرد وخون زندانيان سياسي را برا اينكه امثال نيروهاي حسين همداني خون ميخواستند، از زندانيان محكوم به اعدام ميكشيدند وبه پاسداران خونريز ميدادند.
 خاتمي درشجره خبيثه ولايت خودش همانند لاجوردي بود منتهي در جا يا اتاقي ديگر براي حفظ نطام زخمت ميكشد وسركوب ميكرد.
روحاني اما از آغاز جنك معاون رفسنجاني وبالاترترازحسين همداني بود روحاني بعد ها حتي در زماني كه حسين همداني در تهران سال 88جوانان را با تك تير ميكشت ويا با ماشين زير ميكرد ويا با رادان و...كهريزكي شان ميكرد رئيس حساس ترين ارگان ونهاد امنيتي بود .
عكسها بسيار گويا هستند روحاني از زير درخت سيب با خميني بود وتا همين الان در راس ماشين امنيتي ونظامي كشتار نظام ولايت فقيه واز ميوه هاي اين شجره خبيثه ولايت فقيه ميباشد از قماس خميني وكارگذار خامنه اي






پس در كشتار وسركوب واعدام مجاهدين وقيام كنندگان كه برانداز هستند(فيلم را حتما ببينيد) ومرگ بر ديكتاتورو مرگ بر اصل ولايت فقيه ميگفتند وعكس امام دجالشان خميني ويا خامنه اي را با هم پاره يا لگد مال ميكردند كه اختلافي نداشتند همه آنها از يك قماش وانهم از قماش خميني بودند وهستند
پیام تسلیت «سید محمد خاتمی» برای شهادت «اسدالله لاجوردی»
بخوانيد وببينيد چگونه واقعيت را غلب ميكنند ومفاهيم را وارونه جلوه ميدهند


رئیس جمهوری در این پیام ضمن عرض تسلیت به رهبر معظم انقلاب اسلامی و مردم بزرگوار به خصوص خانواده رنج کشیده و شکیبای شهید سرافراز مرحوم حاج اسدالله لاجوردی تأکید کرد: دولت جمهوری اسلامی ایران همه توان خویش را در راه مبارزه با تروریست های رسوا به کار خواهد بست و از مسئولان اطلاعاتی و امنیتی می خواهد که با هوشیاری عاملان این جنایت را هرچه زودتر شناسایی کنند تا به جزای کردار زشت خود برسند./ سید اسدالله لاجوردی یکی از مؤثرین و متنفذین در جریان انقلاب اسلامی بود که در کنار شهید مهدی عراقی و شهید اسلامی از مسئولان انتظامات کمیته استقبال از امام ...
يا ببينيد روحاني در رابطه با قصاب وقاتل جوانان ما ومردم سوريه چه توصيفات تهوع آوري ميكند 

پیام تسلیت رئیس جمهورنظام حسن روحاني به مناسبت شهادت سردار همدانی

متن پیام رییس جمهور به این شرح است:
شهادت فرمانده دلاور سپاه اسلام، سردار سرتیپ پاسدار حسین همدانی که در حراست از حرم اهل بیت علیهم السلام و هنگام ماموریت مستشاری برای تقویت جبهه مقاومت اسلامی در نبرد با گروهک تروریستی داعش و حامیان آنها به لقاء حق نائل شد؛ فقدانی بزرگ و اندوهی عمیق آفرید.
”{با اجازه واقعي اش را مينويسيم
http://asrareposhtepardeha.blogspot.de/2015/10/blog-post_31.html


کارنامه خدمات و مجاهدتهای آن شهید عزیز از مبارزات نهضت اسلامی و مقابله با جریان طاغوت و نفاق در مناطق غربی کشور، تا ایفای نقش برجسته در تشکیل شجره طیبه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و فرماندهی موفق عملیاتهای مختلف دفاع مقدس و رده های مختلف سپاه؛ و سرانجام شهادت در راه خدا، مصداق تحقق آیه شریفه 《و الذین قتلوا فی سبیل الله فلن یضلَّ اعمالهم سیهدیهم و یصلح بالهم و یدخلهم الجنة عرفها لهم》است. ”{خجال كشيد بگويد قصاب جبهه ها وقاتل مردم كردستان وقاتل مجاهدين در فروغ جاويدان بود}”
که شهادت، نه نوعی از مرگ، بلکه سعادت و حیات پایداری است که خداوند متعال برای بندگان خاص خویش وعده فرموده است.
اینجانب شهادت این فرمانده دلاور را به محضر حضرت ولی عصر (عج) كه كمرش را زد، فرمانده معظم کل قوا، نیروهای سلحشور نظامی و انتظامی بویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و عموم ملت ایران(كه شيرني پخش كردند) تبریک و تسلیت گفته، برای آن مجاهد خستگی ناپذیر جبهه های حق علیه باطل علو درجات،(همان جهنم سوزان) برای همرزمان غیورش صبر و سرافرازی و برای بازماندگان محترم شکیبایی و اجر الهی مسالت می نمایم.
حسن روحانی( رئيس حسين همداني ورئيس جمهور خامنه اي وارتجاع خون ريز)

۲ نظر:

  1. اگر ایران باید پابرجا بماند, میبایست ریشه آخوندیسم را خشگ کرد و سیستم اسلام کنونی را عوض کرد !

    پاسخحذف
  2. حادثه طبس رو از یاد بردید منافقین کور دل. شما از اربابتان آمریکای و اسرائیل که بزرگتر نیستید. ان شا الله به همین زودی ها نابودی شما کفتار صفتان را خواهیم دید. مرگ بر منافقین مجاهد نمای مزدور و وطن فروش.

    پاسخحذف