کل نماهای صفحه

۲۰ مرداد ۱۳۹۴

حتما ببينيد- خامنه اي فكر ميكرد يمن را بلعيده وولايتي به نيابت ولايت فقيه جشن گرفت اما نا كام شد

نشست ولایتی با علما و بزرگان زیدی” يا همان حوثي” یمن قبل وبعد از كودتا

قبل از كودتا ولايت انها را دعوت كرد وگفت
پیروزی انصارالله در یمن نزدیک است/ امیدواریم حرکت بیداری اسلامی در جهان گسترش یابد
دبیرکل مجمع جهانی بیداری اسلامی با بیان اینکه امیدواریم حرکت‌های بیداری اسلامی در جهان گسترش یابد، گفت: یقین داریم پیروزی انصارالله در یمن نزدیک است.

ولایتی در ادامه سخنان خود در پاسخ به پرسش‌های علما و بزرگان یمنیف اظهارداشت: جمهوری اسلامی ایران را همواره در کنار خود بدانید چراکه بنای ما بر این است که دست مسلمانانی را که با دشمنان اسلام می‌جنگند بگیریم و به این سیاست ادامه می‌دهیم.

اما عكسهاي زير بعد از كودتا است كه آنها را به تهران دعوت كرد ويمن را در جيب ولي فقيه گذاشتند ورفتند
وسران رژيم هم حرفها زدند
پاسدار سلامي گفت
وی یادآور شد که انصارالله پیش از حمله عربستان به یمن، 50 درصد کشور را در اختیار داشت  و امروز 90 در صد آن را تحت کنترل خود در آورده است.

جانشین فرمانده سپاه در ادامه گفت: حملات هوایی علیه یمن دستاورد و نتایج سیاسی نداشته است و ائتلاف علیه این کشور نیز در سطح سیاسی آسیب پذیر و ضعیف است به اضافه اینکه هدف راهبرد انصار الله ایجاد بی ثباتی در باب المندب نیست.

نیروی دریایی ایران آماده واکنش به هر گونه اشتباه است
پس چي شد؟ واكنش چي شد
سردار سلامی تاکید کرد ایران توان دریایی دارد که می تواند در صورتی که کسی در محاسبات راهبردی خود با آن به خطا برود، واکنش نشان دهد.
چي شد اينهمه پارس خوابيده 

وی افزود: به هیچ کس اجازه نخواهیم داد به کشتی ها ما در دریای سرخ تعرض کند و  به آن با قدرت پاسخ خواهیم داد».

سردار سلامی همچنین با تاکید بر اینکه حوادث جاری یمن ناشی از شکست های راهبردهای آمریکا در منطقه است، متوسل شدن عربستان به جنگ زمینی در یمن را بعید دانسته و گفت: با توجه به اینکه عربستان ارتش سنتی در اختیار دارد که در برابر یگان های کوچک ارتش یمن و و نیز مقاومت مردمی شکست خواهد خورد، متوسل شدن به جنگ زمینی در یمن بعید به نظر می رسد
ولي فقيه  در خواب مي ديد يمن دانه  گهي..... گه دانه دانه


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر