کل نماهای صفحه

۲۳ مرداد ۱۳۹۴

خامنه اي زهر خورد - روحاني به الحوثي ها خيانت كرد اين مرام ملاهاست

 خامنه اي زهر خورد - روحاني به الحوثي ها خيانت كرد اين 

مرام ملاهاست

آنها پيروان خميني هستند هيچ دين وآئيني ندارند بخصوص اينكه روحاني شاگر خميني است مانند خميني كه ميگفت من هر حلالي را ميتوانم حرام كنم و...او همه اطرافيانش را كشت وفقط به حاكميت خود وملاها فكر كرد حالا روحاني هم همين كار را ميخواهد بكند آنها خائن به منافع ايران ومنطقه ومانع صلح وثبات بين المللي هستند 

روحانی خواستار روابط طبیعی با سعودی است

حسین امیر عبداللهیان همچنین تاکید کرد که حسن روحانی رئیس جمهوری ایران خواستار بازگشت روابط طبیعی با سعودی است. او همچنین گفت‌وگوی تهران و ریاض را یک ضرورت دانست.
عربده هاي منطقه اي عليه عربستان چي ميشود الحوثي ها دستساز ملاها چي ميشود
اينها حرفهاي عبدالهيان است چگونه آنها را فراموش كرده است
معاون وزیر امور خارجه کشورمان با بیان اینکه امنیت یمن را امنیت منطقه و ایران می‌دانیم، هشدار داد: اجازه داده نخواهد شد دیگران امنیت مشترک ما را با اقدامات ماجراجویانه به بازی بگیرند
ایران به عربستان هشدار داد/
معاون آفریقا وزیر امور خارجه، سکوت برخی کشورها در قبال استمرار تجاوز عربستان به یمن و ادامه محاصره انسانی مردم مظلوم این کشور را غیر قابل قبول دانست.

عبداللهیان گفت: "تمرکزعربستان سعودی بر جنگ ضد یمن صرفا کمک به تقویت رژیم صهیونیستی و گروه‌های تروریستی را سبب شده است." بيشتر بخوانيد

امید عبداللهیان در مصاحبه با خبرگزاری ایسنا درباره سطح روابط فعلی ایران و سعودی گفت که در سطح دیپلماتیک سفارت‌خانه‌های فعالی در دو کشور وجود دارند؛ سفیر ایران در سعودی حضور فعال دارد. البته سعودی همچنان با سطح کاردار روابط خود را در تهران دنبال می‌کند. اما در سطوح سیاسی همواره گفت‌وگو و رایزنی بین دو کشور در محافل منطقه‌ای و بین المللی و در مواردی در دیدارهای دو جانبه ممکن، جریان دارد.
وی افزود: «معتقدیم به حکم همسایگی و اسلامی بودن دو کشور و با توجه به جایگاه ایران و سعودی، گفت‌وگو بین تهران و ریاض یک ضرورت است.»
او در عین حال به اختلاف‌های موجود میان ریاض و تهران اشاره کرد و سخنان عادل الجبیر وزیر امور خارجه سعودی درباره ضرورت کناره‌گیری بشار اسد از قدرت در سوریه را «غیر سازنده» دانست.
ایران متحد منطقه‌ای نظام بشار اسد رئیس جمهوری سوریه است و شبه‌نظامیان همپیمان ایران در کنار نیروهای اسد علیه مخالفانش می‌جنگند.
بسیاری از کشورهای شورای همکاری خلیج از دخالت تهران در امور منطقه بویژه در دفاع از گروه‌های ستیزه‌جوی فرقه‌ای نگران هستند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر