کل نماهای صفحه

۳۱ مرداد ۱۳۹۴

اول منكر ولايت فقيه وخامنه اي وآخوندهاي خميني صفت بي غيرت ترين هايند

اول منكر ولايت فقيه وخامنه اي وآخوندهاي خميني صفت بي غيرت ترين هايند

احمد خاتمی: بی غیرتی مردان در حال گسترش است 

بخوانيد 

  امام جمعه موقت تهران با اشاره به این که بی غیرتی در میان مردان جامعه در حال گسترش و عادی شدن است، این امر را نگران کننده دانست و گفت: به یقین اگر افراد جامعه تطبیق مواضع خود بر اساس حجت شرعی و ولایت فقیه را رعایت کنند، هرگز به انحراف و فتنه و فساد راه نمی یابند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، آیت الله سید احمد خاتمی، امام جمعه موقت تهران، شب گذشته، در آیین اختتامیه بیست و دومین دوره طرح تقویت مبانی اعتقادی و شبهه زدایی دینی که با حضور بیش از دو هزار نفر از مردم استان چهارمحال و بختیاری در مهدیه مصلای شهرکرد برگزار شد، امر به معروف و نهی از منکر را غیرت دینی بیان کرد و گفت: متأسفانه طرح حمایت از آمران معروف و ناهیان از منکر علی رغم تصویب مجلس شورای اسلامی و کارگروه تخصصی این امر و در نهایت تصویب شورای نگهبان، هنوز به مرحله اجرا در جامعه نرسیده است و این جای افسوس دارد.

وی با بیان این که فضای فعلی کشور به گونه ای است که منکر در حال معروف شدن است، افزود: متأسفانه برخی بدحجابی های زنان جامعه ما از بی حجابی بدتر است.

آیت الله خاتمی با اشاره به این که بی غیرتی در میان مردان جامعه در حال گسترش و عادی شدن است، این امر را نگران کننده دانست و ابراز داشت: باید بدانیم که هدف اصلی دشمن برای ضربه زدن به نظام اسلامی، رواج فرهنگ بی حجابی در بین افراد جامعه است.

امام جمعه موقت تهران با تشریح انواع غیرت در جامعه دینی گفت: غیرت دینی، غیرت ملی و غیرت ناموسی، سه مؤلفه برجسته غیرت در نظام اسلامی است که همگان باید بدان پایبند باشند.
همان چيزهاي كه ولي فقيه وملاهاي حاكم فاقد آنند

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر