کل نماهای صفحه

۲۵ تیر ۱۳۹۴

خامنه اي توسط مجاهدين ومقاومت ايران زهر اتمي خورد - بخشي وگوشه اي از افشاگري هاي اتمي وانعكاس آ ن

اعتراف به افشای اتمی رژیم ایران توسط مجاهدین

رژیم آخوندی شب گذشته در تلویزیون خود از این‌که مجاهدین برای اولین بار برنامه مخفی اتمی آن را برملا کردند سوزوگداز کرد و گفت:
«در یک سناریو از پیش طراحی شده حدود دوازده سال پیش نقش (مجاهدین) این شد که بگویند ایران در حال ساخت بمب اتمی است تا آمریکا و غرب بهانه جدیدی برای فشار به مردم ایران پیدا کنند. چند ماه بعد مدیر کل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به ایران می‌آید و حاصل آن گزارشی می‌شود درباره‌ دار و ندار هسته‌یی ایران.
جزئيات

ماری هارف: به نفع روسیه است که رژیم ایران به سلاح اتمی دست پیدا نکند

سایت وزارت‌خارجه آمریکا:
ماری هارف سخنگوی وزارت‌خارجه آمریکا در مورد موضع روسیه نسبت به دستیابی رژیم ایران به سلاح اتمی گفت:
به نفع روسیه است که رژیم ایران به سلاح اتمی دست پیدا نکند. آنها هم نسبت به این تهدید متعهد هستند و امیدواریم این روال ادامه پیدا کند.
جزئيات

تمکین خفت‌بار رژیم در برابر آژانس و اعتراف به صحت افشاگریهای مقاومت ایران

رسانه‌های رژیم از امضای یک توافق‌نامه 7ماده‌ای بین رژیم و آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، پس از دو روز مذاکرات فشرده بین طرفین در تهران خبر دادند (تابناک ـ 20بهمن 92)
موضوعات جدید توافق ‌شده که بر اساس آن رژیم موظف است اطلاعات مورد نظر آژانس را به آن بدهد، شامل موارد زیر است:
1- ارائهٴ اطلاعات مورد توافق طرفین و دسترسی مدیریت شده مرتبط با معدن ساغند یزد.
2- ارائهٴ اطلاعات مورد توافق طرفین و دسترسی مدیریت شده مرتبط با کارخانه تغلیظ اردکان.
3- تحویل پرسشنامه اطلاعات طراحی (DIQ) بروز شده راکتور IR-40 (اراک).
4- اتخاذ اقدام در جهت به نتیجه رسانیدن رهیافت پادمان برای راکتور IR-40 (اراک).
5- ارائهٴ اطلاعات مورد توافق طرفین و تنظیم بازدید فنی از مرکز لیزر لشکرآباد.
6- ارائهٴ اطلاعات مواد چشمه [source material] ، که هنوز به ترکیب و خلوص لازم برای ساخت سوخت و یا غنی‌سازی نرسیده است، شامل واردات چنین موادی به ایران و استخراج اورانیوم از فسفات توسط ایران.
7- ارائهٴ اطلاعات و توضیحات به آژانس به‌منظور ارزیابی اظهاریه ایران در مورد نیاز یا کاربرد توسعه EBW (نسل جدید چاشنی‌های ایمن)

نگاهی به این موارد آشکار می‌سازد که تقریباً همه این موارد، توسط مجاهدین و مقاومت ایران طی سالهای گذشته با افشاگریهای دقیق و مستند خود برملا شده است که البته همه این موارد را نیز رژیم در زمان افشا، تکذیب کرده و جیغ و فریاد برآورده بود که این اطلاعات ساختهٴ مجاهدین است، تهمت است و واقعیت ندارد. البته بر کسی پوشیده نبود که کدام طرف راست می‌گوید و کدام طرف دروغ؛ به یک دلیل خیلی ساده، اگر این افشاگریها چنان که رژیم ادعا می‌کرد، صحت نداشت یا چنان که برخی حامیان مماشاتگر رژیم می‌کوشیدند القا کنند، تعیین صحت‌وسقم آن دشوار بود، رژیم می‌توانست فوراً اعلام کند که بازرسان بین‌المللی بیایند و ببینند که چنین چیزی صحت ندارد و در فلان و بهمان مرکز، اصلاً فعالیت هسته‌یی صورت نمی‌گیرد یا صرفاً فعالیتهای تحقیقاتی و صلح‌آمیز جریان دارد؛ اما طی این سالها برای نمونه حتی یک مورد چنین چیزی اتفاق نیفتاد.
 

اما اکنون رژیم در نهایت خفت و خواری و به قول خودشان روی زانوان خونین به پای زهرخوران آمده و مواردی را که قبلاً انکار می‌کرد، اجباراً اعتراف کرده و پذیرفته که اطلاعات مربوط به آنها را «داوطلبانه»! در اختیار آژانس قرار دهد.
اکنون جا دارد سوابق افشای موارد ذکر شده در این توافق‌نامه را توسط مقاومت ایران از نظر بگذرانیم؛ تا معلوم شود که فاشیسم مذهبی چرا و چگونه به نقطهٴ کنونی رسیده و به این خاک سیاه نشسته است. آنچه در زیر می‌آید، شامل تنها بخشی از افشاگریهای مقاومت ایران (و البته بخش ناچیزی از بیش از 80فقره افشاگری و کنفرانس) می‌باشد.

مقدمتاً ذکر این نکته لازم است که شاید خیلی‌ها ندانند سابقه افشاگریهای هسته‌یی و کنفرانسهای مستند و افشاگرانهٴ مجاهدین و مقاومت ایران به سال1370 و افشای تأسیسات اولیهٴ اتمی رژیم در معلم کلایه برمی‌گردد. این افشاگریها در سال 1371، با افشای خرید کلاهکهای هسته‌یی از قزاقستان که فشارهای بین‌المللی سنگینی علیه رژیم به‌دنبال داشت و مانع از حمل آنها به ایران و رسیدن آنها به دست رژیم گردید.
 


و اما سوابق افشای مواردی که در توافق اخیر رژیم و آژانس آمده است:
معدن ساغند یزد:
در 6خرداد1382 طی افشاگری مقاومت ایران در واشینگتن ـ فاش گردید که رژیم آخوندی سه نوع سایت اتمی دارد:
ـ نوع اول سایت علنی مثل سایت بوشهر است که تحت نظارت آژانس بین‌المللی انرژی اتمی هم می‌تواند قرار بگیرد.

ـ نوع دوم سایت مخفی مانند مجموعه نطنز، آب سنگین اراک و معدن اورانیوم ساغند (واقع در 200کیلومتری شهر یزد) است. رژیم تلاش می‌کرد این معدن تا رسیدن به‌ اهداف نهایی مخفی بماند. مدیر کل استخراج معدن ساغند در آن زمان پاسدار قاسم سلیمانی بود.

کارخانة تغلیظ اردکان:
در نشریهٴ مجاهد شماره‌های 641، 643 و 645، اطلاعات قابل توجهی دربارهٴ کارخانهٴ تغلیظ اورانیوم در اردکان یزد افشا گردید از جمله آن که «پس از گشایش معدن ساغند یزد در سال 1364، متخصصان چینی، روسی، آلمانی، چک و حتی آرژانتینی یکی پس از دیگری برای یافتن معادن جدید کار کرده‌اند. پس از آن کارخانه‌های جداسازی مواد معدنی که آخرین آن، تأسیسات ساخته شده با کمک چین در نزدیکی شهر اردکان می‌باشد».

3- رآکتور اراک:
در روز20مرداد 1381، مقاومت ایران با یکی از مهمترین افشاگریهایش، تهدید رژیم آخوندی برای صلح جهانی را به روشن‌ترین شکل در برابر دیدگان جهانیان قرار داد که عبارت بود از افشای تأسیسات اتمی نظنز و اراک، یعنی بزرگترین و گسترده‌ترین سرمایه‌گذاریهای اتمی رژیم. در نتیجه این افشاگری که زنجیره‌یی از افشاگریهای بی‌امان بعدی را در پی داشت، همه محاسبات اتمی آخوندها به هم ریخت. این افشاگریها، به بازدید و تأیید بازرسان آژانس بین‌المللی انرژی اتمی ‌انجامید.

بعدها (در فروردین 84) با افشای گزارش محرمانهٴ مجلس ارتجاع آشکار گردید که حتی مجلس رژیم آخوندی، بعد از افشاگری مقاومت از وجود سایتهای نطنز و اراک مطلع شده است!

4- مرکز لیزری لشکر آباد:
در 6خرداد 1382، طی افشاگری مقاومت ایران در واشینگتن فاش گردید که رژیم آخوندی از سال 79 در یک منطقه وسیع کشاورزی در هشتگرد (نزدیکی کرج و 40کیلومتری غرب تهران)، اقدام به ایجاد 2‌سایت اتمی با فاصله حدود 5‌کیلومتر از یکدیگر کرده که یک مرکز غنی‌سازی با تکنولوژی لیزری است. این دو سایت زیر‌نظر مستقیم رضا آقازاده، رئیس وقت سازمان انرژی اتمی رژیم قرار داشت. یکی از این دو سایت در روستای لشکرآباد و دیگری در روستای رمنده واقع شده و نهایت تدابیر مخفی‌کاری در مورد این مراکز به‌کار گرفته می‌شود. همچنین در آبان 83، اطلاعات تکمیلی دیگری دربارهٴ سایت لشکرآباد و شرکت پوششی آن. افشا گردید.
 


5- چاشنی‌های بمب اتمی
در 16بهمن 1383، مقاومت ایران در یک کنفرانس مطبوعاتی در پاریس، پروژه سری رژیم آخوندی برای تولید چاشنی نوترونی، ماشه انفجار بمب اتمی، را افشا کرد و اعلام نمود: رژیم ایران مشغول تولید پولونیوم 210، بریلیوم، ژنراتورهای نوترونی و واردات بریلیوم می‌باشد.

بر اساس این افشاگری: رژیم به‌طور آزمایشگاهی به نحو گسترده‌یی بریلیوم را با پلونیوم 210ترکیب کرده است و به صنعتی کردن این فراورده بسیار نزدیک است.

با آنچه گفته شد، بیش از پیش روشن می‌شود که چرا دیکتاتوری آخوندی که در حال حاضر از بمب اتمی، تضمین بقای خود محروم شده، مداوماً سیل ناله و نفرینها یا هرزه‌دراییهای خود را متوجه مجاهدین کرده و می‌کند یا اگر بتواند با حمله موشکی به لیبرتی یا دست‌کم بالا بردن فشارها و محدودیتها علیه ساکنان لیبرتی، غیظ و دلسوختگی خود را تسکین دهد.

در مقابل، مجاهدین و مقاومت ایران که بنا بر وظیفهٴ ملی و میهنی خود، به افشای طرحهای فاشیسم مذهبی برای دستیابی به سلاح اتمی، پرداختند، به خود می‌بالند که چه خدمت بزرگی را نه فقط در حق ملت ایران بلکه در حق تمامی خلقها و بشریتی که از دیکتاتوری و فاشیسم مذهبی و از تروریزم و بنیادگرایی به‌ستوه آمده است، انجام دادند.
جزئيات

این «گروهک» که خون به دل نظام می‌کند! ـ احمدرضا هاشمی

«گروهک» کذا و کذا، بالاخره وجود دارد؟ وجود ندارد؟ وزنی دارد؟ وزنی ندارد؟ یا «آن چنان وزنی ندارد؟» قبلاً که به‌کلی از بین رفته بود؟ دوباره چطور پیدا شد و رفت جزو قدرتهای بین‌المللی و کشورهای منطقه‌یی و شد «ضلع کامل کننده مثلث» ؟!

گزارش خبريي که «سایت شبکه خبر سیما» ی نظام به تاریخ ۳۰/۸/۹۲تنظیم کرده در نوع خودش «شاهکار» است. این گزارش با هدف خالی کردن دق دل «مقام عظمای ولایت» از کنفرانس افشاگری اتمی اخیر «گروهک» درست در آستانهٴ مذاکرات ژنو3تنظیم شده، با این مرز سرخ که «گروهک» خیلی گنده نشود! نویسندهٴ گزارش هم به این منظور، اول رویتر بیچاره را دراز کرده و برای این‌که دشمنی رویتر نسبت به نظام را ثابت کند، گشته گشته، یک گزارش ویدیویی این خبرگزاری در سال 2012، یعنی یک سال پیش! را پیدا کرده و ضمن آه و نالة بسیار از آن، یک آه و ناله مبسوط دیگر از یک گزارش چند روز پیش رویتر درباره ثروت ناقابل 95میلیارد دلاری «مقام معظم رهبری» را هم ضمیمه آن کرده و… تازه همهٴ اینها را به‌عنوان مقدمه آورده، تا برسد به اصل مطلب که واکنش در قبال افشاگری هسته‌یی اخیر «گروهک» است و بعد آن را هم به حساب رویتر بیچاره که فقط آن افشاگری را منعکس کرده، گذاشته. عبارات خود گزارش «سایت شبکهٴ خبر» گویاتر از هر توضیحی است. ملاحظه بفرمایید:
«… جالب این‌جاست دقیقاً پیش از آن که مذاکرات هسته‌یی بین ایران و ۶ قدرت جهان آغاز شود، رویترز با هدف مخدوش کردن چهره ایران و بی‌نتیجه گذاشتن این مذاکرات، دست به اقدام ناجوانمردانه و حقیرانه دیگری زد. این خبرگزاری با انتشار گزارشی به‌نقل از ”یک گروه تبعیدی مخالف ایران“ نوشت ”این گروه در مورد یک سایت هسته‌یی زیرزمینی که در ایران در حال ساخته شدن است اطلاعاتی در دست دارد و این سایت یکی از چند سایت محرمانه ایران در مورد برنامه ساخت بمب اتمی است“.

این گروه مستقر در پاریس، موسوم به ”شورای ملی مقاومت ایران“ در حال حاضر تحت ریاست مریم رجوی قرار دارد. … سازمانی که از حمایت مالی برخی از جنگ‌طلب‌های آمریکایی مانند نيوت گینگریچ، رودی جولیانی، هاوارد دین و جان بولتون برخوردار است.

… با همه این تفاسیر، رویترز اولین رسانه‌یی بود که این دروغ به‌شدت ساخته و پرداخته شده را مورد نظر قرار داد تا آن را به خورد باقی جهان دهد.

در گزارش مذکور که عاری از هر گونه اعتبار و سندیت است، آمده «تأسیسات جدید در داخل یک مجموعه زیرزمینی به طول ۶۰۰ متر زیر رشته‌های کوههایی در شهر مبارکه در کیلومتر ۱۰ بزرگراه اصفهان و شیراز و در داخل مجموعه صنایع نظامی‌کنونی ۷ تیر ساخته شده است».

محور و پایه کل این گزارش روایتی جعلی از سوی یک جامعه ستیز ایرانی به نام مهدی ابریشمچی است که البته ناگفته پیداست وی از افراد وابسته به گروه تروریستی منافقین است».

این «صنعت» گزارش نویسی درباره «گروهک»، منحصر به «سایت شبکهٴ خبر سیما» نیست. به نظر می‌رسد این یک «مکتب» است و یک سبک جدید است و در سایر رسانه‌های این نظام مقدس هم ساری و جاری است و در این مورد، این باند و آن باند هم ندارد. از جمله روزنامه جمهوری اسلامی که عصای دست رفسنجانی است، یک مقاله نوشته به چه بزرگی، در مورد همین کار کوچک «گروهک». روزنامه ابتکار، یکی دیگر از روزنامه‌های همین جناح، روی دست او بلند شده و سرمقاله‌یی بزرگتر نوشته با عنوان «مثلث شوم علیه توافق هسته‌یی» منظور از این مثلث هم این است که ضلع اول آن «لابیستهای صهیونیست» هستند که همان کنگرة آمریکا باشد، ضلع دوم «کشورهای منطقه‌یی رقیب جمهوری اسلامی» هستند و «ضلع کامل کننده دیگر این مثلث» نیز همان «گروهک» است! البته روزنامه مزبور به خوبی بعد توضیح می‌دهد که: «گرچه این گروه که هیچ جایگاه مردمی را برای خود متصور نیست آن چنان وزنی ندارد که تحرکاتش کمترین تأثیری در تخریب رابطه میان ایران و غرب داشته باشد اما در کنار تحرکات دو ضلع دیگر می‌تواند حامی رسانه‌یی خوبی برای جبهه مخالف ایران باشد».

به شما حق می‌دهم اگر مثل حقیر در میان این ضد و نقیضها پاک گیج شده باشید و بپرسید که آن «گروهک» کذا و کذا، بالاخره وجود دارد؟ وجود ندارد؟ وزنی دارد؟ وزنی ندارد؟ یا «آن چنان وزنی ندارد؟» قبلاً که به‌کلی از بین رفته بود؟ دوباره چطور پیدا شد و رفت جزو قدرتهای بین‌المللی و کشورهای منطقه‌یی و شد «ضلع کامل کننده مثلث» ؟! و بعد اگر «تحرکاتش کمترین تأثیری ندارد»، چرا دیگر این همه خونتان را به‌خاطرش کثیف می‌کنید؟

یادمان هست که وقتی احمدی‌نژاد به عراق رفته بود و پای هواپیما از او راجع به «گروهک» پرسیدند، جواب داد مگر اینها هنوز هستند؟! اما حالا می‌شنویم که «گروهک» هست، بدجوری هم هست! همین طور ما نفهمیدیم این گروهک این همه اطلاعات از جیک و بوک نظام، از هسته‌یی و غیرهسته‌یی و غیره که به دست می‌آورد و بی‌رحمانه در همهٴ دنیا پخش می‌کند، از کجا می‌آورد؟ «جای تردید نیست» که این اطلاعات را از خود «استکبار و صهیونیسم و قدرتهای اهریمنی» می‌گیرد و بعد به خودشان می‌دهد؟ همین طور باز ما نفهمیدیم که «گروهک» این لشکر پشتیبان از کنگره و سنای آمریکا تا پارلمان انگلیس و آلمان و ایتالیا و پارلمان اروپا و کجا و کجا را از کجا آورده و آنها را چقدر خریده است؟ «البته مسلم است» که گروهک «از حمایت مالی برخی از جنگ‌طلبهای آمریکایی» برخوردار است و همچنین «جای تردید نیست» که این مقامات از حمایت مالی گروهک برخوردارند. بنابراین نتیجه می‌گیریم که گروهک» این پولها را به‌طور «دست گردان» از آنها می‌گیرد؟ و بعد به خودشان برمی‌گرداند! لابد اطلاعات را هم به همین شیوه «دست گردان» از خودشان می‌گیرد و به خودشان می‌دهد!

این وسط، فقط یک چیزی را ما خوب فهمیدیم و آن این‌که این «گروهک» خیلی حرص این «نظام مقدس» را در می‌آورد، خیلی خون به دل «مقام عظمای ولایت» می‌کنند؛ آن قدر که ما نگرانیم که نکند یک وقت پس بیفتند. اما با همهٴ تلاشی که ما برای فهم این ابهامها کردیم، جای یک ابهام هنوز درد می‌کند و آن این‌که با توجه به این‌که «تردیدی نیست» که گزارشهای «گروهک» تماماً «عاری از هر گونه اعتبار و سندیت است» چرا «مقام ولایت» به جای این همه حرص و جوش خوردن، نمی‌کند بازرسان آژانس یا چند تا خبرنگار بی‌طرف را بردارد ببرد همان جاهایی که «گروهک» ادعاهای کذب در مورد آنها کرده و آدرس دروغ داده، نشانشان بدهد تا آنها به چشم خودشان ببینند که آنجا به جز «فعالیتهای صلح‌آمیز هسته‌یی» هیچ خبر دیگری نیست و به این ترتیب برای همیشه این اعتباری که «گروهک» برای خودش کسب کرده، از بین برود؟!
جزئيات

زوزه‌ها و ضجه‌های بی‌پایان خامنه‌ای در شبکه‌های رسانه‌یی و تلویزیونی آخوندی و سایتهای زنجیره‌یی اطلاعات منفور درباره افشاگری اتمی مقاومت

تلویزیون شبکه خبر رژیم -29آبان 92
سازمان مجاهدین خلق که پیوندی راهبردی وگاهاً نامحسوس با رژیم صهیونیستی دارد در طی سالهای گذشته نیز توانست با صرف میلیونها دلار و پرداخت پول‌های کلان به ده تن از مقامهای سابق آمریکایی از هر دو حزب جمهوریخواه و دموکرات و همچنین با به خدمت گرفتن گروهی از چهره‌های فعال و صاحب نظر و ژنرال‌های چهار ستاره در امور امنیت ملی ایالات متحده، توانست نام خود را از لیست گروه‌های تروریستی آمریکا خارج کند، در امتداد ادعاهای مکرر و بی‌مبنای خود درباره فعالیتهای صلح‌آمیز هسته‌ای، در تازه‌ترین ادعای خود آن هم درست در آستانه سومین از دور جدید مذاکرات هسته‌یی با غرب، بر مبنای مطالب بی‌پایه‌يي مبنی بر وجود تأسیسات مخفی اتمی در ایران، مدعی شده است که نظام در حال ساخت یک سایت اتمی در مبارکه اصفهان است.
ابریشمچی مدعی شده است که کار ساخت این تأسیسات در سال 2005 آغاز شده است و کار تونل در سال 2009 پایان پذیرفته است و کار بخش تأسیسات نیز اخیراً به پایان رسیده است.
این‌گونه اتهام زنیهای مجاهدین تنها با اهداف سیاسی صورت می‌گیرد و در آخرین مورد از این دست که در ماه ژوئیه انجام شد، تنها کشور فرانسه به آن واکنش نشان داد و اعلام کرد که «موضوع را بررسی خواهد نمود».
لازم به توضیح است که پیش از این و در اوت ۲۰۰۲، در یک همکاری میان رژیم اسراییل و گروهی از مجاهدین گزارشی ازوجود تأسیسات غنی‌سازی نطنز وآب سنگین اراک اطلاعاتی منتشر شده بود.
هدف مجاهدین از این‌گونه شایعه پراکنیها که به‌شدت توسط مقامات نظام تکذیب شده، تخریب فضای مثبت جاری در مذاکرات نظام با گروه 1+ 5 است.
چندی پیش نیز این فرقه مدعی شد شواهدی در دست دارد که نشان می‌دهد، نظام تأسیسات هسته‌یی جدیدی در تونل‌های کوهستانی در نزدیکی شهر دماوند در هفتاد کیلومتری تهران ساخته است.
این‌گونه شایعه پراکنی توسط مجاهدین که از طریق هماهنگی کامل با سران رژیم اسراییل و برخی از رژیمهای مرتجع عربی صورت می‌گیرد، در واقع هر سه در راستای تحقق یک هدف از این راه گام برمی‌دارند و آن بهره‌برداری شخصی و گروهی و سیاسی و حتی اقتصادی از دامن زدن به اختلاف میان نظام و 1+5 است چرا که منافع این مثلث کارشکن، در ادامه یافتن اختلافها میان نظام با کشورهای غربی درپرونده هسته‌ای، به‌خصوص آمریکا که تا به امروزروی دشمنی آن با نظام حساب باز کرده‌اند، تأمین می‌شود.
این گروه که سابقه 12هزار ترور را رد پرونده خود دارد، یک بار دیگر برای جنجال سازی در موردبرنامه هسته‌یی نظام مورد استفاده قرار گرفته است تا بلکه بتوانند از ظرفیتهایی که خیال می‌کنند آن را دارا هستند در راستای تأمین منافع صهیونیستها گام بردارند.

منبع: سایت شبکه خبر920829 ولی‌فقیه مفلوک ارتجاع برای فرونشاندن سوزش شدیدش از افشای پنهانکاری اتمی رژیم، پاسداران و پادوهای وزارت اطلاعات آخوندی را هم به خط و بسیج کرده تا به رله و تکرار سوزنامه‌های بخشنامه شده بپردازند. شعبه عنترلینک وزارت، و یک سایت تابعه موسوم به آریا به خدمتگزاری مزدوری به نام فیروزمند، بادرج بخشنامه دیکته شده، نوشته‌اند:
«بعد از مواضع سرمداران حکومت اسراییل و گفتگوی فرانسوا اولاند در سفر شتابزده چند روز پیش با نتانیاهو و مطرح نمودن ۴ پیش‌شرط برای رأی مثبت به مذاکرات هسته‌ای، دو روز پیش از شروع دور بعدی مذاکرات هسته‌یی در ژنو، مهدی ابریشمچی مدعی شد؛ ”هر چیزی کمتر از اجرای کامل شش قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل متحد، تلاشی فریبکارانه از جانب رژیم ایران برای ادامه برنامه تسلیحات اتمی می‌باشد. مقاومت ایران بر روی قبول پروتکل الحاقی به‌عنوان اصلی‌ترین تضمین برای جلوگیری از فریبکاری رژیم ایران تأکید می‌کند“.
او در پاسخ به خبرنگاران گفته بود؛ ” مقاومت، به‌نمایندگی از مردم ایران سایتهای مخفی اتمی را افشا می‌نماید و این را مردم از ما می‌خواهند. صحت افشاگریهای ما نیز روشن است“.
برخی به کنایه می‌گفتند؛ ”مردم ایران که در پاریس زندگی نمی‌کنند. چگونه به گروهی که علیه آنان اقدام می‌نماید وکالت داده‌اند؟“

منبع: سایت اینترلینک و سایت آریا (وزارت اطلاعات) 920828 و 920829 برخی دیگر ازسایتهای زنجیره‌یی وزارتی نیزکه موظف شدند به رله کردن تکذیبیه‌های سرکردگان نظام آخوندی بپردازند.
سازمان انرژی اتمی و وزیر دفاع به‌طور جداگانه ادعاهای تازه ”شورای ملی مقاومت“ درباره وجود یک مرکز زیرزمینی جدید در نزدیکی مبارکه در اصفهان را تکذیب کردند. نظام این ادعاها را ”کذب محض“ خوانده است
”شورای ملی مقاومت“ اخیراً مدعی آن شده که نظام در حال ساخت یک سایت هسته‌یی در مجتمعی نظامی در ۱۰ کیلومتری شهرستان مبارکه در استان اصفهان است. این گروه همچنین ادعا کرده که جمهوری اسلامی به‌طور همزمان به ”ساخت و تکمیل یک سری سایت مخفی“ نیز سرگرم است... ..

منبع: ایران دیدبان وزارت اطلاعات 920829 در روزهایی که به دور دوم مذاکرات ژنو نزدیک می‌شویم شاهد هجمه ها و حمله‌ها و کارشکنیهای مختلفی چه از سوی غرب و چه از سنای آمریکا و چه از سوی مجاهدین و اسرائیلیها و فرانسویها و سعودیها هستیم.
به راستی چرا حلقه مشترک اسرائیل، وهابیون سعودی و فرقه مجاهدین، فرانسویها هستند و نقش فرانسویها در دورانی که سفارت آمریکا در ایران تعطیل شده است چه بوده است.
جزئيات

وحشت کم سابقه آخوندها در قبال افشاگری اتمی مقاومت ایران: در آستانهٴ گفت و گوهای ژنو۳

ظهر دوشنبه، دو روز قبل از شروع دور تازه گفتگوهای رژیم و کشورهای پنج به‌علاوه یک، افشای یک سایت مخفی جدید رژیم توسط مقاومت ایران، توجه محافل سیاسی و مطبوعاتی را به خود جلب کرد.
در کنفرانس مطبوعاتی پاریس، مهدی ابریشمچی مسؤل کمیسیون صلح شورای ملی مقاومت ایران سایتی تحت نام «012» و راه‌اندازی و تکمیل سایتهای موازی و مخفی پروژه اتمی رژیم را افشا کرد. بنا‌ به این افشاگری، سایت اتمی و مخفی «012» در منطقهٴ صنایع نظامی رژیم در اصفهان واقع شده است. کار روی این پروژه در سال 2005 شروع شد و مرحله تأسیس تونل‌ها در اوایل سال 2009 به پایان رسید. 
این افشاگری بلافاصله با انعکاس گسترده‌یی در رسانه‌های دنیا مواجه شد؛ در میان انعکاس‌ها، می‌توان به گزارش‌های برجسته‌ترین خبرگزاریها مثل خبرگزاری فرانسه و رویتر و نیز روزنامه‌های مهمی مثل تایمز انگلستان و واشینگتن‌تایمز آمریکا اشاره کرد. علاوه بر این برخی دیگر از رسانه‌هایی که در اولین ساعت این افشاگری را گزارش کردند، عبارتند از: گلف‌نیوز، خبرگزاری سوئیس انفو و هندوستان تایمز. 
در این میان واکنش سراسیمه و کم‌سابقه رژیم آخوندی نسبت به افشای فریب‌کاریهای جدیدش، به‌ بهترین و بارزترین صورت، وضعیت متزلزل و ضعیف آخوندها را قبل از شروع مذاکرات ژنو 3 نمایان کرده است.
وزیر دفاع کابینهٴ آخوند روحانی با سوز و گداز زیاد، هدف از افشاگری مجاهدین را «خدشه‌دار» کردن و «تحت تأثیر قرار» دادن «دیپلماسی موفق جمهوری اسلامی ایران» توصیف کرد.
پاسدار دهقان در عین‌حال درماندگی و موضع ذلت‌بار رژیم در مذاکرات را بارز کرد و ملتمسانه از طرف‌حساب‌های آخوندها خواست، به افشاگری مجاهدین توجهی نکنند؛ او گفت: «این‌گونه دسیسه‌ها نمی‌تواند کوچکترین خللی بر ارادهٴ جمهوری اسلامی ایران برای پیشبرد مقاصد صلح‌آمیز هسته‌یی خود و تداوم منطقی مذاکرات با گروه1+5 ایجاد کند... طرف مقابل نیز با توجه به سابقه تاریخی که از این جریان دارند نباید اعتنایی به این‌گونه ادعاها داشته باشند».
سخنگوی سازمان انرژی اتمی آخوندها نیز با سراسیمگی به صحنه آمد تا «وجود تأسیسات مخفی اتمی در ایران را به‌شدت» تکذیب کند.
کمالوندی گفت هدف (مجاهدین) از این‌گونه شایعه‌ پراکنی‌ها تخریب فضای مثبت جاری در مذاکرات ایران با گروه 1+ 5 است.
رسانه‌های حکومتی نیز که آه و ناله‌های خود را حتی قبل از برگزاری کنفرانس پاریس شروع کرده بودند، بلافاصله بعد از افشاگری مقاومت ایران، در گزارش‌های پی‌درپی و متفاوت، از زوایای مختلف به سوز و گداز پرداختند.
ارگان پاسدار محسن رضایی موسوم به تابناک، گزارش غیظ‌ آلود خود را این‌طور شروع کرد: «مجموعه مرتبط با مجاهدین بعد از یک روز خبرسازی، امروز با ترتیب‌دادن کنفرانسی خبر مدعی افشاگری در مورد برنامه هسته‌یی ایران شد».
این سایت حکومتی مدعی شد که «گویا این بار اطلاعات مجاهدین را کسی جدی نخواهد گرفت» ؛ اما سپس در پایان گزارشش به تأثیر گسترده افشای پی‌درپی مخفی‌کاریهای رژیم توسط مقاومت ایران بر روی آژانس اذعان کرد، و نوشت: «مجموعه ادعاهای مطرح شده از سوی منابع بی‌نام و نشان اطلاعاتی و سازمانهایی مانند مجاهدین از جمله مواردی اختلاف برانگیز در روابط ایران و آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در سالهای اخیر بوده است».
خبرگزاری حکومتی ایرنا برای دلداری دادن به ریزشیهای وحشی نظام با وحشت‌زدگی نوشت: «ادعاهای نخ‌نمای مجاهدین در خصوص مسایل هسته‌یی ایران فقط برای ایجاد جنجال رسانه‌یی چند روزه کاربرد دارد و هیچ‌یک از مجامع رسمی بین‌المللی و کشورها به آن استناد نمی‌کنند.
باقی مانده عناصر مجاهدین درصدد هستند در آستانه اجلاس هفته جاری ژنو، نتایج گفت و گوهای ایران با گروه 1+5 را تحت تأثیر جنجال رسانه‌یی خود قرار دهند».
خبرگزاری وزارت اطلاعات آخوندها موسوم به مهر نیز وحشت دژخیمان را از تأثیرگذاری افشاگری مقاومت ایران، چنین بارز کرد: «این ادعاها و فضا سازیهای رسانه‌یی در حالی صورت می‌گیرد که مقامات آمریکایی، روسی به دستیابی به یک توافقنامه هسته‌یی با ایران در مذاکرات آتی هسته‌یی که از روز چهار شنبه این هفته آغاز خواهد شد بسیار خوش‌بین هستند.
سایت حکومتی عصر ایران نیز نوشت: «اینک در آستانه دور جدید مذاکرات ژنو مجاهدین نقش سند ساز را ایفا می‌کنند تا فضای مذاکرات تحت الشعاع قرار گیرد! بی‌آن که توجه شود که تا قبل از مذاکرات حاضر، چنین اسنادی وجود نداشت و ناگهان برای تخریب مذاکرات، به‌طور خلق الساعه ایجاد شده‌اند تا گفتگوها به‌جای محورهای اصلی به سمت فضاسازیهای حاصله از این بازی جدید برود.
طراحان این سناریو، امیدوارند تا مشخص شدن صحت‌وسقم ادعاهای جدید، مذاکرات تمام شود و بار دیگر به آینده و نتیجه‌یی نامعلوم موکول گردد». 
در زمینه تاثیر افشاگری مقاومت ایران و بازتاب افشاگری مقاومت ایران، افشین علوی عضو کمیسیون خارجه شورای ملی مقاومت ایران می‌گوید: این افشاگری فقط افشای یک سایت دیگر اتمی رژیم که از چشم مردم ایران و از چشم جهانیان مخفی کرده بود، نبود؛ بلکه پرده از یک واقعیتی برداشت و آن وجود یک ساختار موازی دستگاه اتمی نظامی رژیم است، که قبل از هر چیز بیانگر دودوزه بازی و شارلاتانیسمی است که این رژیم در زمینه برنامه اتمی خودش دارد پیش می‌برد.
به این دلیل است که این افشاگری درون رژیم را بهم ریخته است. در آستانهٴ دور بعدی مذاکرات ژنو، رژیم امید زیادی دارد که بتواند بار دیگر جهان و جامعه بین‌المللی را در مورد برنامه اتمیش گول بزند و بتواند امتیازاتی بگیرد وبا توجه به فشارهای بین‌المللی حلقه محاصره را کمتر کند. افشاگری مقاومت، قبل از هر چیز هدفش این بود که به جامعه بین‌المللی هشدار بدهد. همچنین برای افکار عمومی مردم خودمان روشنگری کند و اجازه ندهد تا رژیم با حفظ برنامه کسب بمب هسته‌یی خودش تلاش کند امتیازاتی از غرب کسب کند. واکنش کم سابقه‌یی که رژیم نشان داده است، بیانگر این است که این افشاگری یک ضربه کاری به رژیم زده است.
در مقابل تکذیبهای رژیم باید گفت که اگر ریگی به کفش ندارد در سایتهاش را باز کند و به آژانس بین‌المللی انرژی اتمی اجازه بازرسی بدهد. از این بابت است که مقاومت ایران در این کنفرانس تأکید کرد قبل از هر چیز، می‌بایست جامعه بین‌المللی خواستار امضای پروتکل الحاقی توسط رژیم بشود، تا بتواند همهٴ سایتهایی که مقاومت ایران در طی این 10، 20سال گذشته افشا کرده است، توسط آژانس بین‌المللی انرژی اتمی دید شود و مشخص شود که ماهیت برنامه اتمی رژیم نظامی است. 
خودداری رژیم از امضای پروتکل الحاقی و اجازه ندادن به بازرسان برای بازرسی تمای سایتهای اتمی نشان می‌دهد که نه تنها حق با مجاهدین بوده، بلکه در حالی که رژیم دم از شفافیت و اعتمادسازی می‌زند سر میز مذاکراه می‌رود، دنبال فریب است و فقط می‌خواهد با حفظ این برنامه، کمی طناب فشار بین‌المللی را شل بکند تا بلافاصله دوباره به جادهٴ انقباض و رویارویی با مردم ایران و جامعه جهانی برود و پروژه ساختن بمب اتمی را پیش ببرد. 
این کنفرانس با استقبال بسیاری از جانب رسانه‌های مطبوعاتی در فرانسه و در جهان مواجه شد، همچنین این کنفرانس مورد توجه محافل سیاسی و دیپلوماتیک قرار گرفت. همان‌طور که آقای مهدی ابریشمچی مسؤل کمیسیون صلح و امنیت شورای ملی مقاومت ایران در این کنفرانس گفت، هدف ما از این افشاگری انجام وظیفه ملی و میهنی است تا نگذاریم رژیم به بمب هسته‌یی دست پیدا کند و از طرف دیگر جهان را که همواره چشمش کور بوده، چشمهای کشورهای غربی را در زمینه توطئه‌های رژیم آخوندی بازکنیم و اجازه ندهیم که بر سر میز مذاکره، پای هر امتیازی را امضا کنند و به رژیم این اجازه را بدهند تا فرجه دیگری برای خود و برای برنامه اتمیش بخرد. خودش بخرد. 
رژیم حق دارد که از این افشاگری بهم ریخته باشد، چون این افشاگری میزی را که ظریف و آخوند حسن روحانی و ولی‌فقیه چیده بودند کاملاً بهم می‌ریزد و اجازه ندهد که بار دیگر آنها بتوانند سدنیا کلاه بگذارند.
امیدوارم  همان‌طور که در این سالها مقاومت ایران تو انست با افشای سایتهای هسته‌یی رژیم، مشت آن را بازکند و مانع شود که این رژیم فاشیستی به بمب هسته‌یی دست پیدا کند، بتواند نقش خودش را در این کنفرانس نیز، بر تاثیرگذاری در دور بعدی مذاکرات اتمی ایفا کند و باعث شود که رژیم مشتش باز شود. ما امیدوار یم که جامعه جهانی با قاطعیت بتواند کاری کند تا رژیم مجبور به خوردن جام زهر شود وبا دادن امتیاز اصلی یعنی دست برداشتن از بمب اتمی به زانو درآید.
جزئيات

روزنامه اعتماد: دشمنان در آستانه توافقنامه هسته‌یی در آستانه اجلاس ژنو برگ‌های دیگری رو کردند

روزنامه حکومتی اعتماد از افشای سایت مخفی اتمی رژیم آخوندی توسط مقاومت ایران سوز و گداز کرد و نوشت: دشمنان در آستانه توافقنامه هسته‌یی ژنو برگ‌های دیگری رو کردند که ادعای جدید (مجاهدین) از آن جمله است. … چنان‌چه ایران و آمریکا بتوانند با اعتماد به‌نفس موافقت خود را اعمال کنند صف مخالفان و بدخواهان چنین موافقتنامه‌یی شامل فرانسه، اسراییل، عربستان، امارات و قطر و مخالفان سوریه و (مجاهدین) منفعل شده و آخرین تیر آنان به هدف نخورده و به خطا خواهد رفت.
جزئيات

زوزه‌های ولی‌فقیه ارتجاع در پی افشای پنهانکاری و سایت مخفی اتمی در کنفرانس مقاومت ایران در پاریس

ولی‌فقیه ارتجاع در تله اتمی و در تنگنای فریبکاری و زهرخوران تحمیلی دست و پا می‌زند، از کنفرانس مقاومت ایران در پاریس و افشای مجدد مخفیکاریهای اتمی و سایت اعلام نشده‌اش آن هم در آستانه دور جدید مذاکرات ژنو، سخت درهم ریخته و سراسیمه شده و در خبرگزاریهای حکومتی و وبسایتهای زنجیره‌یی اطلاعات آخوندی، زوزه سرداده، و ضمن برچسبهای تکراری و قمر درعقرب صهیونیستی! و عربی! و غربی! علیه مجاهدین و مقاومت ایران، نوشته است:
در آستانه مذاکرات ژنو؛ جریان سازیهای رسانه‌های غربی علیه برنامه هسته‌یی نظام آغاز شد

یکی از سرکردگان گروهک مجاهدین مدعی شد، اطلاعاتی در دست دارد که نشان می‌دهد جمهوری اسلامی در حال ساخت یک مرکز هسته‌یی سری در عمق 600 متری زمین در اطراف شهر مبارکه اصفهان است.

این ادعاها و فضا سازیهای رسانه‌یی در حالی صورت می‌گیرد که مقامات آمریکایی، روسی و ایرانی به دستیابی به یک توافقنامه هسته‌یی با نظام در مذاکرات آتی هسته‌یی که از روز چهار شنبه این هفته آغاز خواهد شد بسیار خوش‌بین هستند.

شایان ذکر است در روزهای گذشته مقامات رژیم صهیونیستی تلاش گسترده‌یی برای فشار به کشورهای غربی با هدف جلوگیری از دستیابی به یک توافق هسته‌یی بین نظام و گروه 1+5 آغاز کرده‌اند، توافقی که انتظار می‌رفت در دور قبلی مذاکرات حاصل شود که در پی سنگ‌اندازیهای فرانسه، دوست نزدیک رژیم صهیونیستی و مرکز حضور سرکردگان گروهک مجاهدین، حاصل نشد.

برخی منابع خبری در بیروت اعلام کردند، گزارش ساختگی جدید صهیونیستها، ساخته و پرداخته ذهن عوامل گروه مجاهدین مستقر در سرزمینهای اشغالی است.

این گزارش گامی در جهت ناکام گذاشتن مذاکرات ژنو که اواخر هفته جاری برگزار خواهد شد، تلقی می‌شود.

این گروه در پیمانی نانوشته برای به شکست کشاندن مذاکرات هسته‌ای، ادعاهای واهی و بی‌اساسی را در خصوص فعالیتهای هسته‌یی نظام مطرح ساخته است.

پیش از این نیز عوامل این گروه ادعاهایی دروغینی را در خصوص تلاش نظام برای دستیابی به سلاحهای هسته‌یی مطرح کرده بودند.

بسیاری از عوامل و سرکردگان گروه مجاهدین در سرزمینهای اشغالی به‌سر می‌برند

و به نظر می‌رسد نگرانی رژیمهای عربی از تفاهم هسته‌یی نظام با گروه 1+5، عامل موثری در دروغ سازیهای جدید این گروه باشد.
جزئيات

بازتاب افشای سایت جدید مخفی رژیم در رسانه‌های عربی

افشای سایت جدید مخفی رژیم مورد توجه مهمترین رسانه‌های عربی قرار گرفت
الزمان بین‌المللی: اپوزیسیون ایران سایتهای اتمی مخفی رژیم ایران را قبل از شروع گفتگوهای ژنو برملا کرد. سازمان مجاهدین خلق، بزرگترین سازمان اپوزیسیون ایران اعلام کرد، اطلاعاتی در دست دارد که رژیم یک سایت اتمی زیر زمینی را مخفیانه ساخته است. قبل از این شورای ملی مقاومت سایت اتمی نطنز و آب سنگین اراک را در سال 2002 افشا کرده بود. این سازمان قصد دارد رژیم ایران را سرنگون کند.
روزنامه القبس کویت: اپوزیسیون ایران یک سایت اتمی مخفی جدید را فاش کرد. مهدی ابریشمچی، از شورای ملی مقاومت ایران در یک کنفرانس مطبوعاتی در پاریس اعلام کرد: «کارهای این سایت در سال 2005 شروع شده است. این سایت اتمی در کمال مخفی کاری ساخته شده و در یک منطقه بزرگ نظامی استتار شده است. این منطقه نظامی پوشش لازم برای جلوگیری از هر گونه درز اطلاعات را به آن می‌دهد...
روزنامه الأیام- بحرین: اپوزیسیون ایران یک سایت اتمی مخفی رژیم ایران به اسم 012 را فاش کرد. اپوزیسیون در تبعید ایران تأیید کرد که اطلاعاتی در مورد سایت جدید مخفی برنامه اتمی ایران دارد و خواهان ”قاطعیت” جامعه بین‌المللی شد. مهدی ابریشمچی، از شورای ملی مقاومت ایران در یک کنفرانس مطبوعاتی در پاریس اعلام کرد: ”این ممکن است یک مکان برای تحقیقات یا دیگر وجوه (برنامه اتمی) باشد“.
روزنامه البیان چاپ امارات: اپوزیسیون در تبعید ایران تأیید کرد که اطلاعاتی در مورد سایت جدید مخفی برنامه اتمی ایران دارد و خواهان ”قاطعیت” جامعه بین‌المللی شد... ... مهدی ابریشمچی، از شورای ملی مقاومت ایران در یک کنفرانس مطبوعاتی در پاریس اعلام کرد: ”ما امروز وجود یک سایت دیگر اتمی اعلام نشده را فاش می‌کنیم”. بنا‌ به گفته این مخالفان، این سایت با نام کد شده ”012 ”در 10 کیلومتری شهر مبارکه، در مرکز استان مرکزی ایران قرار دارد.
روزنامه اللواء چاپ لبنان: اپوزیسیون در تبعید ایران تأیید کرد که اطلاعاتی در مورد سایت جدید مخفی برنامه اتمی ایران دارد و خواهان ”قاطعیت” جامعه بین‌المللی شد. بنا‌ به گفته این مخالفان، این سایت با نام کد شده ”012 ”در 10 کیلومتری شهر مبارکه، در مرکز استان مرکزی ایران قرار دارد...
روزنامه فرامنطقه‌یی الحیات: اپوزیسیون در تبعید ایران یک سایت اتمی مخفی جدید را فاش کرد. سازمان مجاهدین خلق ایران در سال 2002 وجود برنامه اتمی ایران را فاش کرد. و پس از آن به‌طور منظم پیشرفت این برنامه را افشا می‌کند. مهدی ابریشمچی هشدار داد «موضع خوب در مقابل رژیم فقط قاطعیت و افزودن فشار است و ممانعت از این‌که دنیا را در مورد برنامه اتمیش فریب بدهد»
خبرگزاری رویتر وایر عربی: اپوزیسیون در تبعید رژیم ایران روز دوشنبه گفت اطلاعاتی راجع به یک سایت اتمی زیرزمینی که در ایران ساخته می‌شود به‌دست آورده است که در میان شماری از سایتهای مخفی برنامه اتمی ژریم ایران است. پیش از این در سال 2002 شورای ملی مقاومت ایران مجتمع غنی‌سازی اورانیوم ایران در نطنز و همچنین راکتور آب سنگین اراک را نیز افشا کرده بود. ابریشمچی گفت این اطلاعات را برای آژانس بین‌المللی انرژی اتمی یا دیدبان اتمی سازمان ملل نیز ارسال کرده است.
جزئيات

واشینگتن تایمز: افشاگری تکان‌دهنده اپوزیسیون ایران

واشینگتن تایمز نوشت: اپوزیسیون ایران روز دوشنبه اعلام کرد رژیم تهران یک تأسیسات زیرزمینی سری را که نقش کلیدی در برنامه تسلیحات هسته‌یی این رژیم دارد ساخته است. این خبر تکان‌دهنده… زمانی اعلام شده که رژیم ایران و سران شش قدرت جهانی قرار است این هفته ملاقات کنند و گفتگوهای مربوط به برنامه هسته‌یی این رژیم را از سر بگیرند. این گزارش توجهات بین‌المللی را برانگیخته و زمینه تحقیق را فراهم کرده است. شورای ملی مقاومت تاریخچه‌ای از گزارشات صادقانه را در پرونده خود دارد.
جزئيات

العربیه: ابریشمچی خواستار قاطعیت در مقابل رژیم ایران شد

العربیه نت گزارش داد اپوزیسیون ایران فاش کرد اطلاعاتی در مورد یک سایت مخفی جدید هسته‌یی رژیم ایران در اختیار دارد. اپوزیسیون ایران همزمان با شروع مذاکرات ژنو، جامعه بین‌المللی را به ”قاطعیت“ در قبال رژیم ایران فراخواند. مهدی ابریشمچی در کنفرانس مطبوعاتی که در پاریس برگزارش شد گفت ”امروز یک سایت هسته‌یی اعلام نشده دیگر را افشا می‌کنیم“.
سایت جدید که نام کد گذاری شده آن ”012“ است در فاصله ده کیلومتری شهر مبارکه در اصفهان قرار دارد.
جزئيات

الزمان بین‌المللی: اپوزیسیون سایتهای اتمی مخفی رژیم ایران را قبل از گفتگوهای ژنو برملا کرد

الزمان بین‌المللی نوشت: اپوزیسیون ایران سایتهای اتمی مخفی رژیم ایران را قبل از شروع گفتگوهای ژنو برملا کرد. سازمان مجاهدین خلق، بزرگترین سازمان اپوزیسیون ایران اعلام کرد، اطلاعاتی در دست دارد که رژیم ایران یک سایت اتمی زیر زمینی را مخفیانه ساخته است. قبل از این شورای ملی مقاومت سایت اتمی نطنز و آب سنگین اراک را در سال 2002 افشا کرده بود. تحلیلگران می‌گویند که این سازمان قصد دارد رژیم ایران را سرنگون کند.
جزئيات

کمال‌وندی: هدف (مجاهدین) از شایعه پراکنیهای) اتمی، تخریب فضای مثبت جاری در مذاکرات است

بهروز کمال‌وندی سخنگوی سازمان انرژی اتمی رژیم گفت؛ بر اساس خبر اعلام شده از سوی بنگاههای سخن‌پراکنی بین‌المللی، (مجاهدین) در امتداد ادعاهای مکرر خود درباره فعالیتهای صلح‌آمیز هسته‌یی ایران مطالبی در مورد وجود تأسیسات مخفی اتمی در ایران مطرح کرده‌اند که تکذیب می‌شود. هدف (مجاهدین) از این‌گونه شایعه پراکنیها، تخریب فضای مثبت جاری در مذاکرات ایران با گروه «پنج به‌علاوه یک» است. خبرگزاری رسمی رژیم (ایرنا) ضمن مخابره این موضعگیری گفت: (مجاهدین) ادعا کردند ایران در حال ساخت یک مرکز هسته‌یی زیرزمینی است. این محل جدید تحت حفاظت شدید امنیتی در استان اصفهان است.
جزئيات

وزیر دفاع رژیم: ادعای مجاهدین در مورد فعالیت هسته‌یی نظامی برای تخریب مذاکرات پنج به‌علاوه یک است

پاسدار حسین دهقان وزیر دفاع رژیم که به استان اصفهان سفر کرده است در پاسخ به سؤال خبرنگاران حکومتی درباره افشاگری (مجاهدین) در مورد فعالیت هسته‌یی نظامی در یکی از مراکز صنایع دفاعی اصفهان گفت: در آستانه مذاکرات ژنو ادعاهای اخیر (مجاهدین) برای تخریب روند مذاکرات 1+5 است.
وزیر دفاع رژیم با نگرانی افزود البته این آخرین ادعای (مجاهدین) نخواهد بود. طرف مقابل هم نباید اعتنایی به این‌گونه ادعاها بکند.
بهروز کمالوندی سخنگوی سازمان انرژی اتمی رژیم نیز گفت
بر اساس خبر اعلام شده از سوی بنگاههای سخن‌پراکنی بین‌المللی، (مجاهدین) در امتداد ادعاهای مکرر خود درباره فعالیتهای صلح‌آمیز هسته‌یی ایران مطالبی در مورد وجود تأسیسات مخفی اتمی در ایران مطرح کرده‌اند که تکذیب می‌شود. وی مدعی شد: هدف (مجاهدین) از این‌گونه شایعه‌پراکنیها تخریب فضای مثبت جاری در مذاکرات ایران با گروه 1+ 5 است.
خبرگزاری رسمی رژیم (ایرنا) ضمن مخابره این موضع‌گیریها گفت: (مجاهدین) ادعا کردند ایران در حال ساخت یک مرکز هسته‌یی زیرزمینی است. این محل جدید تحت حفاظت شدید امنیتی در استان اصفهان است.
جزئيات

یک خبرگزاری رژیم: فضاسازی جدید (مجاهدین) علیه برنامه هسته‌یی رژیم ایران

خبرگزاری اطلاعات آخوندی موسوم به مهر در واکنش به افشاگری جدید مقاومت ایران نوشت: در آستانه مذاکرات ژنو؛ جریان سازیهای رسانه‌های غربی علیه برنامه هسته‌یی ایران آغاز شد. خبرگزاری رویتر به‌نقل از (مجاهدین) فضا سازی جدیدی را علیه برنامه هسته‌یی ایران آغاز کرد که مورد استقبال رسانه‌ها نیز قرار گرفته است. یکی از سرکردگان (مجاهدین) مدعی شد، اطلاعاتی در دست دارد که نشان می‌دهد جمهوری اسلامی در حال ساخت یک مرکز هسته‌یی سری در عمق 600 متری زمین در اطراف شهر مبارکه اصفهان است.
جزئيات

افشای ساختار موازی دستگاه اتمی با کد «۰۱۲»

مقاومت ایران افشا می‌کند:
پنهانکاری اتمی دیکتاتوری آخوندی و سایت اتمی اعلام نشده درصنایع نظامی اصفهان
 افشای ساختار موازی دستگاه اتمی با کد «012»
کنفرانس مطبوعاتی مقاومت ایران درآستانه دور بعدی مذاکرات اتمی در ژنو پاریس - 27آبان 1392
مهدی ابریشمچی مسئول کمیسیون صلح شورای ملی مقاومت:
 هر چیز کمتر از اجرای کامل 6 قطعنامه شورای امنیت و پذیرش پروتکل الحاقی و بازرسیهای بی‌قید و شرط فریبکاری فاشیسم دینی حاکم بر ایران و بازی با امنیت و صلح در منطقه و جهان است.  
گزارش خبرگزاریهای بین‌المللی از افشای مخفی کاری اتمی رژیم آخوندی توسط مقاومت ایران 


مقاومت ایران طی یک کنفرانس مطبوعاتی که روز دوشنبه 27آبان در پاریس برگزار شد، سایت 012 مستقر در صنایع نظامی حکومت آخوندی در اصفهان و راه‌اندازی و تکمیل سایتهای موازی و مخفی پروژه اتمی رژیم آخوندی را افشا کرد.
 

آقای مهدی ابریشمچی مسئول کمسیون صلح شورای مقاومت ایران در این کنفرانس اعلام کرد:
اطلاعاتی که امروز افشا می‌شود، مربوط به سایت 012 است، این سایت در منطقه صنایع نظامی رژیم در اصفهان است. که در کنار جاده اصفهان - شیراز و نزدیک به شهر مبارکه قرار دارد. فاصله این منطقه نظامی از مبارکه 10 کیلومتراست.

وی افزود: کار بر روی این پروژه در سال 2005 شروع شده و مرحله تأسیس تونلها در اوایل 2009 به پایان رسید. کار ایجاد تأسیسات مورد نیاز این سایت بعد از این تاریخ شروع شده و اکنون در شرف اتمام است.

سایت 012 متعلق به «سازمان پژوهشهای نوین دفاعی» رژیم یا سپند SPND (مرکز فرماندهی ساخت سلاح اتمی یعنی ارگان طراحی و هدایت کننده برنامه تسلیحات هسته‌ای) حکومت آخوندی است و متخصصان SPNDسپند از این سایت دیدن کرده و بر ساخت آن نظارت داشته‌اند. 

این سایت که به‌صورت تونل در داخل یک منطقه کوهستانی است در جنوب این منطقه نظامی واقع شده، وهیچ‌راه دیگری برای ورود به این سایت بجز از داخل مجتمع صنایع نظامی وجود ندارد

این سایت که در داخل تونلی قرار دارد از سه سمت توسط کوه محصور شده و کاملاً پوشیده است.

این محل از بسیاری جهات برای کاری که برای سایت اتمی 012 در نظر گرفته شده است بسیار مناسب است. چرا که این مجتمع صنایع نظامی رژیم در اصفهان بخش مهمی از صنایع مهمات سازی صنایع دفاع دیکتاتوری آخوندی را تشکیل می‌دهد و رژیم در پوشش سایت متعارف نظامی و یک منطقه بسته و حفاظت‌شده، پنهانکاری اتمی خود را پیش می‌برد.

زمینهای این منطقه مربوط به سپاه پاسداران است که توسط سرتیپ پاسدار آقایی مدیریت می‌شود.

آقای ابریشمچی درباره پروسه ساخت و شرکتهای سازنده این سایت گفت:
شرکت مهندسی قرب قائم متعلق به سپاه پاسداران و یکی از شرکتهای قرارگاه ضد خاتم الانبیای سپاه پاسداران مسئول ساخت این سایت بوده است. قرارگاه خاتم در لیست تحریمهای سازمان ملل قرار دارد.

سرهنگ پاسدارحیدری از طرف قرارگاه خاتم مدیر ساخت این پروژه بوده است. سرهنگ معدنی‌زاده معاون سازمان مهندسی وزارت دفاع نظارت بر این پروژه را به عهده داشته است.

منابع مقاومت ایران درتحقیقات خود تدقیق کرده‌اند که مقامات رژیم که مستقیماً درگیر ساخت این سایت بوده‌اند، دقیقاً همان کسانی بوده‌اند که درگیر ساخت سایت غنی‌سازی فردو بوده‌اند.

وی افزود: رژیم ملایان در حال تأسیس و تکمیل مجموعه‌یی از سایتهای مخفی به‌عنوان سایتهای موازی و آلترناتیو برای سایتهای موجود و فعلی درگیر در پروژه اتمی خود می‌باشد. سایت 012 یکی از این سایتها است. یک سایت دیگر از این سایتها، سایت معدن شرق در منطقه دماوند است است. که مقاومت ایران در ژوئیه امسال آن را افشاء کرد.
 
آقای ابریشمچی در پایان تأکید کرد
هم‌چنانکه ملاحظه می‌کنید هر چیز کمتر از اجرای کامل 6 قطعنامه شورای امنیت، فریبکاری فاشیسم دینی حاکم بر ایران و بازی با امنیت و صلح در منطقه و جهان و تقویت صدور تروریسم و بنیادگرایی است. هر گونه توافق جامعه جهانی با رژیم آخوندی، بدون توقف کامل غنی‌سازی، توقف تولید و نصب سانترفیوژ، تعطیلی کامل سایت آب سنگین اراک، پذیرش پروتکل الحاقی و دسترسی آزادانه وبی‌قید و شرط آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به تمامی سایتها و متخصصان رژیم، که سالها از دسترس آژانس دور نگه داشته شده‌اند، فرصتهای بیشتری در اختیار این رژیم برای دستیابی به بمب اتمی می‌گذارد.
موضع صحیح در قبال دیکتاتوری آخوندها قاطعیت، بالا بردن فشار و اجازه ندادن به کلاهبرداری و حقه بازی در رابطه با پروژه اتمی به این رژیم ا است،
مذاکره با رژیم آخوندی بر سر موضوع اتمی و فراموش کردن جنایات ضدبشری این رژیم علیه مردم ایران، اعدامهای خودسرانه و جمعی، کشتار و گروگانگیری اعضای مقاومت ایران در اشرف و لیبرتی، و همچنین لشکر‌کشی این رژیم به سوریه و کشتار مردم این کشور، هرگز قابل‌قبول نیست.
جزئيات

نگرانی پاسدار محسن رضایی از افشای سایت اتمی توسط مقاومت ایران

سایت پاسدار رضایی با نگرانی از افشای سایت مخفی اتمی رژیم آخوندی توسط مقاومت ایران نوشت: (مجاهدین) با ترتیب دادن کنفرانسی مدعی افشاگری در مورد برنامه هسته‌یی ایران شدند... مجموعه ادعاهای مطرح شده از سوی منابع بی‌نام و نشان اطلاعاتی و سازمانهایی مانند (مجاهدین) از جمله مواردی اختلاف برانگیز در روابط ایران و آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در سالهای اخیر بوده است.
جزئيات

سوئیس انفو: افشاگری اتمی مقاومت ایران

سوئیس انفو خبر داد: مخالفان رژیم ایران گفتند این رژیم سایت اتمی جدیدی را مخفی ساخته است.
شورای ملی مقاومت ایران که پیشتر مجتمع غنی‌سازی اورانیوم در نطنز و راکتور آب سنگین در اراک را در سال 2002 فاش کرده بود، اعلام کرد: یک سایت زیرزمینی را که در بزرگراه اصفهان به شیراز و نزدیک مجتمع صنایع نظامی هفت تیر می‌باشد، شناسایی کرده است. مهدی ابریشمچی گفت: اطلاعات این سایت مخفی را برای آژانس بین‌المللی انرژی اتمی ارسال کرده است.
جزئيات

فرانسه۲۴: افشای سایت اتمی توسط شورای ملی مقاومت

فرانسه 24 گزارش داد: شورای ملی مقاومت که در پاریس مستقر است گفت منابع آن در داخل ایران یک سایت نظامی با کد و رمز ”012“ را شناسایی کرده‌اند. سایت جدیداً افشا‌شده، در مجتمع نظامی هفت تیر در حدود 10کیلومتری مبارکه اصفهان واقع شده است. این سایت که در داخل یک تونل 600متری قرار دارد دارای چهار راهرو است و به‌شدت مورد حفاظت قرار دارد. مهدی ابریشمچی گفت هر گونه توافق بین قدرتهای جهان و رژیم تهران که شامل توقف کامل غنی‌سازی اورانیوم نباشد برای این رژیم زمان می‌خرد تا به بمب اتمی دست یابد.
جزئيات

خبرگزاری فرانسه: شورای ملی مقاومت گفت رژیم ایران در حال ساختن یک سایت مخفی اتمی است

خبرگزاری فرانسه گزارش داد: شورای ملی مقاومت ایران، گروه مخالف رژیم ایران، روز دوشنبه گفت ساختن یک سایت اتمی زیرزمینی توسط رژیم ایران را برملا کرده است و از قدرتهای جهانی خواست در گفتگوهای این هفته در ژنو رژیم ایران را وادار کنند تمامی فعالیتهای غنی‌سازی را متوقف کند.
خبرگزاری فرانسه در ادامه گزارشی از افشاگری مقاومت ایران خبر داد: شورای ملی مقاومت اعلام کرد منابعش در ایران وجود یک سایت نظامی با اسم رمز «012» را تأیید کرده‌اند. شورای ملی مقاومت پیش از این بخشهای مهمی از برنامه اتمی رژیم ایران را فاش کرده بود از جمله سایت نطنز را در سال 2002 برملا کرد.
خبرگزاری فرانسه در قسمت دیگری از گزارش خود افزود: ”مهدی ابریشمچی از شورای ملی مقاومت، به خبرنگاران گفت «رژیم ایران پروژه‌های سری اعلام نشده خود را ادامه می‌دهد و چندین تأسیسات مخفی زیر زمینی ساخته است». او گفت: «سایتی که افشا کرده است در نزدیکی مجموعه نظامی موسوم به هفت تیر در 10کیلومتری مبارکه در استان اصفهان قرار دارد. این سایت درون یک تونل 600متری قرار دارد. کار روی ساخت تونل در سال 2005 میلادی شروع شده و در سال 2009 به پایان رسیده است». مهدی ابرشمچی گفت: «هر توافقی بین قدرتهای جهانی و رژیم ایران در مورد برنامه اتمی این رژیم که شامل توقف کامل غنی‌سازی نشود تنها به رژیم زمان برای ساختن بمب اتمی خواهد داد»“.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر