کل نماهای صفحه

۲۶ آبان ۱۳۹۵

یک افتضاح جدید برای اوبا ما - بازکردن پرونده تحقیق در رابطه سلاح وتانکهای آمریکائی در دست حزب الله لبنان در القصیر که از سال 2013 اشغال حزب الله است

اخیرا یک تعداد زیادی از موشک ها وسلاح های سنگین وتانکهای آمریکائی که تحویل ارتش لبنان شده بود توسط حزب الله در منطقه القصیر که از 2013توسط حزب الله اشغال شده است به نمایش گذاشته شده است .
آنگونه که خبرگزاری ها حتی بی بی سی نقل میکنند این امر سئوالات جدی در رابطه با سیاست های اوباما برانگیخته است که سبب شده پرونده تحققیق در رابطه با این افتضاح جدید گشوده شود.
البته وزارت خارجه با دست پاچگی تمام گفت از نظر ما حزب الله کماکان یک نیروی تروریستی است ما نیاز به تحقیق واطلاعات بیشتری در این زمینه هستیم
البته ما از این امر بسیار نگران هستیم ودنبال میکنیم که به سرانجام برسانیم
فتحت واشنطن تحقيقاً في مسألة ظهور آليات عسكرية أمريكية بحوزة ميليشيا "حزب الله" في عرض عسكري مفاجئ، استعرضت من خلاله الميليشيا اللبنانية آليات ثقيلة للمرة الأولى، في مدينة القصير قرب الحدود اللبنانية، التي احتلتها في أيار 2013.

واشنطن تحقق
وأعلنت الناطقة باسم الخارجية الأمريكية "اليزابيث ترودو" أن واشنطن بدأت بالتحقيق في قضية ظهور آليات عسكرية أمريكية بحوزة ميليشيا "حزب الله".
أكدت ترودو خلال ملخصها الصحفي اليومي، أن الخارجية الأمريكية بصدد التواصل مع العديد من الوكالات للتأكد من الأمر، خصوصاً أن الصور "لم تكن واضحة تماماً"، وفق شبكة CNN الأمريكية.
وأضاف ترودو "نحن نعتبر حزب الله منظمة إرهابية أجنبية.. نحتاج لمعرفة المزيد من المعلومات، ولكننا بالطبع سنشعر بالقلق الشديد في حال انتهت تلك المعدات بين يدي حزب الله".

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر