کل نماهای صفحه

۶ مرداد ۱۳۹۴

رژيم ايران روي اسناد ويكي ليكس خبر جعل كرد وويكي ليكس يقه ملا ها را گرفت كه دروغ نگوئيد سند را نشان دهيد

رژيم ايران روي اسناد ويكي ليكس خبر جعل كرد وويكي ليكس  يقه ملا ها را گرفت كه دروغ نگوئيد سند را نشان دهيد

رژيم در سايت دست ساز خود خبر عليه احمد شهيد جعل كرده است
 كوه موش زائيد وباز جعل اسناد واخبار عليه ديگر اين بار راجع به احمد شهيد فضاحت دروغگوئي ملا ها را رو كرد
آخوندها از قول يك شبكه دست ساز وزارت اطلاعات بنام شبكه خبرايران خبر جعل كرده بود كه احمد شهيد از عربستان پول گرفته است ظاهرا اين باربا يك فقره قياس به نفس يك اشتباه ديگر هم كرد وآقاي كوبلر را گه مليونها دلار از رژيم خامنه اي پول گرفت را با آقاي احمد شهيد كه رژيم را پس زد ونقض فاحش حقوق بشر رژيم را افشا كرد را اشتباه گرفت 
جعل اخبار وشيطان سازي همراه با جعل اسناد از گارهاي سپاه قدس ووزارت اطلاعات رژيم ميباشد وبارها دست رژيم رو شده است كه ما سعي ميكنيم چند نمونه آنرابا رد باطلاع برسانيم
اما اين بار خود ويكي ليكس مچ رژيم را گرفت وگفت يا دروغ نگو ويا سند مرا نشان بده 
وب‌سایت افشاگر ویکی‌لیکس که چندی پیش اسناد متعددی از مکاتبات داخلی کادر دیپلماتیک عربستان سعودی را منتشر کرد از کسانی که مدعی وجود سندی مبنی بر رشوه گرفتن گزارشگر ویژه سازمان ملل در امور حقوق بشر ایران از عربستان شده‌اند خواست این سند را نشان دهند.
ویکی‌لیکس در یک پیام توئیتری که روز دوشنبه، پنجم مرداد، منتشر شد از مدعیان این موضوع خواست تا دست‌کم پیوندی الکترونیکی به سندی را ارائه دهند که ادعا شده در میان اسناد ویکی‌لیکس است.
در همین حال، شبکه خبر ایران نیز گزارش می‌دهد که احمد شهید، گزارشگر ویژه سازمان ملل در امور حقوق بشر ایران، نیز دریافت رشوه از مقام‌های سعودی به منظور «جهت‌دار کردن» گزارش‌های خود در مورد ایران را تکذیب کرده‌ است.
شبکه خبر ایران، خبرگزاری ایلنا، و باشگاه خبرنگاران روز دوشنبه در گزارشی به نقل از پایگاه خبری «الوعی نیوز» نوشتند

 که بر اساس سندی که توسط پایگاه ویکی‌لیکس درز کرده است، سفارت عربستان سعودی در کویت مبلغی معادل یک میلیون دلار به احمد شهید پرداخت کرده تا دربارهٔ ایران گزارش‌هایی جهت‌دار منتشر کند.
این منابع خبری ایرانی به نقل از «الوعی نیوز» نوشتند که «احمد شهید پس از دریافت این رشوه مراتب تشکر عمیق خود را از وزیر امور خارجه عربستان ابراز کرده و وعده داده است تا همه تلاش و توان خود را برای تشدید مواضعش در قبال پرونده ایران به کار گیرد».

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر