کل نماهای صفحه

۱۷ اسفند ۱۳۹۴

روحانی زیراب حرفهای خامنه ای را در رابطه با سوریه میزند چرا؟

 روحانی زیراب حرفهای خامنه ای را در رابطه با سوریه میزند چرا؟




ماف نیوز: با ادامه ی درگیریها در مناطق حلب٬ هزاران تن به مرزهای ترکیه پناه برده و ایران نیز برای اولین بار گفت: اگر در سوریه نجنگیم باید در کرمانشاه و همدان بجنگیم.
عناصر مسلح در سوریه
به گزارش ماف نیوز٬ همزمان با انتشار گزارش‌های جدید درباره کشته شدن حداقل ۹ ایرانی دیگر در سوریه از جمله سه فرمانده گردان سپاه پاسداران، نشریه وابسته به دفتر رهبر ایران به نقل از او اعلام کرد که اگر نیروهای ایرانیِ به گفته او «مدافعان حرم» در سوریه و عراق نمی‌جنگیدند، «باید در کرمانشاه و همدان می‌جنگیدیم».
نشریه «خط حزب‌الله» وابسته به دفتر خامنه ای، در تازه‌ترین شماره خود سخنان  علی خامنه‌ای را در جمع خانواده تعدادی از ایرانی های کشته شده در سوریه و عراق بازتاب داده است.
خامنه ای در این دیدار گفته است: 
«اگر اینهادرسوریه مبارزه نمی‌کردند این دشمن می‌آمد داخل کشور. اگر جلویش گرفته نمی‌شد ما باید اینجا در کرمانشاه و همدان و بقیه استان‌ها با اینها می‌جنگیدیم».
اینها حرفهای خامنه ای بوده اما حالاکه تعادل مقداری چرخیده وروسیه هم رژیم راقال خواهدگذاشته روحانی زیراب حرفهای خامنه ای را میزند ومیگوید ماهم میخواهیم جنگ در سوریه تمام شود بیشتر بخوانید
حسن روحانی  در نشست خبری یکشنبه با رسانه‌های داخلی و خارجی،در پاسخ به خبرنگاری که پرسید: همانگونه که اطلاع دارید روسیه طرح و برنامه‌ای را برای فدرالی شدن سوریه مطرح کرده است و در مقابل آن آمریکا طرحی را برای تقسیم سوریه دارد. ارزیابی شما نسبت به این دو مسأله چگونه است و آیا تهران همچنان به تحرکات روسیه در سوریه اطمینان دارد یا خیر؟
روحانی پاسخ داد: 
روابط ما با روسیه خوب است و همفکری وهماهنگی بین دو کشور وجود دارد که البته این بدان معنا نیست که هر اقدام روسیه مورد تایید ایران است. 
 دو کشور تماس تلفنی دارند و هیأت‌هایی میان دو کشور رفت و آمد می‌کنند. هدف اصلی این است که در سوریه مردم به زندگی عادی خودشان برگردند و جنگ تمام شود
چه کسی راست میگوید خامنه ای یا روحانی اگر هیچ کدام پس چرا این میزان اختلاف وشقه آیا جام زهر منطقه ای وبرشام برای خامنه ای تدارک میبینند؟قطعا اینجور است خامنه ای بعد از برجام آنقدر ضعیف است که هر امکانی وجود دارد
مقداری صبر میکنیم تا زمان بیشتر روشن کند،.بهر صورت قیام وسرنگونی در کمین تمامیت نطام زهر خورده ولایت فقیه است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر