کل نماهای صفحه

۲۲ آبان ۱۳۹۵

خبرفوری- ارتش آزاد سوریه وترکیه با تضمین آمریکا منطقه امن 600کیلومتر مربع در شمال سوریه را به 1600کیلومتر گسترش میدهد

  خبرفوری- ارتش آزاد سوریه وترکیه با تضمین آمریکا منطقه امن 600کیلومتر مربع در شمال سوریه را به 1600کیلومتر گسترش میدهد 
اورینت نت
 ارتش ترکیه اعلام کرد ارتش آزاد سوریه تا کنون با حمایت ترکیه حدود 600کیلومتر مربع در شمال سوریه را آزاد ومنطقه امن اعلام کرده است.
این بیانیه ارتش ترکیه میگوید:
ارتش آزار سوریه این منطقه دا گسترش خواهر رار وبه سمت جنوب شرقی پیشروی خواهر نمود تا این منطقه را از تروریستهای پاک سازی نمایند .
این بیانیه منطقه پاکسازی شده را بین دوشهر بزرگ جرابلس واعزاز اعلام کرده است
افراد مطلع وردگیر مساژل منطقه خصوصا شمال سوریه گفتند که این منطقه با ضمانت آمریکا تا رقه امتداد خواهد یافت تا به 1600کیلومتر مربع برسد

عمليات"درع الفرات": تطهير 1600 كم مربع من الإرهابيين بسوريا
يشار أن الجيش التركي، أعلن أمس، أن فصائل الجيش السوري الحر نجحت في تطهير مساحة تقدر بقرابة ألف و600 كيلومتر مربع في شمال سوريا منذ انطلاق عملية "درع الفرات" المدعومة من تركيا.
وقال البيان إن قوات الجيش الحر تواصل توسعها باتجاه الجنوب الشرقي، انطلاقًا من المنطقة التي طهروها من الإرهابيين بين مدينتي أعزاز وجرابلس، بريف محافظة حلب، في إطار "درع الفرات" المتواصلة بدعم من القوات المسلحة التركية.
وتابع البيان أنه خلال الأيام الثلاثة الأخيرة، تقلصت المسافة التي تفصل قوات الجيش السوري الحر عن مدينة الباب (شمال شرقي حلب) إلى 8 كيلومترات، وذلك بعد سيطرة المعارضة على عدد من البلدات الواقعة في الخط الفاصل بين مدينتي مارع ومنبج.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر