کل نماهای صفحه

۱۶ دی ۱۳۹۶

قیام ایران و واکنشهای طنز آلود! واکنش حسام الدین آشنا مشاور حسن روحانی

قیام ایران و واکنشهای طنز آلود! واکنش حسام الدین آشنا مشاور حسن روحانی

حسام‌الدین آشنا مشاور فرهنگی آخوند روحانی

حسام‌الدین آشنا مشاور فرهنگی آخوند روحانی


با نگاهی به نوشته‌های سایتها، رسانه‌ها و اظهارات مهره‌های رژیم در عکس‌العمل نسبت به قیام ایران، هم شکوه و عظمت این قیام بیش از پیش برجسته می‌شود و هم تأثیرات آن را در درون نظام آخوندی بهتر می‌توانیم ببینیم. آثاری که هم به‌صورت ابراز وحشت آخوندها و هم حتی در واکنشهای مسخره آنها بارز می‌شود.

حسام الدین آشنا مشاور 
حسن روحانی در توئیتی نوشته است: «ضروری است که یک نظرسنجی برگزار کنیم تا ببینیم این تظاهرات اعتراضی را چطوری و با چه چیزی می‌توانیم جایگزین کنیم؟!».

این گفته مشاور آخوند روحانی و عنصر کهنه کار امنیتی رژیم بیانگر این است که ضربه قیام ایران آن‌قدر سنگین بوده که این مهره نظام را به هذیان‌گویی واداشته است. حرفهای او تماماً خارج از درک شرایط مرگباری است که رژیم بحران‌زده آخوندی با آن مواجه است. زیرا بزرگترین رفراندوم هم‌اکنون و ظرف 5-6روز گذشته در خیابانهای شهرهای سراسر کشور جریان دارد.

این مشاور امنیتی پریشان حال در حالی دنبال نظرسنجی می‌کرد، که تقریباً تمام دنیا صدای مردم ایران را شنیده‌اند که فریاد می‌زنند مرگ بر خامنه‌ای و... .

یکی دیگر از موارد سرگیجه نظام و رسانه‌های آن این است که روزانه و گاه ساعتی، تحلیل‌ها و مقالاتشان ـ با یک بخشنامه ـ هم‌زمان تغییر می‌کند

به‌عنوان مثال تا یکی دو روز پیش، در مورد مجاهدین می‌گفتند اینها شخصیت‌های برجسته و مقامات آمریکایی و عربستانی را با پرداخت مبالغ هنگفت! به مراسمشان می‌برند و آنها را در خدمت اهداف و سیاستهای خودشان به کار می‌گیرند. با اوجگیری قیام یکباره همه چیز تغییر کرد و بدون مقدمه نوشتند مجاهدین در این جریانهای مجری اهداف و سیاستهای آمریکا، اروپا، شرق و غرب عالمند!. به این ترتیب با یک بخشنامه، همه چیز در یک چشم بهم زدن عوض شد و مجاهدین که تا دیروز مقامات آمریکایی را به خدمت می‌گرفتند در خدمت آنان درآمدند.

یکی دیگر از آثار قیام عقب‌نشینی زبونانه دولت در زمینه گران کردن نرخ آب، برق، و گاز در سال آینده است. موضوعی که باعث طنز در میان هموطنان شده است.

درفضای مجازی چند نفر زیر این خبر کامنت گذاشته بودند:
«اصلا معلوم نیست که این نظام تا سال آینده باشد که الآن می‌خواهد روی قیمت آب و برق و... تصمیم‌گیری کند!»

البته با گذشت چند روز از قیام و لرزش پایه‌های نظام نرخ اعدام و زندان را رسماً قضاییه آخوندی با لابرد که این هم ناشی از سرسام گرفتن مقامات نظام زیر ضربات قیام است.

ضرباتی که رأس و بالای نظام را نشانه گرفته و تا سرنگونی 
ولایت فقیه و نابودی تمامیت نظام ادامه خواهد داشت.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر