کل نماهای صفحه

۱ مرداد ۱۳۹۴

از درون رژيم شماره 2 اسناد جدال جاسوسان وزارت اطلاعات براي بدست آوردن پول مقاله نويسي

از درون رژيم شماره 2
 اسنادجدال جاسوسان وزارت اطلاعات براي بدست آوردن پول مقاله نويسي 

در خبر قبلي كه از درون رژيم بدست آمده بود داشتيم كه محمد جواد هاشميان يكي از مديران كل وزارت اطلاعات كه انجمن وموسسه هابيليان پوششي وزارت اطلاعات را ميگرداند دومين خيمه شب بازي كنگره اي بنام 17000را آماده سازي ميكند واز اين فرصت  هم شيطان سازي مخالفان وهم پر كردن جيب خود را با هم انجام ميدهد 
يعني مقاله جعل ميكند وبين نيم مليوم تا سه مليون پول به جيب ميزند در همين رابطه يكي از اين جعليات رو شده است وكند قضيه در آمده است كه باسم يك نفر مقاله جعل كردند وآن نفر افشا كرد كه اساسا من روحم خبر ندارد كه چنين مقاله اي نوشته شده است .
براساس سند زير به هرمقاله از پنجاه هزارتومان تا سي ميليون تومان پول نقدي و ساير هدايا را پرداخت خواهند كرد.


مطابق اسناد دريافتي از داخل موسسه هابيليان ، پس از درج اين آگهي ،جاسوسان و مزدوران رژيم براي بدست آوردن پولهاي تخصيصي وزارت اطلاعات، مقالات و مطالب متعددي با اسامي جعلي درج ميكنند و پول آن را بالا ميكشند. يك نمونه از دزدي جاسوسان از همديگر كه به جنگ و جدال دروني آنها تبديل شده است بقرار زير است:
سايت كنگره در تاريخ 06 تیر 1394 مصاحبه اي با محمدحسین حسین‌زاده بحرینی نماینده مشهد در مجلس رژيم چاپ كرده ا ست

.
پس از درج مطلب فوق ، سركردگان كنگره مبالغ دريافتي را به جيب خود ريخته اند در صورتيكه آخوند محمدحسین حسین‌زاده بحرینی هيچ مصاحبه و گفتگويي با سايت كنگره نداشته است. آخوند حسين زاده بحريني كه متوجه موضوع شده است و پولي نيز بدستش نرسيده در پيش گردانندگان كنگره به شكوه و شكايت پرداخته و تهديد كرده است كه اگر پول را به وي نپردازند افشاگري كرده و به قوه قضائيه شكايت خواهد كرد. بدنبال اين جنگ و جدال، وزارت اطلاعات، آخوند بحريني را تهديد و وادار به سكوت كرده است.
ساير اخبار دريافتي از درون هابيليان حاكي است كه گردانندگان اين شوي مسخره تحت عناوين مختلف و به اسم نفرات داخلي و خارجي مقاله نوشته و پول آن را بالا ميكشند.
اسناد دريافتي ديگر حاكي از اين است كه رژيم ميليونها دلار براي برگزاري اين كنگره اختصاص داده است. مزدوران رژيم در ارگانهاي داخلي و خارجي، به بهانه هاي واهي از جمله دعوت مزدوران خارجي و پرداخت دستمزد آنها و هزينه هاي تردد و استقرار تاكنون ،هزاران دلار را بالا كشيده اند و جدال جاسوسان رژيم برسر تقسيم پول ادامه دارد.
اين البته قبل از هرچيز نشان افلاس ولي فقيه زهر خورده ودستگاه هاي اطلاعاتي وامنيتي ملاها ميباشد كه 
اولا كسي را ندارند كه براي رژيم مقاله بنويسد 
ثانيا  يك نمونه از دزدي كوچك بچه جاسوسان و تمرين كلاهبرداري ازهمديگر ميباشد كه پس از طي مراحل فساد و جنايتكاري به غارتگران چند ميليارد دلاري در راس حاكميت پليد تبديل ميشوند.


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر