کل نماهای صفحه

۳ مرداد ۱۳۹۴

خامنه اي ومافياي غارت دزدي وچپاول وانحصار طلبي - قرار گاه ضد خاتم النبيا شماره 2

قرارگاه خاتم الانبیا:انحصارطلبی و تبعیض در ایجاد فضای اشتغال

عبدالله عبداللهی سركرده قرارگاه خاتم الانبیا سپاه


 http://farsi.iranbriefing.net/ 


جلوگیری قرارگاه خاتم الانبیا برای مشارکت سایر شرکت ها و پیمان کاران خصوصی و خارجی در پروژه های ملی باعث ناتمام ماندن بسیاری از این پروژه ها شده و در صورت اتمام این پروژه ها هم تا کنون کیفیت مورد انتظار را نداشته است.

عبدالله عبداللهی سركرده قرارگاه خاتم الانبیا سپاه طی گزارشی به خبرگزاری فارس وابسته به سپاه پاسداران آماری از پاسداران مشغول به کار در این قرارگاه را تشریح کرده که از انحصارطلبی، تبعیض در جذب نیروها و جلوگیری از ورود سایر شرکت های خصوصی به فضای ساخت و ساز کشور حکایت دارد.

وی از همکاری ۵ هزار شرکت پیمانکار بخش خصوصی با قرارگاه خاتم الانبیا خبر داد و افزود: «قرارگاه سازندگی ۱۳۵ هزار نفر نیرو دارد که از این بین تنها ۲هزار و ۵۶۰ نفر نیروی رسمی هستند و بقیه را نیروهای مردمی تشکیل می‌دهند.» 

بیشتر این شرکت ها زیر مجموعه قرارگاه خاتم الانبیا هستند که توسط فرماندهان، مسئولان سپاه و افراد نزدیک به آنها ثبت شده اند.

منظور از نیروهای مردمی که اکثر فرماندهان و مسئولان سپاه از آن نام می برند، افراد منسوب به سازمان بسیج و هوادار سپاه هستند که در این سازمان عضو بوده و با آن همکاری لازم را در چپاول کشور دارند.

فرمانده قرارگاه خاتم الانبیا همچنین در باره استفاده از نیروهای دانشگاهی بر عملکرد تبعیض آمیز خود در جذب نخبگان دانشگاهی صحه گذاشته و گفته «البته ما نیروهای وظیفه‌ای که در دانشگاه‌ها مشغول به تحصیل هستند و نخبه محسوب می‌شوند -یعنی ویژگی‌های مد نظر ما را دارند- شناسایی و جذب می‌کنیم تا آنها بتوانند در میدان عمل نیز تجربه کسب کنند و بعد از پایان خدمت سربازی بر اساس تقاضای خود می‌توانند تبدیل به کادرهای قراردادی شوند.»

بنا به ادعای عبدالهی در میان ۱۳۵ هزار نفر نیروی مشغول به کار در این قرارگاه، بالغ بر ۳۵ هزار نفر در سطح مهندس، فوق‌لیسانس و دکتری هستند و بقیه نیروها نیز به لحاظ فنی، افراد ماهر و باتجربه‌ محسوب می‌شوند.

ویژگی های مدنظر این فرمانده سپاه در جذب نیرو در قرارگاه خاتم الانبیا،خانواده شهدا، جانبازان، آزادگان، فرزندان نظامی و بسیجی بودن می باشد که در استخدام در این قرارگاه نظامی در اولویت قرار دارند.

انحصارطلبی این بخش سپاه پاسداران در پروژه های بالای ۱۰۰ میلیارد تومان باعث شده شرکت های خصوصی فعال در زمینه ساخت وساز نتوانند در این پروژه ها مشارکت کنند و این مسئله در عمل بیشتر باعث ورشکستگی و یا تقلیل کارکنان این شرکت ها شده که این مسئله به نوبه خود بیکاری فزاینده را به شهروندان عادی جامعه تحمیل کرده است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر