کل نماهای صفحه

۲۵ تیر ۱۳۹۴

خامنه اي الان اجبارا جام زهر را رسركشيده ولي - قبلازوزه‌ها و ضجه‌های بی‌پایان خامنه‌ای....درباره افشاگری اتمی مقاومت

زوزه‌ها و ضجه‌های بی‌پایان خامنه‌ای در شبکه‌های رسانه‌یی و تلویزیونی آخوندی و سایتهای زنجیره‌یی اطلاعات منفوردرباره افشاگری اتمی مقاومت




تلویزیون شبکه خبر رژیم -29آبان 92 
سازمان مجاهدین خلق که پیوندی راهبردی وگاهاً نامحسوس با رژیم صهیونیستی دارد در طی سالهای گذشته نیز توانست با صرف میلیونها دلار و پرداخت پول‌های کلان به ده تن از مقامهای سابق آمریکایی از هر دو حزب جمهوریخواه و دموکرات و همچنین با به خدمت گرفتن گروهی از چهره‌های فعال و صاحب نظر و ژنرال‌های چهار ستاره در امور امنیت ملی ایالات متحده، توانست نام خود را از لیست گروه‌های تروریستی آمریکا خارج کند، در امتداد ادعاهای مکرر و بی‌مبنای خود درباره فعالیتهای صلح‌آمیز هسته‌ای، در تازه‌ترین ادعای خود آن هم درست در آستانه سومین از دور جدید مذاکرات هسته‌یی با غرب، بر مبنای مطالب بی‌پایه‌يي مبنی بر وجود تأسیسات مخفی اتمی در ایران، مدعی شده است که نظام در حال ساخت یک سایت اتمی در مبارکه اصفهان است. 
ابریشمچی مدعی شده است که کار ساخت این تأسیسات در سال 2005 آغاز شده است و کار تونل در سال 2009 پایان پذیرفته است و کار بخش تأسیسات نیز اخیراً به پایان رسیده است. 
این‌گونه اتهام زنیهای مجاهدین تنها با اهداف سیاسی صورت می‌گیرد و در آخرین مورد از این دست که در ماه ژوئیه انجام شد، تنها کشور فرانسه به آن واکنش نشان داد و اعلام کرد که «موضوع را بررسی خواهد نمود». 

لازم به توضیح است که پیش از این و در اوت ۲۰۰۲، در یک همکاری میان رژیم اسراییل و گروهی از مجاهدین گزارشی ازوجود تأسیسات غنی‌سازی نطنز وآب سنگین اراک اطلاعاتی منتشر شده بود.
هدف مجاهدین از این‌گونه شایعه پراکنیها که به‌شدت توسط مقامات نظام تکذیب شده، تخریب فضای مثبت جاری در مذاکرات نظام با گروه 1+ 5 است.
چندی پیش نیز این فرقه مدعی شد شواهدی در دست دارد که نشان می‌دهد، نظام تأسیسات هسته‌یی جدیدی در تونل‌های کوهستانی در نزدیکی شهر دماوند در هفتاد کیلومتری تهران ساخته است.
این‌گونه شایعه پراکنی توسط مجاهدین که از طریق هماهنگی کامل با سران رژیم اسراییل و برخی از رژیمهای مرتجع عربی صورت می‌گیرد، در واقع هر سه در راستای تحقق یک هدف از این راه گام برمی‌دارند و آن بهره‌برداری شخصی و گروهی و سیاسی و حتی اقتصادی از دامن زدن به اختلاف میان نظام و 1+5 است چرا که منافع این مثلث کارشکن، در ادامه یافتن اختلافها میان نظام با کشورهای غربی درپرونده هسته‌ای، به‌خصوص آمریکا که تا به امروزروی دشمنی آن با نظام حساب باز کرده‌اند، تأمین می‌شود.
این گروه که سابقه 12هزار ترور را رد پرونده خود دارد، یک بار دیگر برای جنجال سازی در موردبرنامه هسته‌یی نظام مورد استفاده قرار گرفته است تا بلکه بتوانند از ظرفیتهایی که خیال می‌کنند آن را دارا هستند در راستای تأمین منافع صهیونیستها گام بردارند. 


منبع: سایت شبکه خبر920829 ولی‌فقیه مفلوک ارتجاع برای فرونشاندن سوزش شدیدش از افشای پنهانکاری اتمی رژیم، پاسداران و پادوهای وزارت اطلاعات آخوندی را هم به خط و بسیج کرده تا به رله و تکرار سوزنامه‌های بخشنامه شده بپردازند. شعبه عنترلینک وزارت، و یک سایت تابعه موسوم به آریا به خدمتگزاری مزدوری به نام فیروزمند، بادرج بخشنامه دیکته شده، نوشته‌اند:
«بعد از مواضع سرمداران حکومت اسراییل و گفتگوی فرانسوا اولاند در سفر شتابزده چند روز پیش با نتانیاهو و مطرح نمودن ۴ پیش‌شرط برای رأی مثبت به مذاکرات هسته‌ای، دو روز پیش از شروع دور بعدی مذاکرات هسته‌یی در ژنو، مهدی ابریشمچی مدعی شد؛ ”هر چیزی کمتر از اجرای کامل شش قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل متحد، تلاشی فریبکارانه از جانب رژیم ایران برای ادامه برنامه تسلیحات اتمی می‌باشد. مقاومت ایران بر روی قبول پروتکل الحاقی به‌عنوان اصلی‌ترین تضمین برای جلوگیری از فریبکاری رژیم ایران تأکید می‌کند“.
او در پاسخ به خبرنگاران گفته بود؛ ” مقاومت، به‌نمایندگی از مردم ایران سایتهای مخفی اتمی را افشا می‌نماید و این را مردم از ما می‌خواهند. صحت افشاگریهای ما نیز روشن است“.
برخی به کنایه می‌گفتند؛ ”مردم ایران که در پاریس زندگی نمی‌کنند. چگونه به گروهی که علیه آنان اقدام می‌نماید وکالت داده‌اند؟“ 

منبع: سایت اینترلینک و سایت آریا (وزارت اطلاعات) 920828 و 920829 از سايتهاي وزارت اطلاعاتبرخی دیگر ازسایتهای زنجیره‌یی وزارتی نیزکه موظف شدند به رله کردن تکذیبیه‌های سرکردگان نظام آخوندی بپردازند.
سازمان انرژی اتمی و وزیر دفاع به‌طور جداگانه ادعاهای تازه ”شورای ملی مقاومت“ درباره وجود یک مرکز زیرزمینی جدید در نزدیکی مبارکه در اصفهان را تکذیب کردند. نظام این ادعاها را ”کذب محض“ خوانده است
”شورای ملی مقاومت“ اخیراً مدعی آن شده که نظام در حال ساخت یک سایت هسته‌یی در مجتمعی نظامی در ۱۰ کیلومتری شهرستان مبارکه در استان اصفهان است. این گروه همچنین ادعا کرده که جمهوری اسلامی به‌طور همزمان به ”ساخت و تکمیل یک سری سایت مخفی“ نیز سرگرم است... .. 

منبع: ایران دیدبان وزارت اطلاعات 920829 وزارت اطلاعاتدر روزهایی که به دور دوم مذاکرات ژنو نزدیک می‌شویم شاهد هجمه ها و حمله‌ها و کارشکنیهای مختلفی چه از سوی غرب و چه از سنای آمریکا و چه از سوی مجاهدین و اسرائیلیها و فرانسویها و سعودیها هستیم.
به راستی چرا حلقه مشترک اسرائیل، وهابیون سعودی و فرقه مجاهدین، فرانسویها هستند و نقش فرانسویها در دورانی که سفارت آمریکا در ایران تعطیل شده است چه بوده است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر