کل نماهای صفحه

۲۴ دی ۱۳۹۶

فرار ناگزیر آخوند جنایتکار شاهرودی و بیانیه مجمع تشخیص مصلحت نظام آخوندی درباره این فراز فضاحت بار

فرار ناگزیر آخوند جنایتکار شاهرودی و بیانیه مجمع تشخیص مصلحت نظام آخوندی درباره این فراز فضاحت بار


فرار آخوند جنایکار از آلمان

فرار آخوند جنایکار از آلمان

 مطلب مرتبط

بازتاب "فرار هاشمی شاهرودی" در شبکه‌های اجتماعی

بیانیه مجمع تشخیص مصلحت نظام آخوندی
درباره فرار ناگزیر آخوند جنایتکار شاهرودی از آلمان
و بحران رأس نظام بر سر قیام
۲۲دی ۹۶
ادعا شده اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام
درباره اغتشاشات اخیر اختلاف‌نظر داشته‌اند

در حالیکه موج اعتراضات ایرانیان در آلمان و کارزار اشرف‌نشانها و فعالیتهای نمایندگی شورای ملی مقاومت برای توقیف آخوند جنایتکار هاشمی شاهرودی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام ولایت فقیه و رئیس سابق قضاییه خون‌آشام خامنه‌ای، که منجر به فرار شتابزده و مفتضحانه او شد، شبکه‌های اجتماعی گزارشهایی انتشار یافته که می‌گوید سفر این آخوند جنایتکار به آلمان، نوعی فرار و در وحشت از خیزشها و قیام مردم ایران صورت گرفته و او قصد باقی ماندن در آلمان را داشته، اما در اثر موج اعتراضات و در هراس از دستگیری و محاکمه به‌خاطر جنایت علیه بشریت، ناگزیر از فرار شتابان و برگشتن شده است.

بالا گرفتن این فضیحت‌ها که نشان‌دهنده وضعیت بیش‌از‌پیش بحرانی و ترسان رأس نظام ولایت فقیه است، مجمع تشخیص مصلحت نظام به ریاست این آخوند جنایتکار را ناگزیر کرد که طی بیانیه‌ای ضمن حمله به رسانه‌های همگانی و فضای مجازی، غیظ و آشفتگی درونی رژیم را از مجاهدین و قیام مردم ایران برملا کند.

در بیانیه مجمع تشخیص مصلحت نظام آمده است:
برخی رسانه‌های ضدانقلابی اقدام به جعل و گمانه زنیهای خلاف واقع نموده‌اند که لازم است برای شایعه زدایی و تنویر افکار عمومی مطالب ذیل را تقدیم نماییم:
1. بستری شدن ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام در یکی از بیمارستانهای آلمان بنا بر توصیه اکید تیم پزشکی و برخلاف تمایل ایشان بوده است و پس از بهبودی و طی روند درمانی در آلمان به ایران مراجعت نموده و در مجمع تشخیص مصلحت نظام و جایگاههای دیگر در خدمت مردم و انقلاب اسلامی خواهد بود.

٢. اخیراً در یکی از سایتهای خبری ادعا شده اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره اغتشاشات اخیر اختلاف‌نظر داشته‌اند و یا این‌که دبیر مجمع گزارش شورای امنیت ملی را قرائت کرده است که روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام ضمن تکذیب مدعای فوق متذکر می‌گردد در جلسه اخیر مجمع تشخیص مصلحت نظام تمام اعضاء روی خاستگاهها و ریشه‌های اغتشاشات اخیر اتفاق‌نظر داشته و پیروی از فرامین و منویات رهبر، و وحدت نیروهای سیاسی را تنها راه مقابله با توطئه‌های دشمنان و حل مشکلات کشور اعلام کرده‌اند.

3. پس از مصاحبه دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام و پرده‌برداری از عوامل پشت صحنه آشوب و اغتشاش در روزهای اخیر؛ رسانه‌های ضدانقلابی... . کوشیدند با وارونه انگاری بیانات محسن رضایی افکار عمومی را نسبت به دخالت عوامل پشت صحنه اغتشاشات اخیر به تردید بکشانند!

مجمع تشخیص مصلحت نظام آخوندی در ادامه این بیانیه، آسمان و ریسمان را بهم بافته تا به نشست خبری پاسدار محسن رضایی دبیر مصلحت نظام آخوندی و حرفهای او درباره «ضلع سوم اغتشاشات اخیر» و «: هسته اصلی اغتشاشات اخیر» پرداخته، و کشمکش درونی نظام بر سر اظهارات پاسدار رضایی و خبرهای مربوط به اختلافات در مجمع تشخیص مصلحت نظام را به خیال خود رفع و رجوع کند.

بیانیه مجمع تشخیص مصلحت نظام آخوندی در پایان راجع به راه کار و مصلحت نظام چنین می‌نویسد: «هوشیاری مردم و نیروهای امنیتی به‌ویژه در مقابله با شایعه سازی و دروغ‌پراکنی آنان در فضای مجازی و رسانه‌یی مهمترین عامل خنثی شدن توطئه‌های دشمنان خواهد بود».

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر