کل نماهای صفحه

۱۷ آبان ۱۳۹۵

خبر مهم  از جبهه دمشق- سرهنگ جنایت کار احمد نعیم ازارتش اسدتوسط جیش الاسلام در اطراف دمشق بهلاکت رسید 

خبر مهم  از جبهه دمشق- سرهنگ جنایت کار احمد نعیم ازارتش اسدتوسط جیش الاسلام در اطراف دمشق بهلاکت رسید



اورینت نت
أفاد ناشطون صباح اليوم الخميس بمقتل العميد في جيش النظام "أحمد نعيم" في معارك مع الثوار بالغوطة الشرقية لريف دمشق.
سرهنگ جنایت کار احمد نعیم ازارتش اسدتوسط جیش الاسلام در اطراف دمشق بهلاکت رسید 
احمد نعیم یکی از افسران گارد ریاست جمهوری اسد واز جنایتکارترین افسران  آن بحساب میاید که فرمانده گردان 1419هم بود
او متولد روستای عین دلیمه الدریکیش اطراف طرطوس میباشد که یک نشریه وابسته به اسد عکسی از این سرهنگ جنایتکار با بشارالاسد خونریز منتشر کرده اند تا نزدیکی این جنایتکار را به اسد نشان دهند
یک روزنامه وابسته به اسد نوشت:
که این سرهنگ جنایتکار در صبح پنج شنبه در غوطه شرقی اطراف دمشق بدست جیش الاسلام بهلاکت رسید.
این روزنامه نوشت سرهنگ نعیم در یک درگیری با انقلابیون سوری بهلاکت رسید واز چگ.نگی هلاکت این سرهنگ جنایتکار چیزی ننوشت.
این روزنامه وابسته به اسد محل درگیری وهلاکت سرهنگ نعیم را منظقه الریحان ذکر کرده است.


ويعتبر نعيم من اهم ضباط النظام في الحرس الجمهوري وقائد الكتيبة ١٤١٩، وينحدر من قرية عين دليمه دريكيش في ريف طرطوس، حيث نشرت الصفحات المؤيدة للنظام خبر مقتله مرفقاً بصورة تجمعه مع "بشار الأسد"، في مكان قريب من الغوطة الشرقية العام الفائت.


وقالت الصفحات المؤيد للأسد إن العميد نعيم أحمد، قد قتل مساء أمس على يد الثوار في الغوطة الشرقية، دون أن توضح مكان وآلية قتله، مشيرة إلى أن نعيم هو من مواليد طرطوس - الدريكيش، في حين أشارت مصادر ميدانية أن نعيم قتل خلال الاشتباكات التي تشهدها منطقة الريحان، حيث تم استهداف القتيل مع عدد من عناصره من قبل الثوار .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر