کل نماهای صفحه

۵ شهریور ۱۳۹۴

خامنه اي وصدور تروريسم - انفجار الخبر،طرح اين عمليات تروريستي را سپاه ششم تروريستي قدس توسط “احمد ابراهيم المغسل“ انجام داد.


سپاه ششم نيروي تروريستي قدس كه مسئوليت صدور بنيادگرائي و تروريسم در كشورهاي حوزه خليج فارس را در نيروي تروريستي قدس دارد، در سال 1996 ميلادي با نيروهاي تروريستي تحت فرماندهي اش موسوم “حزب الله حجاز“محل سكونت آمريكائي ها در الخبر (در شرق عربستان) پيش برد.
طرح اين عمليات تروريستي را سپاه قدس توسط “احمد ابراهيم المغسل“ كه عربستاني و تحت فرمان نيروي قدس در تهران بود، انجام داد. المغسل بعداز 19 سال كه در تهران مخفي شده و مخفيانه به كشورهاي عربي براي تردد ميكرد اخيرا كه براي مأموريتي به لبنان رفته بود، شناسائي، دستگير و به رياض منتقل شد.
روزنامه الشرق الوسط در مورد دستگيري المغسل گزارش كرد: احمد المغسل، شهروند عربستانی و فرمانده گردان «حزب الله حجاز»، که عامل اصلی در عملیات انفجار محل سکونت هیئت آمریکایی در الخبر (شرق عربستان سعودی) در سال ۱۹۹۶ است، پس از تعقیب و گریزی که ۱۹ سال طول کشید، بلأخره به چنگ نیروهای امنیتی عربستان سعودی گرفتار شد. المغسل پس از آن که عملیات انفجار را طراحی کرد در تهران مخفی شد و در بیروت دستگیر و به ریاض منتقل شد.
بنا به اطلاعاتی که منابع رسمی عربستان سعودی آن ها را تأکید کردند، پرسنل امنیتی عربستان اطلاعات تأیید شده ای درباره حضور احمد ابراهیم المغسل (۴۸ ساله) در بیروت پایتخت لبنان به دست آوردند. از آن جا که المغسل طراح انفجار بزرگ یک تانکر بمب گذاری شده در الخبردر سال ۱۹۹۶ بود که منجر به کشته شدن ۱۹ نظامی آمریکایی و زخمی شدن ۳۷۲ تن دیگر شده بود، سازمان امنیتی عربستان سعودی تقریباً از ۱۹ سال پیش به دنبال او بود.
خانم سروناز چيت ساز نماينده وقت شوراي ملي مقاومت ايران در آمريكا در سال 1996 چند روز بعداز انفجار اطلاعاتي از جزئيات اين عمليات ترورستي را در يك كنفرانس مطبوعاتي افشا كرد. در اين افشاگري از جمله گفت كه “سپاه ششم نيروي قدس مأموريت صدور تروريسم و براندازي در امارات و حوزهٌ خليج فارس را به‌عهده دارد. فرمانده اين سپاه ششم سرتيپ پاسدار احمد شريفي بعهده دارد كه از سال 1993 با عمليات تروريستي و بنيادگرائي به درگيريهاي داخلي بحرين دامن ميزند. پاسدار احمد شريفي تروريست هائي را از عربستان به موسوم به “حزب الله حجاز“ را شكل داده و با آموزش به آنها و توسط آنها عمليات تروريستي الخبر را انجام داده است.ايران اسرار

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر