کل نماهای صفحه

۱۱ مرداد ۱۳۹۴

خامنه اي هم ميميرد وهم ذلت ميپذيرد- بر خلاف خلق قهرمان وپيشتازانشان كه ممكن است بميرند ولي ذلت نميپذيرند هيهات



رهبران جمهوری اسلامی ایران «هم می میرند ، هم ذلت می پذیرند»
عليرغم گلو پاره كردن خميني وخامنه اي وپاسداران ومهمتر از همه بسيجيان ودلواپسان بيچاره كه فكر ميكردند خميني ضد آمريكا يا ضد همان شيطان بزرگ است واينجوري آنها را اسير وبدام جهالت خودشان گرفتار كردند در منطقه هم نادانهائي مانند همين بسيجي ها ودلواپسان جاهل وطني پيدا كردن وآنرا دم تيغ وتوپ جنگهاي منطقه قرار دادند تا با اين عمق استراتژيگ كه نادانهاي مرتجع در صف اول آنندخامنه اي حكومتش در تهران دوام وبقا پيدا نمايد
حكومت خميني وخامنه اي توسط همين شيطان بزرك پايه گذاري شد سوليوان وهايز تضمين كردندحتما بخوانيد
وانتقال مسالمت آميز شروع شدبهشتي دست گرفت ومذاكرات را ادامه
تعجب آور است ولي بخوانيد
 روحاني هم بعد از آن ايران كنترا وبقيه را ساخت تا امروز كه لوژان وژنو ووين ظريف با اشتياقي بي نظر با كري راهپيمائي كرده
آنطوري كه صداي شريعتمداري كيهان نويس تيغ كش خامنه اي هم در ميايد
 وهمه چيز را ميدهد وديديم كه هم ميميرند وهم با ذلت وخواري بدستور ولي فقيه ميپذيرد
پاسخ هاي خامنه اي به 11 سئوال
با اين مقدمه بد نيست مطلب زير را بخوانيد 

چندین ماه است یکی ازبزرگترین معضلات رژیم جمهوری اسلامی ایران توافق محرمانه با غرب در لوزان و درمیان گذاشتن حقایق با مردم ایران می باشد. طی این مدت سردمداران رژیم تلاش کرده اند با اغوای توده های مردم ، سیاست تسلیم طلبی و شکست آشکار رژیم دربرابر آمریکا را «موفقیت های دولت تدبیر و امید» معرفی کنند.
درهمین رابطه خامنه ای به دروغ و به قصد مردم فریبی فریاد برآورده است :
« همانگونه که قبلا هم گفته شد، اجازه هیچگونه بازرسی از هيچيک از مراکز نظامي و همچنين گفتگو با دانشمندان هسته اي و ساير رشته هاي حساس و اهانت به حريم آنها، داده نخواهد شد.دشمن پررو و وقيح، انتظار دارد که ما اجازه دهيم آنها با دانشمندان و محققان ما درباره يک پيشرفت اساسيِ بومي و علمی گفتگو کنند اما مطلقاً چنين اجازه اي داده نخواهد شد»
علی شمخانی دبير شوراي عالي امنيت ملی نیزاعلام کرده است:
« ۲۳ نفر در ليست مصاحبه (بازجويي) آمريکايي ها بوده اند ، من اولين نفر در ليست بازجويي آمريکا بودم» وي افزوده است: «مشخص نيست چه سؤالي دارند اما مذاکره کنندگان ما درخواست آن ها را قبول نکرده اند» شمخانی در مصاحبه های پخش شده توسط رسانه های رژیم گفته است : ترتیب قرارگرفتن اسامی این فهرست «مسخره» است و ادامه داده: «اگر توانستیم به توافق برسیم که چه بهتر، اما اگر این طور نشد صدمهای به ما وارد نمیشود».
درحالیکه این سخنان هفته گذشته بیان شده است ولی برخلاف عوام فریبی های خامنه ای، شمخانی و سایر دست اندکاران رژیم ، سرانجام یوکیا آمانو دبیر کل آژانس بینالمللی انرژی اتمی یازدهم تیر برابر دوم جولای وارد ایران شد. همانطور که در لوزان توافق شده بود و شمخانی هم تأیید کرده است، اولین نفر لیست مورد درخواست آمریکا برای بازجویی علی شمخانی بوده است . در سفرآمانو به تهران شمخانی مجبور شد انتظارات «دشمن پررو و وقيح» را برآورده سازد و به سئوالهای یوکیا آمانو و همراهان پاسخ گفت.
رسانه های رژیم بازجویی از علی شمخانی را« دیدار با» مقام دبیرکل آژانس بین المللی قلمدادکرده اند و لابد در قدم بعدی بازدید از مراکز نظامی نیز آنطور که خامنه ای و روحانی ادعا می کنند«مقتدرانه» ولی «مدیریت شده» انجام خواهد شد. بدین ترتیب فرق بین معمر قذافی رهبر لیبی با حاکمان رژیم ایران در این حقیقت نهفته است که : لیبی تمام تجهیزات اتمی را با هواپیما به آمریکا فرستاد. جمهوری اسلامی ایران تمام تجهیزات اتمی را در مملکت خودمان از کار می اندازد و با پرداخت مبالغ هنگفت به کمپانیهای اروپایی و آمریکایی آنها را به آهن پاره تبدیل می کند. 

این عمل شرم آور در جمهوری اسلامی ایران«حفظ دست آوردهای اتمی » نامیده می شود. نه فقط بیش از صد میلیارد دلار تأسیسات اتمی به سرعت زنگ زده و فرسوده خواهد شد ، بلکه به بهانه مدرنیزه کردن تأسیسات ، چنان تکنولوژی توسط غربیها جایگزین خواهد شد که درعمل ۳/۶ درصد که فاصله چندانی با صفردرصد ندارد به ما تحمیل خواهد شد.

ازاینرو باید منتظر باشیم پس ازاجرای کامل توافق لوزان، نوبت به اجرای سیاست «حقوق بشر» آمریکا در ایران خواهد رسید؟ همان حقوق بشری که در عراق ، لیبی ، سوریه، تونس و ده ها کشور دیگر به اجرا درآمد و نتایج آن بر جهانیان روشن است. بسیار سفیهانه است اگر کسی باور کند بعد از ماجرای اتمی ایران آرامش به کشور باز می گردد و یا بهبودی در وضعیت اقتصادی -اجتماعی مردم پدیدار می شود.

با وجود چنین رژیم نابخردی و صد البته با توجه به سوابق عملکرد امپریالیسم آمریکا در سایر کشورها، مردم ایران بایستی بیش از پیش نسبت به خطر آتی تکه پاره شدن ایران هوشیارباشند. آمریکا به حد کافی در ایران ابزار لازم را تدارک دیده است. دولت روحانی با معرکه گردانی هاشمی رفسنجانی و شرکاء از صدر تا ذیل آماده همه گونه تسلیم طلبی در برابر آمریکا ، صندوق بین المللی پول و بانک جهانی می باشند. سایر نهادها و سازمانهای آدمکش جمهوری اسلامی نیز سوابق و وضع بهتری از دولت روحانی نداشته ونخواهند داشت.


ازايرانيان فدائي

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر