کل نماهای صفحه

۲۴ تیر ۱۳۹۴

خامنه اي ديروزدر افطار سكوت اتمي كرد ولي امروز كيهان حرفهاي خامنه اي ودلوا پسان را زد

هر چند باند رفسنجاني وروحاني وروزنامه هاي وابسته با وارونه گوئي عقب نشيني وشكست پروژه ضد ملي اتمي را پيروزي بزرگ افقي نو وانفجار بزرگ نام گذاري كرده ونوشتند وميگويند ولي سكوت خامنه اي در افطار ديروز معني دار بود وفقط روضه مالك اشتر خواند كه بگويد من بيگناهم من ...همانطوري كه با نيرنگ وخدعه قرآن سر نيزه كردند ونگذاشتند مالك اشتر خيمه معاويه را فتح كند وعقب نشيني وشكست نصيب آنها شد منهم مثل مالك اشتر شدم ونگذاشتند من به آرزويم كه بمب اتم بود برسم اگر چه نميتوانم بگويم ولي ميدانم كي اين بلا را سر من آورده اگر مجاهدين اولين با نطنز واراك را افشا نميكردند من ساليان سال بود كه بمب داشتم ولي حسرت وآه و... حالا شريعتمداري پاسدار قلم زن خود را فرستاد تا زبان حال او ودلواپسان وروضه مالك اشتر او را سياسي كرده وتيز بزند به اين توافق تا بعد از ارزيابي موضع بعدي خود را بگيردرا باز گو نمايد خودتان بخوانيد
گزارش خبری تحلیلی کیهان از سند وین
دیروز(سه شنبه) پس از ٢٨ روز مذاکره فشرده در وین،نگارش برنامه جامع اقدام مشترک(برجام) پایان یافت و بیانیه ای رسمی از سوی «محمد جواد ظریف» وزیر امور خارجه ایران و فدریکا موگرینی هماهنگ کننده مذاکرات 1+5 قرائت شد که از دستیابی به توافق نهایی حکایت می کرد.

سرویس سیاسی- كيهان

سوم آذر 1392 ایران و 1+5 به توافقی موقت موسوم به توافق ژنو یا همان «برنامه اقدام مشترک» دست یافتند. این توافق 6 ماهه تقریبا تمام برگ برنده های برنامه هسته‌ای ایران را گرفته و در مقابل وعده و وعیدهای مبهم و اندکی را ارائه می کرد. توافق ژنو با هیاهو و جنجال عجیب و غربی در داخل کشور مواجه شد.
برخی آن را فتح الفتوح نامیدند و عده ای دیگر آن را توافقی تاریخی اما گذر زمان و فرونشستن هیجانات کاذب نشان داد، توافق ژنو چیزی جز یک کلاهبرداری نبوده است.
طرف مقابل از امتیازات آن بطور کامل و حتی بیشتر بهره برداری کرد و به اندک تعهدات خود نیز عمل نکرد و در این میان به جای آنکه فریاد این عهدشکنی بر سر آمریکایی ها کشیده شودمنتقدان دلسوز داخلی بی سواد و بی شناسنامه خوانده شده و به جهنم حواله داده شدند!، 
https://www.youtube.com/watch?v=X3pRUWHTZPM
پس از تمدیدهای مکرر و داستان تفاهم لوزان، دیروز دو طرف بالاخره پس از طولانی ترین مذاکرات سیاسی معاصر، به جمع بندی نهایی رسیدند. اگر چه بررسی بیش از150 صفحه توافق و ضمائم آن کاری زمان بر و حساس است اما شواهد اولیه حاکی از قابل تامل بودن توافق مذکور است. توافقی که مقایسه آن با خطوط قرمز هسته ای، نتایج امیدوار کننده ای به دست نمی دهد. اگر چه ظریف نیز در اظهار نظری گفته است این سقف آنچه می خواستیم نیست اما به نظر می رسد فاصله این توافق با کف خواسته های ما نیز بسیار زیاد و غیرقابل گذشت است. 
ادامه آنرا ميتوانيد در اينجا بخوانيد وقضاوت 
كنيدhttp://kayhan.ir/fa/news/50022

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر