کل نماهای صفحه

۲۵ تیر ۱۳۹۴

خامنه اي - بمناسبت سركشيدن جام زهراتمي واز دست دادن بزرگترين اهرم تحكيم سركوب وتداخلات ومماشات

خامنه اي - بمناسبت سركشيدن جام زهراتمي واز دست دادن بزرگترين اهرم تحكيم سركوب وتداخلات ومماشات

این «گروهک» که خون به دل نظام می‌کند! ـ 

احمدرضا هاشمی گزارشي كه قبلا منتشر شده بود وامروز براي يادآوري واينكه جام زهر را به خامنه اي كس نخارد خوراند نه اوباما يا 5+1



«گروهک» کذا و کذا، بالاخره وجود دارد؟ وجود ندارد؟ وزنی دارد؟ وزنی ندارد؟ یا «آن چنان وزنی ندارد؟» قبلاً که به‌کلی از بین رفته بود؟ دوباره چطور پیدا شد و رفت جزو قدرتهای بین‌المللی و کشورهای منطقه‌یی و شد «ضلع کامل کننده مثلث» ؟! 

گزارش خبريي که «سایت شبکه خبر سیما» ی نظام به تاریخ ۳۰/۸/۹۲تنظیم کرده در نوع خودش «شاهکار» است. این گزارش با هدف خالی کردن دق دل «مقام عظمای ولایت» از کنفرانس افشاگری اتمی اخیر «گروهک» درست در آستانهٴ مذاکرات ژنو3تنظیم شده، با این مرز سرخ که «گروهک» خیلی گنده نشود! نویسندهٴ گزارش هم به این منظور، اول رویتر بیچاره را دراز کرده و برای این‌که دشمنی رویتر نسبت به نظام را ثابت کند، گشته گشته، یک گزارش ویدیویی این خبرگزاری در سال 2012، یعنی یک سال پیش! را پیدا کرده و ضمن آه و نالة بسیار از آن، یک آه و ناله مبسوط دیگر از یک گزارش چند روز پیش رویتر درباره ثروت ناقابل 95میلیارد دلاری «مقام معظم رهبری» را هم ضمیمه آن کرده و… تازه همهٴ اینها را به‌عنوان مقدمه آورده، تا برسد به اصل مطلب که واکنش در قبال افشاگری هسته‌یی اخیر «گروهک» است و بعد آن را هم به حساب رویتر بیچاره که فقط آن افشاگری را منعکس کرده، گذاشته. عبارات خود گزارش «سایت شبکهٴ خبر» گویاتر از هر توضیحی است. ملاحظه بفرمایید:
«… جالب این‌جاست دقیقاً پیش از آن که مذاکرات هسته‌یی بین ایران و ۶ قدرت جهان آغاز شود، رویترز با هدف مخدوش کردن چهره ایران و بی‌نتیجه گذاشتن این مذاکرات، دست به اقدام ناجوانمردانه و حقیرانه دیگری زد. این خبرگزاری با انتشار گزارشی به‌نقل از ”یک گروه تبعیدی مخالف ایران“ نوشت ”این گروه در مورد یک سایت هسته‌یی زیرزمینی که در ایران در حال ساخته شدن است اطلاعاتی در دست دارد و این سایت یکی از چند سایت محرمانه ایران در مورد برنامه ساخت بمب اتمی است“.

این گروه مستقر در پاریس، موسوم به ”شورای ملی مقاومت ایران“ در حال حاضر تحت ریاست مریم رجوی قرار دارد. … سازمانی که از حمایت مالی برخی از جنگ‌طلب‌های آمریکایی مانند نيوت گینگریچ، رودی جولیانی، هاوارد دین و جان بولتون برخوردار است.

… با همه این تفاسیر، رویترز اولین رسانه‌یی بود که این دروغ به‌شدت ساخته و پرداخته شده را مورد نظر قرار داد تا آن را به خورد باقی جهان دهد.

در گزارش مذکور که عاری از هر گونه اعتبار و سندیت است، آمده «تأسیسات جدید در داخل یک مجموعه زیرزمینی به طول ۶۰۰ متر زیر رشته‌های کوههایی در شهر مبارکه در کیلومتر ۱۰ بزرگراه اصفهان و شیراز و در داخل مجموعه صنایع نظامی‌کنونی ۷ تیر ساخته شده است».

محور و پایه کل این گزارش روایتی جعلی از سوی یک جامعه ستیز ایرانی به نام مهدی ابریشمچی است که البته ناگفته پیداست وی از افراد وابسته به گروه تروریستی منافقین است».

این «صنعت» گزارش نویسی درباره «گروهک»، منحصر به «سایت شبکهٴ خبر سیما» نیست. به نظر می‌رسد این یک «مکتب» است و یک سبک جدید است و در سایر رسانه‌های این نظام مقدس هم ساری و جاری است و در این مورد، این باند و آن باند هم ندارد. از جمله روزنامه جمهوری اسلامی که عصای دست رفسنجانی است، یک مقاله نوشته به چه بزرگی، در مورد همین کار کوچک «گروهک». روزنامه ابتکار، یکی دیگر از روزنامه‌های همین جناح، روی دست او بلند شده و سرمقاله‌یی بزرگتر نوشته با عنوان «مثلث شوم علیه توافق هسته‌یی» منظور از این مثلث هم این است که ضلع اول آن «لابیستهای صهیونیست» هستند که همان کنگرة آمریکا باشد، ضلع دوم «کشورهای منطقه‌یی رقیب جمهوری اسلامی» هستند و «ضلع کامل کننده دیگر این مثلث» نیز همان «گروهک» است! البته روزنامه مزبور به خوبی بعد توضیح می‌دهد که: «گرچه این گروه که هیچ جایگاه مردمی را برای خود متصور نیست آن چنان وزنی ندارد که تحرکاتش کمترین تأثیری در تخریب رابطه میان ایران و غرب داشته باشد اما در کنار تحرکات دو ضلع دیگر می‌تواند حامی رسانه‌یی خوبی برای جبهه مخالف ایران باشد». 
به شما حق می‌دهم اگر مثل حقیر در میان این ضد و نقیضها پاک گیج شده باشید و بپرسید که آن «گروهک» کذا و کذا، بالاخره وجود دارد؟ وجود ندارد؟ وزنی دارد؟ وزنی ندارد؟ یا «آن چنان وزنی ندارد؟» قبلاً که به‌کلی از بین رفته بود؟ دوباره چطور پیدا شد و رفت جزو قدرتهای بین‌المللی و کشورهای منطقه‌یی و شد «ضلع کامل کننده مثلث» ؟! و بعد اگر «تحرکاتش کمترین تأثیری ندارد»، چرا دیگر این همه خونتان را به‌خاطرش کثیف می‌کنید؟ 

یادمان هست که وقتی احمدی‌نژاد به عراق رفته بود و پای هواپیما از او راجع به «گروهک» پرسیدند، جواب داد مگر اینها هنوز هستند؟! اما حالا می‌شنویم که «گروهک» هست، بدجوری هم هست! همین طور ما نفهمیدیم این گروهک این همه اطلاعات از جیک و بوک نظام، از هسته‌یی و غیرهسته‌یی و غیره که به دست می‌آورد و بی‌رحمانه در همهٴ دنیا پخش می‌کند، از کجا می‌آورد؟ «جای تردید نیست» که این اطلاعات را از خود «استکبار و صهیونیسم و قدرتهای اهریمنی» می‌گیرد و بعد به خودشان می‌دهد؟ همین طور باز ما نفهمیدیم که «گروهک» این لشکر پشتیبان از کنگره و سنای آمریکا تا پارلمان انگلیس و آلمان و ایتالیا و پارلمان اروپا و کجا و کجا را از کجا آورده و آنها را چقدر خریده است؟ «البته مسلم است» که گروهک «از حمایت مالی برخی از جنگ‌طلبهای آمریکایی» برخوردار است و همچنین «جای تردید نیست» که این مقامات از حمایت مالی گروهک برخوردارند. بنابراین نتیجه می‌گیریم که گروهک» این پولها را به‌طور «دست گردان» از آنها می‌گیرد؟ و بعد به خودشان برمی‌گرداند! لابد اطلاعات را هم به همین شیوه «دست گردان» از خودشان می‌گیرد و به خودشان می‌دهد!

این وسط، فقط یک چیزی را ما خوب فهمیدیم و آن این‌که این «گروهک» خیلی حرص این «نظام مقدس» را در می‌آورد، خیلی خون به دل «مقام عظمای ولایت» می‌کنند؛ آن قدر که ما نگرانیم که نکند یک وقت پس بیفتند.
اما با همهٴ تلاشی که ما برای فهم این ابهامها کردیم، جای یک ابهام هنوز درد می‌کند و آن این‌که با توجه به این‌که «تردیدی نیست» که گزارشهای «گروهک» تماماً «عاری از هر گونه اعتبار و سندیت است» چرا «مقام ولایت» به جای این همه حرص و جوش خوردن، نمی‌کند بازرسان آژانس یا چند تا خبرنگار بی‌طرف را بردارد ببرد همان جاهایی که «گروهک» ادعاهای کذب در مورد آنها کرده و آدرس دروغ داده، نشانشان بدهد تا آنها به چشم خودشان ببینند که آنجا به جز «فعالیتهای صلح‌آمیز هسته‌یی» هیچ خبر دیگری نیست و به این ترتیب برای همیشه این اعتباری که «گروهک» برای خودش کسب کرده، از بین برود؟!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر