کل نماهای صفحه

۱۶ دی ۱۳۹۶

شعله‌های سرکش قیام ایران

شعله‌های سرکش قیام ایران

قیام ایران وارد هفته دوم شد

قیام ایران وارد هفته دوم شد

مهمترين خبرها

اخبار مرتبط

قیام ایران وارد هفتمین روز شده است، قیامی که نزدیک به یک هفته است تمامی گستره ایران را در برگرفته، لحظه به لحظه اوج می‌گیرد و تا اعماق شهرهای ایران پیش می‌رود.

قیام روز پنجشنبه 7دیماه از
شهر مشهد شروع شد، شهری که ظاهراً یکی از مراکز اقتدار خامنه‌ای و باندش محسوب می‌شود و در تیول آخوند علم‌الهدی نماینده خامنه‌ای در مشهد و ابراهیم رئیسی یکی از عوامل قتل‌عام 67 قرار دارد.

دراین روز ابتدا قیام از مشهد شروع شد اما بلافاصله به چند شهر دیگر خراسان نظیر نیشابور، شاهرود، کاشمر، قوچان و... گسترش یافت.

روز اول مردم قیام را با اعتراض به گرانی شروع کردند اما به سرعت شعار مرگ بر خامنه‌ای و مرگ بر روحانی، به‌عنوان نمادهای اصلی تمامیت نظام در ایران طنین افکن شد.

روز دوم با شعار «اصلاح طلب اصول‌گرا دیگه تمومه ماجرا» تمامیت رژیم هدف قرار گرفت و صبح روز سوم یعنی 9دی ماه 96 مردم در تمامی شهرهای کوچک و بزرگ و در چهارگوشه ایران به سرعت سراغ علت‌العلل تمامی گرانی‌ها، بیکاریها، فقر و فساد و... یعنی قلب همه بحرانها و مشکلات رفتند. شعار اصلی در این روز «مرگ بر خامنه‌ای» بود.

در آخرین ساعتهای شب سوم، حدود 50شهر در تب و تاب قیام بودند.

از شهرهای کوچکتر گرفته مانند دورود لرستان، شاهین شهر اصفهان، تاکستان قزوین و قهدریجان اصفهان تا کلان شهرهایی هم مانند تهران، کرمانشاه، اراک، اهواز و مراکز جمعیتی بزرگی مثل ارومیه، سنندج، زاهدان، ساری و رشت پیشاپیش شهرهای قیام‌کننده بودند و قیام‌کنندگان شعار سرنگونی تمامیت نظام ولایت را می‌دادند.

از روز چهارم تا امروز که هشتمین روز قیام است، هر چه هست گسترش قیام و اصرار بیشتر مردم بر خواست سرنگونی کل نظام است.

آنچه که شاهد آن هستیم در یک کلام خشم مردم در یک جامعه به‌شدت انفجاری است که در آن میلیونها نفر لشگر بیکاران و گرسنگان راتشکیل می‌دهند و عموم مردم به جز درصد اندکی (قالیباف شهردار رژیم در تهران در جریان نمایش انتخابات این رقم را 4درصد ذکر کرد) در فقر و فاقه زندگی می‌کنند.

واقعیت این است که ملت ایران اکنون به‌خوبی غارتگران سرمایه‌های ملی و مهمتر، دزدان آزادیشان را که آنها در
انقلاب ضدسلطنتی به بهای سنگین به‌دستش آورده بودند را به خوبی می‌شناسند و به‌روشنی دریافته‌اند که از درون این رژیم آبی گرم نمی‌شود و به‌اصطلاح اصول‌گرا و اصلاح‌طلب همه سر و ته کرباس پوسیده نظام ضد‌مردمی ولایت‌فقیهند. بنابراین این بار همت گذاشته‌اند که این تمامیت را به جایگاه واقعی خودش که همان زباله‌دان تاریخ است بسپارند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر